Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"20/01/07 -> D'n'B @ Verderop, Delft met D'MOB Crew"
"pepper zei: hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan. Klik om te vergroten... Dus je bent een amateur als je liever dunne jointjes rookt? :P"
"THC hecht zich aan vet bij een temperatuur van 70°C... En ik heb geen idee of een tosti-ijzer wel zo heet wordt... Denk het wel eigenlijk"
"Ik rook persoonlijk het liefst door een bong Jammer genoeg zijn die dingen (vaak) van glas, en er lopen hier in de buurt wat van die lompies rond die dan vaag gaan rondspringen als ze high zijn... Zo zijn er dus al twee bongs à 18 euro per stuk gesneuveld..."
"Ga het binnenkort ns proberen... ff bij de bouwmarkt langsfietsen"
"Als ik strak sta wil ik altijd maar 1 ding: hardcore en terror"
"THC nicotine cafeïne"
"cafeïne... grrr toetsweek"
"die doner doet et em zeker :P"
"Heb je gelijk wat meer kleur in je tuin :P Al dat groen van die wietplanten gaat ook vervelen natuurijk"