Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveelheid coca bladeren per volwassen plant

hoeveelheid coca bladeren per volwassen plant

20 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Volgens mij produceert 1 hectare planten, 1 gram ( ''pure'') coke.
Flink boertje dus, die alleen in z'n eigen gebruik zou moeten voorzien:)

Zelf cocaïne maken uit cocaplanten is toch al vrij ( lees: voor de gemiddelde persoon onmogelijk) moeilijk.
Klik om te vergroten...

1 hectare voor 1 gram ? :openmouth: Dan ga je een serieus stukje grond nodig hebben wil je ook maar iets verdienen als cokeboer... Dat kan toch bijna niet, dat moeten al immense velden zijn daar in Colombia...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, als je weet dat ze alleen in Brazilië al elke 2 seconden een voetbalveld ontbossen ( mocht je de reclame willen geloven)..

Ik weet ook niet of het klopt of niet.
Maar die 100gram pure coke is ongeveer al een kilo eer het in een gemiddelde neus zit..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
1 hectare is 1.9-2.2 ton bladeren en dat is 2 a 2,5kg cocapasta volgens dit filmpje, heb het al meerdere keren gepost volgens mij:


En dan komt er nog 10% bij omdat ze volgens mij eerst nog de basepasta (www.wikipedia.org/wiki/paco) omzetten naar het HCl-zout, snuifcoke dus.

Maar goed. Laat het maar aan hen over zou ik zeggen :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan zat ik dus gruwelijk fout.
Sorry voor de ophef!
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ophef? Welke ophef?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met een hectare 2,5 kilo coke maken is ook niet verkeerd :grin:
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij is een wietplant voor iedereen herkenbaar. Een ERYTHROXYLUM plant is na 5 jaar volwassen en heeft dan zo'n 500 bladeren waarmee je 1 gram base kan maken na een behoorlijk lastig proces. Maar als je dus een kas kan regelen met diverse planten erin, en tussen iedere plant zet je een coca plant, werkelijk niemand die het herkent. Je zou ze zelfs langs de kant van de snelweg in april kunnen zaaien. Je moet ze alleen wel voor de winter allemaal binnen halen ... Ze zijn erg gevoelig en de oogst mislukt bij slechte boeren ALTIJD. Maar als je creatief bent kan je in 5 jaar tijd met redelijke intelligentie zowiezo een tonnetje euro's maken in Nederland. Ik dacht ook altijd dat de kweek hier niet mogelijk was, maar dat is het zeker wel! Je kan ook genetisch gemanipuleerde zaden kopen die overwinteren! Die klanten groeien harder. Je kan de zaden goed verkopen, je kan de planten goed verkopen als ze gegroeid zijn, maar je kan er ook coke van produceren.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet te geloven.
Die blode Nederlanders toch.....
Eerst de wietteelt geregeld, en nu...de cocaplant!
Wat komt hierna. De opiumpapaverteelt?
In een tuinkasje? (Lol)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
HTID zei:
Je kan er ook thee van zetten, dat is erg lekker.
Klik om te vergroten...

Daar ga je al die moeite niet voor doen...
s
soskasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo DF'ers,

ik ben al een tijdje aan het overwegen om cocaplantjes te gaan kopen. maar er blijft nogsteeds 1 ding onduidelijk... hoeveel gram bladeren komen er nu van een volwassen plant af. ook over het volwassen worden van een plant heb ik meerdere dingen gehoord, maar laat ik het op 1 jaar houden. dus hoeveel gram bladeren komt er van een plant van 1 jaar af? (gemiddeld natuurlijk)
ik heb ergens gezien dat een plant in 2 jaar volwassen is, en dan per jaar een kilo bladeren geeft. maar een kweker zegt zelf dat rond de 10 bladeren maar 2gram is. dus dan moet je wel een enorme struik hebben om die kilo te behalen.

Wie heeft hier het juiste antwoord op.

Bedankt, en groeten soskas.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lol, je eigen cokekwekerij!
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
bestempt om te mislukken verkeer klimaat maarja hou je van de dome en probeer ehet of luister naar mij en ga lekke een wietje kweken :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hellraiser_[NL] zei:
bestempt om te mislukken verkeer klimaat maarja hou je van de dome en probeer ehet of luister naar mij en ga lekke een wietje kweken :stoned:
Klik om te vergroten...
Lekker zinnetje. :tearsofjoy:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je ken d'r ook op kauwe.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#15
^waarom niet? Coca schijnt fijn te zijn op die manieren.

Ik denk niet dat je in Nederland met een cocaplantje hoeveelheden cocablad kunt produceren waarmee je op een rendabele manier cocaine kunt maken. Volgens mij moet je het daarvoor dus echt niet doen, als je zo'n plantje neemt doe dat dan omdat je het een leuke plant vindt, meer heb je er niet echt aan vrees ik.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Hellraiser_[NL] zei:
bestempt om te mislukken verkeer klimaat maarja hou je van de dome en probeer ehet of luister naar mij en ga lekke een wietje kweken :stoned:
Klik om te vergroten...
Lekker zinnetje. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Meneers spelling is meestal in een schijnbaar erg niet nuchtere staat geschreven:P
Hij heeft wel gelijk, buiten gaat het niet echt lukken.
Binnen met lampen wel, maar dan kun je beter wiet kweken, verkopen en met dat geld coke kopen.
Of dingen kopen waar je niet aan kapot gaat.
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe komen jullie erbij dat hij coke wilt maken? Blijkbaar zijn die blaadjes alleen ook vrij populair in sommige landen...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
abby zei:
Hoe komen jullie erbij dat hij coke wilt maken? Blijkbaar zijn die blaadjes alleen ook vrij populair in sommige landen...
Klik om te vergroten...

Wat gaat hij er anders mee doen ?
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kan er ook thee van zetten, dat is erg lekker.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij produceert 1 hectare planten, 1 gram ( ''pure'') coke.
Flink boertje dus, die alleen in z'n eigen gebruik zou moeten voorzien:)

Zelf cocaïne maken uit cocaplanten is toch al vrij ( lees: voor de gemiddelde persoon onmogelijk) moeilijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."