Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote van een lijn

Grote van een lijn

41 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
j
jansnyperLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook liever mijn coke dan slaat hij in als een bom.eerst uitkooken met amoniak dan de overtolige amoniak weg dopen en blijft er puur coke over.dan de wite hars oproken in een pijp BOEM.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#2
1x is genoeg hoor :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:confused:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dus een vraagje. Hoe lang en hoe dik is volgens jullie 1 lijn ? Ik heb namelijk het gevoel dat ik de mijn te klein neem :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
____________________________________________
|...........................................................................|

Zoiets, kwart minder volstaat ook
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
de helft van psycho, en dan 2 achter elkaar, kortom.. ongeveer hetzelfe als psycho
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er staat niet echt een regel van hoe groot je lijn moet zijn, je mag toch zelf kiezen? En als je vindt dat je ze te klein neemt, pak dan wat bij.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmhm Weednator, niet veel beginnen doen he jongen :wink:. Mijn normale lijnen zijn 3/4e van een schuine CD-hoes. Maar als je geen tollerantie hebt niet zo groot nemen, want dan ben je zo vertrokken.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
melissa zei:
Safire zei:
Mijn lijntjes zijn zo lang:

_____________
Klik om te vergroten...

wow wat beschaafd :openmouth:
de mijne waren ongeveer zoiets

#######################
ware breedte en grote :wink: ohjee ik vergeet de hoogte :wink:

ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P
Klik om te vergroten...
same here...
leg uit 1 gram flakes maar een lijn of 3 a 4 miss hooguit 5 in crisisperiode :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoorde mensen eerst zeggen dat je neus maar 50 mg per neusgat kan opnemen.

Dan zou je dus 20 lijntje van 50 mg kunnen leggen en 10 van 100 mg.
Maar eigenlijk zou je dus 2 van 50 moeten leggen,en door verschillende neusgaten.

Hoor dat sommige 8 lijnen leggen,eigenlijk is het zonde dan toch..

Klopt dit of nit
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Japi-10 zei:
Ik hoorde mensen eerst zeggen dat je neus maar 50 mg per neusgat kan opnemen.

Dan zou je dus 20 lijntje van 50 mg kunnen leggen en 10 van 100 mg.
Maar eigenlijk zou je dus 2 van 50 moeten leggen,en door verschillende neusgaten.

Hoor dat sommige 8 lijnen leggen,eigenlijk is het zonde dan toch..

Klopt dit of nit
Klik om te vergroten...

Neen, waar jij het over hebt is ketamine
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn lijntjes zijn zo lang:

_____________
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Safire zei:
Mijn lijntjes zijn zo lang:

_____________
Klik om te vergroten...

wow wat beschaafd :openmouth:
de mijne waren ongeveer zoiets

#######################
ware breedte en grote :wink: ohjee ik vergeet de hoogte :wink:

ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#14
van coca meestal wat bescheidener maar speed


|------------------------------------|


zoiets ongeveer... en coca is daar ongeveer de helft van
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
melissa zei:
Safire zei:
Mijn lijntjes zijn zo lang:

_____________
Klik om te vergroten...

wow wat beschaafd :openmouth:
de mijne waren ongeveer zoiets

#######################
ware breedte en grote :wink: ohjee ik vergeet de hoogte :wink:

ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P
Klik om te vergroten...
same here...
leg uit 1 gram flakes maar een lijn of 3 a 4 miss hooguit 5 in crisisperiode :)
Klik om te vergroten...
ik ongeveer 6 :mrgreen:
maar liep dan iedere 20 min naar mijn bordje toe
toen ik een aantal weken geleden gezondigd had :( volstond een minilijntje voor bijna een uur(vond t bijna goed van mezelf dat ik er zolang mee deed :confused: )
alleen naar lijn 2 zat ik al gauw weer terug op mijn oude dosis om de 20 min......
al met al sos blijft lekker alleen word ik wat te oud om t aan te kunnen....
en als ik dan ga vergelijken wat de voor en de nadelen zijn......laat ik t liever voor wat t is :wink:
daarbij kan ik nu oprecht zeggen dat ik er echt wel wat aan over heb gehouden.....
mijn concentratie is shit,mijn korte termijn geheugen laat me af en toe in de steek....en bij vlagen voel ik me deprie en heel down...
mijn energie komt redelijk terug,dat wel....
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
1/3 van een halve gram is fijn... de lengte verschilt, ligt er aan hoe dik ik hem maak.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Safire zei:
Mijn lijntjes zijn zo lang:

_____________
Klik om te vergroten...

Zolang nam ik de mijn ook zo dik als # maar ik voelde er niet veel van daarom ik het vraag hoe groot jullie ze nemen :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Uit een halve gram haal je gewoon 5 lijnen bij normaal gebruik dan :)
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kan ook een lijn leggen, ongeveer zo lang :

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||.

En dan doe je dit terug bij elkaar op een hoopje, ongeveer als dit :

|||||||
|||| |||
|||
(Je weet wel wat ik bedoel xD).
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
:confused:
Klik om te vergroten...

Ik snap het ook niet echt. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."