#1
ik rook liever mijn coke dan slaat hij in als een bom.eerst uitkooken met amoniak dan de overtolige amoniak weg dopen en blijft er puur coke over.dan de wite hars oproken in een pijp BOEM.

same here...melissa zei:Safire zei:Mijn lijntjes zijn zo lang:
_____________
wow wat beschaafd![]()
de mijne waren ongeveer zoiets
#######################
ware breedte en groteohjee ik vergeet de hoogte
ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P
Japi-10 zei:Ik hoorde mensen eerst zeggen dat je neus maar 50 mg per neusgat kan opnemen.
Dan zou je dus 20 lijntje van 50 mg kunnen leggen en 10 van 100 mg.
Maar eigenlijk zou je dus 2 van 50 moeten leggen,en door verschillende neusgaten.
Hoor dat sommige 8 lijnen leggen,eigenlijk is het zonde dan toch..
Klopt dit of nit
Safire zei:Mijn lijntjes zijn zo lang:
_____________
ik ongeveer 6Frisko zei:same here...melissa zei:Safire zei:Mijn lijntjes zijn zo lang:
_____________
wow wat beschaafd![]()
de mijne waren ongeveer zoiets
#######################
ware breedte en groteohjee ik vergeet de hoogte
ik heb by the way niks in deze rubriek te zoeken :P
leg uit 1 gram flakes maar een lijn of 3 a 4 miss hooguit 5 in crisisperiode![]()
Safire zei:Mijn lijntjes zijn zo lang:
_____________
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."