Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nog +/- 5 gram wiet (~2 gr SW, ~3 gr SS) en 4 gram hasj liggen, maar ik blow niet meer. Iemand suggesties voor een recept?"
"na het nemen van 2 dubbelen had kreeg ik hem nog wel omhoog (niet heel snel en hij werd ook niet zo stijf als anders) Klaarkomen was onmogelijk. Uitputting overwon. Het gevoel dat ik wel in staat was om klaar te komen frustreerde me enorm. Desondanks heb ik een erg leuke tijd gehad. Een uur of 10 na het innemen van de laatste halve was ik iig weer in staat om klaar te komen. Toch duurde het langer als anders, maar daar had zij geen last van geloof ik^^"
"Aquilta zei: ben er momenteel nu zelf mee bezig. Ik heb nu 80 papaver Somniferum stekjes en die kan ik over 8 weken oogsten dus tegen die tijd zal ik wel foto's plaatsen. Klik om te vergroten... 8 week zijn wel voorbij dacht ik^^"
"Obyt zei: Als wij een waterpijpje maken doen wij dat meestal met een plastiek flesje waar we een gaatje maken voor de joint door te steken en bovenin nog een gaatje waar je je vinger dan oplegt, is het gemakkelijkst te maken en helemaal niet duur. Klik om te vergroten... Als ik dit zo lees is deze pijp meer bedoeld als een shot-pijp (een hulpmiddel om jezelf shots te geven) dan als waterpijp. Ik lees namelijk niet over een pijpje/buisje naar de bodem van de pijp. zie pic: Zoals je op het plaatje kunt zien zijn er verschillende soorten waterpijpen. Sommige hebben luchtgaten om de pijp eerst vol te kunnen zuigen met rook, en hierna in 1 keer alle rook te inhaleren. (een soort shot dus) Andere pijpen zijn ervoor om gewoon geleidelijk door te roken. Het mooie van waterpijpen is dat de rook afkoelen en ze de rook enigsins zuiveren. Niet helemaal natuurlijk, maar de ergste troep wordt wel door het water gezuiverd. Ik heb (In mijn blowtijd, een paar jaar terug) vele waterpijpen gemaakt. Het is niet moeilijk. Het mooie is dat je bijna overal een pijp van kunt maken. (voorbeelden: lege drinkflessen, pringlesbussen, lege glazen potten, enz.) Tip: als je geen gaasjes hebt, sloop een gaasje uit de kraan, hier zitten meestal meerdere in^^ Als je wat minder creatief bent kun je deze onderdelen meestal wel bij de smartshop halen: - Rubberen kurk met 2 of 3 gaten (ligt eraan of je een luchtgaatje erbij wilt of niet) - Metalen buisje met reservoir voor een gaasje - een kort metalen buisje om zo aan te zuigen of om een slangetje op aan te sluiten. foto: http://www.freewebs.com/dida-san/Photo-0117.jpg"
"ik zie het als iemand nog aanvullingen heeft... fill me in:P"