Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote van een lijn

Grote van een lijn

41 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
melissa zei:
Safire zei:
Mijn lijntjes zijn zo lang:

_____________
Klik om te vergroten...

wow wat beschaafd :openmouth:
de mijne waren ongeveer zoiets

#######################
ware breedte en grote :wink: ohjee ik vergeet de hoogte :wink:

ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P
Klik om te vergroten...

mijn ervaring
goeie sos is
_____________ voldoende:d
wat tollerantie je dan ook hebt opgebouwd:d
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
caatje zei:
:confused:
Klik om te vergroten...

Ik snap het ook niet echt. :confused:
Klik om te vergroten...

Die Giow wil ons (doorgewinterde gebruikers de meeste dn he) als noob gaan vertellen hoe we een lijn moeten leggen en verdelen? Terwijl hij volgens eigen zeggen alleen multigas tot zich heeft genomen?

@Giow, zit er mss nog een gasbel in je tussen je schedel en hersens? :wink:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geef mij dan toch maar een lekker lijntje ipv een berg poeder :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Giow zei:
Nee Caatje, senior ik wil ff uitleggen hoe je een klein hoopje ook kan opsnuiven zodat dit sneller binnenkomt.

En wat weet jij een fuck van mij wat ik al allemaal gedaan heb.
Klik om te vergroten...


Giow zei:
Mijn eerste pil gaat volgen. Eigenlijk kan ik een beetje kiezen uit pillen.
Welke raden jullie me aan en hoeveel ? Ik heb alleen nog maar ervaring met alcohol/wiet,/tabak/multigas.
Klik om te vergroten...
eerste keer
:smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beter doe je even wat minder heethoofd-ish, Giow, en snuif je geen coke op uw leeftijd. :wink:

Caatje is vaste oplettende garde, daarnaast is zij in 't bezit van een vagina, en is ze nog niet zó oud. :wink: :smoke:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Giow zei:
Maar oude meneer. Hoe lang is dat berichtje geleden, lul.
En jij zegt tegen mij dat ik ga uitleggen hoe je een lijn legt, doe jij niet net hetzelfde.

Man, jij bent zo oud, maar wel ook erg achterlijk.
Klik om te vergroten...

Ten tijde van jou post was dat 10 dagen pikkie. Enne, nee ik leg niet uit hoe je een lijn moet leggen.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#8
pussies :mrgreen:

###################################

###################################



########

########

########
:rock:
C
CandymanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een ruk onderwerp!

Leuk dat iedereen verteld hoe zijn of haar lijnen erbij liggen; maar vergeten we niet een essentieel punt?
DE STERKTE VAN DE COKE??

Wanneer ik flakes heb, leg ik sowieso ultra dunne lijnen.
Deze coke is soms zo scherp dat een dikke lijn een aanslag is op je neus.

En laten we wel wezen, als je te dikke lijnen naar binnen werkt, ben je meer via je maag aan het opnemen (door slijmslikken), dan via je neusslijmvlies... En voor zover ik weet, is dat effect langer, maar niet heftiger!!! Dan heb ik t nog niet over de extra schade aan je neus, door alle dikke proppen coke die blijven hangen.

En als je toch graag grotere hoeveelheden wil consumeren, leg dan meer dunne lijnen, en snuif er gewoon wat meer op!
C
CandymanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een ruk onderwerp!

Leuk dat iedereen verteld hoe zijn of haar lijnen erbij liggen; maar vergeten we niet een essentieel punt?
DE STERKTE VAN DE COKE??

Wanneer ik flakes heb, leg ik sowieso ultra dunne lijnen.
Deze coke is soms zo scherp dat een dikke lijn een aanslag is op je neus.

En laten we wel wezen, als je te dikke lijnen naar binnen werkt, ben je meer via je maag aan het opnemen (door slijmslikken), dan via je neusslijmvlies... En voor zover ik weet, is dat effect langer, maar niet heftiger!!! Dan heb ik t nog niet over de extra schade aan je neus, door alle dikke proppen coke die blijven hangen.

En als je toch graag grotere hoeveelheden wil consumeren, leg dan meer dunne lijnen, en snuif er gewoon wat meer op!
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
halve gram leg ik meestal 2 a 3 lijnen net in welke stemming ik ben

maar buiten alles om ik vind het af en toe gewoon leuk om een lijn klaar te maken beetje cappen met je pin pas en zo en dan briefje oprollen en zo

mja meestal een lijn van een cm of 5 a 6 en dan niet al te gek dik

want ik ben idd ook van mening dat als je alles ( of te veel ) in een keer naar binnen werkt dat het niet echt bevordelijk is voor je neus en maag en dergelijken

en idd ook de sterkte is idd ook van essensiel belang bij het leggen van een dunne of dikke lijn

ma ik denk dat het ieder voorzig is gewoon doen wat je ZELF het lekkerst vind en niet voor een ander een extra dikke lijn leggen om stoer te doen of zo
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
jansnyper zei:
ik rook liever mijn coke dan slaat hij in als een bom.eerst uitkooken met amoniak dan de overtolige amoniak weg dopen en blijft er puur coke over.dan de wite hars oproken in een pijp BOEM.
Klik om te vergroten...


dude, dat is geen coke meer dan, maar crack


veel slechter voor je en verslavender
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
dikke lange lijnen ftw ^^

met coke ga ik meestal zo

##########################


zoiets ongeveer, je snapt het beeld wel ?

voor speed ben ik altijd ruimer

####################################################
U
Under_cover011Lid
01-01-2024, 00:00
#14
melissa zei:
wow wat beschaafd :openmouth:
de mijne waren ongeveer zoiets

#######################
ware breedte en grote :wink: ohjee ik vergeet de hoogte :wink:

ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P
Klik om te vergroten...
Die van mij zijn 3/4 mm hoog 3/4breed en 5/6cm lang 😍IMG_3391.png
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Under_cover011 zei:
Die van mij zijn 3/4 mm hoog 3/4breed en 5/6cm lang 😍Bekijk bijlage 53040
Klik om te vergroten...
Topic uit 2007 dus verwacht geen antwoord.

Maar dit ligt in principe ook aan de kwaliteit van je coke. Als je troep hebt dan worden de lijnen groter.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker toch
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lemmy zei:
Lekker toch
Klik om te vergroten...
in 2007 waren de lijnen veel groter , inflatie werking
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan iemand de titel aanpassen naar
"Grootte van een lijn".


Ik ben je dankbaar.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pietlul zei:
in 2007 waren de lijnen veel groter , inflatie werking
Klik om te vergroten...

Dat zal wel ja. :tilttearlaugh:
j
jansnyperLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik rook liever mijn coke dan slaat hij in als een bom.eerst uitkooken met amoniak dan de overtolige amoniak weg dopen en blijft er puur coke over.dan de wite hars oproken in een pijp BOEM.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."