#1
HTID zei:Je kan er ook thee van zetten, dat is erg lekker.
Daar ga je al die moeite niet voor doen...
HTID zei:Je kan er ook thee van zetten, dat is erg lekker.

Lekker zinnetje.Hellraiser_[NL] zei:bestempt om te mislukken verkeer klimaat maarja hou je van de dome en probeer ehet of luister naar mij en ga lekke een wietje kweken![]()
KoxBox zei:Lekker zinnetje.Hellraiser_[NL] zei:bestempt om te mislukken verkeer klimaat maarja hou je van de dome en probeer ehet of luister naar mij en ga lekke een wietje kweken![]()
![]()
abby zei:Hoe komen jullie erbij dat hij coke wilt maken? Blijkbaar zijn die blaadjes alleen ook vrij populair in sommige landen...
PepTalk zei:Volgens mij produceert 1 hectare planten, 1 gram ( ''pure'') coke.
Flink boertje dus, die alleen in z'n eigen gebruik zou moeten voorzien
Zelf cocaïne maken uit cocaplanten is toch al vrij ( lees: voor de gemiddelde persoon onmogelijk) moeilijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."