Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Akari0967 zei: Ik heb met carnaval voor het eerst echt coke gebruikt. ( heb 1x sleutelpuntje genomen vorige jaar maar daar was ik te ver weg). Ik heb dus 1g gehaald en ik heb er 2 dagen lang gebruik van kunnen maken en alles was prima ik merk wel dat ik juist wat rustiger word van coke. Daarna heb ik halve g gehaald van dezelfde dealer en toen ik mn eerste puntje nam voelde ik het gewoon branden in mijn neus. Dit heb ik vorige keer niet gehad dus had de dealer gevraagd of het gemixed is. Hij zei tegen mij dat het brand omdst het heel puur is maar geloof er niks van. Ik kan niet slapen, ik heb buikpijn (niks rampzalig maar oncomfortabel), mijn keel brand nogsteeds na 3/4 uur. Ik drink water maar dat fixt het niet. Nja mijn vraag is, is het mogelijk dat ik nu speed en coke heb gehad? PS ik heb zelf nooit speed gebruikt en ik ben vrij nieuw met coke. Dus helaas kan ik niet gewoon weten of dit normaal is ofniet Klik om te vergroten... Waarschijnlijk is je coke inderdaad versneden met een andere drug die goedkoper is waardoor de dealer meer uit zn spul kan halen en wat voor de klant meestal minder fijn is ☹️"
"LijnNemer420 zei: Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn” ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn. Weet iemand de normale grootte van een lijn of van een dikke lijn Klik om te vergroten... Dit ongeveer is wel een dikke lijn omgeveer 5/6 cm lang 3mm breed en 3mm hoog fz denk iets van 100mg det het is"
"melissa zei: wow wat beschaafd de mijne waren ongeveer zoiets ####################### ware breedte en grote ohjee ik vergeet de hoogte ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P Klik om te vergroten... Die van mij zijn 3/4 mm hoog 3/4breed en 5/6cm lang 😍"
"WhiteWidow zei: Als ik wordt opgehaald, zorg ik dat het al een tijdje is uitgewerkt. Bijvoorbeeld als ik om 6 uur wordt opgehaald, neem ik m'n laatste halfje uiterlijk om 2 uur. Dan sta ik om 6 uur niet meer strak, heb ik geen praatkick meer en kan ik rustig stil zitten, ik heb dan alleen nog last van de grote pupillen dan. Zo doe ik het altijd, en meestal kan ik dan als ik thuis ben (bijna) gelijk slapen en dat is ook een groot voordeel. Klik om te vergroten... Je kan door vermoeidheid ook grote pupillen krijgen je kan dat gebruiken als smoesje bij je ouders (je kan ook oogdruppels zoals pilocarpine daar worden je pupillen door verkleind (Pilocarpine is een medicijn dat wordt gebruikt om glaucoom en een droge mond te behandelen.) ik heb het nooit gebruikt maar een kennis van mij die gebruikt dat wel eens weet niet of het bijwerkingen heeft of het schadelijk kan zijn dus zoek dat eerst goed uit en zorg dat je spul altijd getest is voor je het pakt en gebruik altijd met verstand ❤️✅"
"Under_cover011 zei: Je kan door vermoeidheid ook grote pupillen krijgen je kan dat gebruiken als smoesje bij je ouders (je kan ook oogdruppels zoals pilocarpine daar worden je pupillen door verkleind (Pilocarpine is een medicijn dat wordt gebruikt om glaucoom en een droge mond te behandelen.) ik heb het nooit gebruikt maar een kennis van mij die gebruikt dat wel eens weet niet of het bijwerkingen heeft of het schadelijk kan zijn dus zoek dat eerst goed uit en zorg dat je spul altijd getest is voor je het pakt en gebruik altijd met verstand ❤️✅ Klik om te vergroten... Oh dit komt wss niet meer aan zie net dat dit gesprek in 2013 starte ben zelf nu ook een beetje van de kaart dus mijn excuses 🤦🏼♂️"
"CokeyBob zei: Ik vraag mij soms af of ik niet veel te veel of fout drugs gebruik. Want dat is moeilijk in te schatten vind ik. momenteel heb ik +-10u geslapen in het midden van de voorbije +-100u en ik heb in die tijd bijna 5 gram gesnoven. Ik voel me niet zo speciaal of messed up, noch enorm goed ofzo... voel me eigelijk nog vrij hard hetzelfde als toen ik begon maandag... rustig en vrij neutraal. Hierdoor vraag ik mij af hoe anderen inschatten bij zichzelf wanneer ze echt te ver gaan en even moeten rusten. Is dat iets waar mensen bewust over nadenken? of is het eerder een kwestie van "ik ben op" of "mijn coke is op" en dan stopt het gewoon omdat het niet echt anders