Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan balon : 1 nee dat wist ik wel was gwn als iemand passeert mss dat hij het sneller zou vernielen als hij die gekleurde blaadjes zien anders zou hij de plant niet gezien hebben 2: Zover had ik nog niet gedacht"
"Kan je daar de zuivere heroïne uitkrijgen zit er ook in :P het is alom bekend dat de zaadbollen veel alkaloïden bevatten en oliën ed. Onder meer, codeïne, morfine, diamorfine, heroïne, narceïne, papaverine,... oplopend tot een 25 tal aanwendbare eigenschappen. Deze "opiaten" zijn soms verslavende producten, waar toch omzichtig mee moet worden omgegaan."
"Hoe bekrijg je dit? [url=http://www.fsre.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=51]http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51[/url]"
"hoe bekrijg je dat is dat gedroogde sap eruit?"
"de 2de foto"
"lol maar uit welke plant?"
"Zijn er drugplanten die buiten kunnen groeien met het klimaat natuurlijk van Belgie en Nederland"
"cool, is het moeilijk om te kweken?"
"Is dat allemaal moeilijk te kweken en welke apperatuur heb je daar voor nodig"
"wat is gemakkelijk te kweken en vinden jullie het leukst"