Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"[hier stond eigenlijk een vraag waar je het gekocht had maar dit mag niet volgens de forumregels] sorry DF mod. verder, mephedrone in kristalvorm is gewoon een puurdere vorm. bij deze persoon word het 99,8%. Dit heb ik van die persoon gehoord. ook is de dichtheid groter, dus het volume van 1gram is minder, het lijkt dus of je minder nodig hebt maar in millilgrammen maakt het niets uit. het enige waardoor je dus minder nodig zal hebben is dat het puurder is (van 99,6% naar 99,8%). er word gezegd dat dit wel te voelen is, maarja, dat moet ik (en jij, en de rest van de gebruikers) zelf maar ondervinden. nog, het verschil tussen 4-fmp (fluor-amfetamine) en 4mmc (mephedrone) 4-fmp is een amfetamine, (speed is ook een amfetamine) hierdoor krijg je dus een meer speedy effect, het duurt ook veel langer dan 4mmc. de werking van speed kan ongeveer 10-12 uur aanhouden, dit had net zon lange werking (bij mijn gevoel, ik heb iniedergeval de hele nacht wakker gelegen na 1 capsule van 150mg) 4-fmp is dus te vergelijken met speed maar met een meer euforisch gevoel, zoals mdma. 4mmc word beschreven als een combinatie van mdma en coke. dit komt omdat het een soortgelijke euforische roes geeft als mdma, maar het is wat milder dan mdma en de werking is een stuk korter, (bij een nasale dosis van 80mg werk het ongeveer 1 uur). door deze wat mildere en kortere werking dan mdma word het vergeleken met coke. maar omdat het harder is dan coke (meer euforisch en meer energie) word het vergeleken met mdma. ik denk dat je vragen nu wel beantwoord zijn, ofniet? gr soskas"
"[/quote] Oh hij heeft dus gewoon het percentage van de shop waar ie het heeft gekocht overgenomen? Mja..die melden altijd 99,x procent, maar laat het tzt eens testen bij het lab dan, ik durf te wedden dat er daar minder uit komt..Ergens in de 80% allicht. (. Hcl! )[/quote] ik weet niet waar hij de procenten vandaan haalt, zou inderdaad gewoon overgenomen kunnen zijn van zijn leverancier. als er niks aan de stof toegevoegd is kan het toch gewoon 99,8% zijn? omdat het nog gekristalliseerd is, net als bij andere drugs waar kristallen van gemaakt worden, deze zijn ook altijd een stuk puurder. het kan natuurlijk altijd met iets versneden worden, dat klopt. maarja dat blijf je toch houden. geen stoppen aan, maar als het spul goed werkt, dan maakt het toch niet zoveel uit. (als de stof waarmee t versneden is niet zwaar schadelijk is dan) Is het nu uberhaupt al te testen bij een lab? net als waar nu al pillen enzo te testen zijn? ik had begrepen dat dit nog even gaat duren voordat van mephedrone ook de puurheid berekend kan worden. gr soskas"
"Hallo DF'ers, ik ben al een tijdje aan het overwegen om cocaplantjes te gaan kopen. maar er blijft nogsteeds 1 ding onduidelijk... hoeveel gram bladeren komen er nu van een volwassen plant af. ook over het volwassen worden van een plant heb ik meerdere dingen gehoord, maar laat ik het op 1 jaar houden. dus hoeveel gram bladeren komt er van een plant van 1 jaar af? (gemiddeld natuurlijk) ik heb ergens gezien dat een plant in 2 jaar volwassen is, en dan per jaar een kilo bladeren geeft. maar een kweker zegt zelf dat rond de 10 bladeren maar 2gram is. dus dan moet je wel een enorme struik hebben om die kilo te behalen. Wie heeft hier het juiste antwoord op. Bedankt, en groeten soskas."