kan. Want zo gebeurde dat meestal bij mij. Voelen de meeste mensen dat aan als ze er echt over gaan? Moet ik me zorgen maken dat ik bv. nu op dit moment al echt te ver aan het gaan ben? Of... zal ik dat wel merken als ik te ver ga en vertrouw ik erop dat dat wel duidelijk is als het zo ver is... dat ik het wel zal merken als ik echt even moet stoppen? Ik weet niet of ik mijn vraag duidelijk heb gesteld. Is misschien een beetje verwarrend of een rare vraag, idk... wat denken jullie? Klik om te vergroten... Ik merk het altijd als ik me grens net iets te ver opzoek dan stop ik gelijk ff met bij pakken maar om terug te komen op je vraag hoe lang je door kan gaan is voor iedereen anders de ene kan heel lang gaan en de andere niet mijn langste tijd zonder te stoppen is 48 uur en toen heb ik een middag geslapen en was k weer de oude maar het zit hem ook in de kwaliteit coke dat je hebt als je versneden coke hebt heb je sneller last van een dinsdag dip dan als je goeie coke hebt die bijna niet versneden is"
"Ik heb in de afgelopen 4 jaar al heel wat coke gebruikt en de beste coke gehad maar ik heb nu iets meer dan een halve op en ik blijf maar bijpakken en steeds sneller en meer normaal nooit moeite gehad met het doseren van coke maar deze gaf me na 2 lijntjes al echt een heftig gevoel wat ik normaal helemaal niet heb ik heb vaker een halve gram in 2 lijnen weg gewerkt en dat was puur van een onsje gepakt en niet eens zo heftig als nu en vraag me af waardoor het kan dat ik deze cravings in eens heb en moeilijk zelf kan bepalen of ik bij pak het lijkt wel of ik door de coke bestuur word en wil stoppen maar me hoofd wil steeds meer en heb nu al 4 kleine lijntjes gepakt op een half uur normaal pak ik een redelijke lijn en na een uur pas meer en geloof me (niet om op te scheppen ) maar heb heel vaak gebruikt en altijd goed mee om kunnen gaan maar het lijkt steeds verslavender te worden en meer versneden te worden met iets wat niet gedaan werd jaren terug hebben jullie mss tips ik ga deze sws laten testen dus dat hoeft niet meer gemeld te worden"
"Under_cover011 zei: Ik heb in de afgelopen 4 jaar al heel wat coke gebruikt en de beste coke gehad maar ik heb nu iets meer dan een halve op en ik blijf maar bijpakken en steeds sneller en meer normaal nooit moeite gehad met het doseren van coke maar deze gaf me na 2 lijntjes al echt een heftig gevoel wat ik normaal helemaal niet heb ik heb vaker een halve gram in 2 lijnen weg gewerkt en dat was puur van een onsje gepakt en niet eens zo heftig als nu en vraag me af waardoor het kan dat ik deze cravings in eens heb en moeilijk zelf kan bepalen of ik bij pak het lijkt wel of ik door de coke bestuur word en wil stoppen maar me hoofd wil steeds meer en heb nu al 4 kleine lijntjes gepakt op een half uur normaal pak ik een redelijke lijn en na een uur pas meer en geloof me (niet om op te scheppen ) maar heb heel vaak gebruikt en altijd goed mee om kunnen gaan maar het lijkt steeds verslavender te worden en meer versneden te worden met iets wat niet gedaan werd jaren terug hebben jullie mss tips ik ga deze sws laten testen dus dat hoeft niet meer gemeld te worden Klik om te vergroten... _shikantaza zei: Zo begint verslaving. Precies dit gebeurde bij mij ook. Ik werd meer en meer paranoia tijdens gebruik en dat was ook niet fijn meer, en toch bleef ik het doen. Nuchter wilde ik gebruiken, en onder invloed wilde ik nuchter zijn. Dat was wel pas een jaar of misschien twee wat nadat ik het zelfde omslagpunt bereikte als jij - van een lijntje elk half uur naar een lijntje elke 5-10 minuten. Diep van binnen wist ik wel dat dat niet klopte en toch bleef ik gebruiken. Het ligt niet aan de coke. Het is jouw hoofd die een verslaving aan het ontwikkelen is. Mijn advies: laat de coke lekker voor wat het is. Het gaat je veel ellende brengen als je door blijft gebruiken. En mocht dat niet lukken, zoek hulp. Schaamte of terughoudendheid is niet nodig. Wees open naar je huisarts en je komt er wel weer vanaf. Zeker als je nu om hulp vraagt. Als je door blijft gebruiken zal 't steeds hardnekkiger worden. Cocaine's a hell of a drug. Super verslavend spul Klik om te vergroten..."
