Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpium, hoe maak je dat?

Opium, hoe maak je dat?

22 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil graag zelf en keer opium maken, maar hoe doe je dat. Eerst moet je kerfjes maken in de zaadbol, dan het gestolde sap er af schrapen. Dan heb je ruwe opium. Hoe verder? Het hoort nog enige bewerkingen te ondergaan...

:beer:
j
jacqieLid
01-01-2024, 00:00
#2
:openmouth: hahahahhaahaha tis maar wat je wil maken en doen met je creativiteit....hihihhhihihi

Sorry heb het antwoord niet voor je....
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#3
I have no idea..., ik blow eigelijk alleen :)
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, daar heb ik ook niks aan...
d
darkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je eens op erwid kijken ik heb dit ook wel eens gezocht maar het is niet te vinden volgens mij moet je de opium verhitten zodat het smelt en daarna weer laten afkoelen volgens mij kan je het dan roken . maar dit weet ik niet zeker ben er vorig jaar nie aan toe gekomen
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb altijd gedacht dat ruwe opium best te roken is.

Je kunt ook thee trekken van ruwe opium, of van hele papaverbollen. Een stuk of 10 bollen (ligt aan de grootte) is ongeveer genoeg voor 1 'keer'.
a
aquarelLid
01-01-2024, 00:00
#7
je koopt in een smart shop papaver zaad.
je kweekt dat en als de bloemen uitkomen snij je met een mes in de bloembol.
je laat de bloemen staan tot de volgende ochtend en daarna kerp je met een mes het opgedroogde vocht van de papaver plant.
je steekt dat in een waterpijp en je bent vertrokken :wink:
in de natuur vind je ook papaver planten ook wel klaproos genoemd.
alleen wordt er niet bijvertelt dat je witte en geen rode papaver moet hebben.
van de rode heb je geen effect en alleen maar kop pijn.
o
oaneLid
01-01-2024, 00:00
#8
van de rode alleen koppijn? wel eens gewoon 4 verse zaad doosjes gegeten? ben je ook echt helemaal van de kaart gewoon op eten, krijg je tenminste alle morfine binnen :grin: .
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#9
in NL komt de klaproos met een "harige" steel en kelkblad het meest voor. die moet je dus niet hebben! maar juist die met een gladde steel. kleur van de bloem heeft er niet veel mee te maken volgens mij
o
oaneLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmz had ze gewoon bij de kant van de weg geplukt :grin: en ze werkten echt wel goed! maja k zal wel es wat zaad kopen, plantjes groeien. en kijken wat het verschil is.
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#11
oane zei:
hmmz had ze gewoon bij de kant van de weg geplukt :grin: .
Klik om te vergroten...

:grin: haha avonturier :)

ruwe opium kan je best roken hoor, maar als je echt zuiver wil werken doe je het volgende:

de ruwe opium doe je in een open pot met kokend water. Je plakkerige opium zal dan snel smelten en vloeibaar worden. Dan neem je vb een koffiefilter of gewoon waterdoorlatend textiel (zie wel dat het proper is :) ) en giet je de vloeistof hierdoorheen.
Zo worden alle onzuiverheden verwijderd en heb je echt zachte, goed rokende, pure opium :P

good luck :wave:
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben er momenteel nu zelf mee bezig. Ik heb nu 80 papaver Somniferum stekjes en die kan ik over 8 weken oogsten dus tegen die tijd zal ik wel foto's plaatsen.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#13
zeker doen. ik ga dit jaar ook papavers kweken.

http://www.meneercactus.nl/mc/papaver/papaverindex.htm

van ruwe opium naar opium:

http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51
t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb je gelijk wat meer kleur in je tuin :P Al dat groen van die wietplanten gaat ook vervelen natuurijk :grin:
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan je daar de zuivere heroïne uitkrijgen zit er ook in :P

het is alom bekend dat de zaadbollen veel alkaloïden bevatten en oliën ed. Onder meer, codeïne, morfine, diamorfine, heroïne, narceïne, papaverine,... oplopend tot een 25 tal aanwendbare eigenschappen.

Deze "opiaten" zijn soms verslavende producten, waar toch omzichtig mee moet worden omgegaan.
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe bekrijg je dit?


[url=http://www.fsre.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=51]http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51[/url]
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoe bekrijg je dat is dat gedroogde sap eruit?
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
de 2de foto :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#19
BombSki zei:
http://www.meneercactus.nl/mc/papaver/papaverindex.htm

van ruwe opium naar opium:

http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51
Klik om te vergroten...

lezen blijft moeilijk he :)
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
:) :grin: lol maar uit welke plant?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."