Ziet er inderdaad allemaal goed uit, maar als je wilt gaan beginnen met kweken zou ik geen growkitje kopen.
Zoals de topicstarter al zegt, je ziet ze alleen groeien als je het goed doet.
Veel leuker is het om zelf al het voorbereidende werk te doen en beginnen met een spoor. dat je echt van de sporen die onder de hoed van de paddo zitten je eigen paddos gaat kweken...dat is écht leuk om te doen!
Ook bespaar je bijna 40 euro die een groeisetje kost.
Voor dat geld koop je al je startersbenodigheden en genoeg voedingsbodem om nog vele kweken te kunnen doen!
Wil je maar één keer "voor de leuk" kweken, dan is zo'n groeisetje n optie.
Zelf ben ik ook begonnen met informatie opzoeken op internet en nadat ik genoeg info had gelezen en langzaam alle benodigdheden had, kan ik starten met mn eerste kweek.
Op
http://www.fsre.nl/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
kun je het hele verslag van mijn kweek van begin tot eind nalezen.
Het is goed gelukt en ik heb nog nooit zo'n heftige en fijne trip beleeft als van die paddo's!