"Feliii zei: Klopt inderdaad. Verschilt ook heel erg qua omgeving waar ik in zit. Wanneer ik met vrienden ben is het inderdaad veel minder dan wanneer ik even alleen zit. Ik heb ook gelezen dat het bij coke is, dat je lichaam even moet verwerken hoe te reageren op coke. Dus wanneer 2 dagen achter elkaar gebruik, je de 2de dag er beter op reageert. Word tolerantie zo snel opgebouwd? Aangezien ik het afgelopen tijd maar max 1/2x in de maand heb gebruikt. En minder gebruiken voor beter effect klopt, maar de drang en comedown bij coke is heel erg en voor mij moeilijk te accepteren wanneer ik nog meer heb. Tips? Verder niks met adhd te maken? Merk namelijk dat andere er een stuk heftiger op reageren dan ik. Klik om te vergroten... Coke valt bijna elke keer wel anders teminste bij mij is dat zo het beste is eigenlijk om 3 maanden af te blijven van drugs dat heeft je lichaam nodig om te rusten en dan zal je ook merken dat je met 1 gram als je goeie hebt al meer als genoeg hebt als je adhd hebt trouwens dan ga je Indd supper in je zelf bij een hogere dosis in een keer als je echt met vrienden wil blijven praten en gezellig doen dan kun je het beste gewoon rustig punten en dan beetje opbouwen want door coke en adhd gaat je hoofd leeg even niet zo druk en dingen die je niet in de gaten hebt waar je mee zit word verwerkt ik gebruik sinds me 16e coke en t helpt om me hoofd leeg te maken en ik heb een zware jeugd gehad en nu nog een moeilijke periode en ik doe het als ik me hoofd super vol heb rustig alleen op de bank chillen filmpje aan zetten of wat muziek en relaxen en flinke lijnen snuiven ik gebruik 1,5 gram per avond ongeveer meer doe ik niet vanwege wil niet zover gaan dat ik 5 gram nodig heb op een goeie nacht en maak ongeveer 10 lijnen van 1,5gram maar pak elk 45 min tot 1 uur pas bij en dan ga ik supper lekker in me zelf spacen film aan en op me telefoon beetje surfen op deze site ik heb nu ook gebruikt en zeg eerlijk heb gewoon rustig aan gedaan maar deze is gevaarlijk deze gaat zo raar heb ik nog nooit gehad en ik merk dat ik supper snel wil bij pakken net en nu wil ik weer ff niks en dan weer wel supper raar zal wel versneden zijn met een of andere troep maar goed als je zo ver gelezen hebt je bent een fk strijder niet normaal en ik wilde eigenlijk gewoon ff wat typen omdat ik van de kaart ben en heb toevallig adhd groetjes 👌 (Sorry dat ik geen leestekens gebruikt heb ik kan dat echt niet ik heb een eigen bedrijfje en laat de offertes en de factuurtjes a"