Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine

Ketamine

92 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat het dezelfde molecuul is begrijp ik , maar had ergens een gelezen ( volgens mij zei fnea het) dat medische Ket veel minder sterk is.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft er iemand ervaringen met ketamine?? en tips voor gebruik :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaah kheb gister gebruikt en ben d00d =)
nee, kweet er niet soveel van !
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat betaal je dan per gram?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is een middel om olifanten mee te verdoven. Je raakt helemaal van de wereld als je hier wat van neemt en het kan zelfs voorkomen dat je jezelf niet meer kan bewegen en je alleen nog maar kunt slapen/dromen. Het effect dat prettig gevonden wordt is dat je gaat trippen/dromen...
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#7
juh ik weet maar wil weten of er nog mensen ervaringen mee hebben en hoe het was :)
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#8
ketamine wordt in de diergeneeskunde en bij kinderen gebruikt als anesthesiemiddel. vanwege het dissociatief effect wordt het zelden bij volwassenen gebruikt. het voordeel van dit middel is dat het de ademhaling niet onderdrukt wat bij opiaten wel het geval is.
ghb werd vroeger ook als anesthesiemiddel gebruikt maar is in onbruik geraakt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ketamine, mijn favoriete drug... Heb het pas twee keer gehad, t is hier niet te krijgen. Ik zal ff mijn eerste keer vertellen, is wel een leuke anekdote.

Ik had met mijn broertje afgesproken koninginnedag samen met hem en nog wat mensen in A'dam te vieren. Drugs in overvloed en we hadden lol. Had al van alles gehad, pep, xtc, ghb, alcohol en wiet. Op een gegeven moment stonden we lekker te dansen toen een engelse jongen aan me vroeg: do you want some amphetamine?? Al enige jaren speed snuivend kon ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Zijn motto was dan ook: share, share, that way, it's fair. Aldus ik nam een snuifje van zijn bullit en vond wel dat er een raar smaakje aan zat, maar dacht er niet over na, omdat ik best wel wazig was en pep kan nogal eens in smaak verschillen. Echter na 5 minuten na inname begon ik ineens een heel zweverig gevoel te krijgen in mijn hoofd. Het was niet vergelijkbaar met de roes die je van al die andere drugs krijgt en dacht dus: die heeft me bezeikt ofzo. Ik liep naar de jongen toe en vroeg: What did you give me. Ketamine, zei hij. Maar omdat het in het engels is leken die namen nogal heel erg op elkaar. Gelukkig had ik er wel al van gehoord en wilde het sowieso een keer proberen en heb toen ff later nog een tweede snuifje genomen. Wat ik voelde was zo waanzinnig vet, het was net alsof mijn benen niet meer bij me lichaam hoorde. Ik voelde ze niet eens meer, hierdoor stond ik wel behoorlijk te zwalken op mijn benen en trappen lopen was praktisch onmogelijk geworden. Je voelt je heel licht en heel blij. Blijer dan bij X, alleen niet de verliefdheid van X. Ik had echt waanzinnig genoten van mijn mega drugscocktail met het gevoel van ketamine met stip bovenaan. Echter rond een uur of 9 besllot ik huiswaards te keren, omdat ik nog wel ff in de trein zou zitten. De volgende dag moest ik ook gewoon gaan werken. Toen ik aankwam op A'dam centraal was alles afgesloten. Jaja het rampjaar voor de NS. Er reden geen treinen, alles was afgezet door de ME en ik met mijn wazige kop wilde per se dat station op. Via een omweg en klimmend over een hekje kwam ik toch eindelijk op de perrons terecht. Mja, ik was nog niet thuis. Na een hoop ellende kwam ik eindelijk om 6 uur 's ochtends aan in mijn woonplaats, ik ging naar huis, naar bed en een half uurtje later ging de wekker. Met behulp van wat speed was het toch nog een redelijke produktieve dag.

Maar on-topic...
Ketamine is waanzinnig lekker, maar pas op!! Het is minstens net zo gevaarlijk als GHB (wat geen dierenverdoofmiddel is, fabeltje) Je hebt snel de neiging om te veel te pakken. Je kunt idd verlamd raken en helemaal van de wereld zijn. Dit noemen ze de K-hole. Ook is er de mogelijkheid dat je een out-of-body experience krijgt, dat je jezelf ergens ziet zitten. Dit kan HEEL beangstigens zijn.
Als je het echt wilt proberen doe het dan (zoals bij veel drugs) met vertrouwde mensen en bla bla bla die tips staan hier wel genoeg.

Dat was het. :grin:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt mac daar heb ik wat aan :) Ben zker van plan het een keer te proberen lijkt me echt een super ervaring.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
moet er eerst nog aan zien te komen :) maar als het lukt zet ik me ervaring hier neer
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Christiaan18 zei:
het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen
Klik om te vergroten...

GHB verdoofmiddel voor olifanten, onzin! :wave:

Maar mijn ervaring met Ketamine was wel ok, het is een heel wazige drug, met geen andere te beschrijven. Ik had het idee dat ik tegelijk alles super vaag zag, het idee dat alles eigelijk op zijn kop stond, maar tegelijk ook heel helder en duidelijk alles. Dus heel vaag :grin:
Had geen zin om te staan enzo relaxt zitten wazigen haha echt wazig spul is het eigelijk.

Af te raden is combi samen met alcohol, want dat gaat dus NIET samen. Heb al 2 mensen gezien die aardig wat gezopen hadden, zeg maar zat, en toen ketamine probeerde, nou die waren echt ver heen, konden echt niet lopen, kotsen, op de grond liggen want op staan konden ze niet, praten kon ook moeilijk. Iets te dus :grin: Dan ben je zover weg en na hun verhalen voelde ze zich eigen niet, maar ene kant was het uber relaxt, ze voelde zich wel super lekker, maar waren gewoon niet aanwezig zo voelde het, de K-Hole :)

En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed, ik heb het nog nooit mee gemaakt maar dat lijkt me dus echt heel wazig ja, kan inderdaad best beangstend zijn. Vriend van mij was door de paddo's bad gegaan en die had dat toen ook en hij dacht dat ie op dat moment gewoon dood was omdat hij zich eigen zag zitten en ons, onbeschrijvelijk eigelijk heel wazig.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#13
naja van dat olifanten verdoofmiddel heb ik ook maar gehoord wist het ook niet zker :) maare heb nu toch wel zin om eens ketamine te gaan proberen :grin: iemand nog info over een goede dosering?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed
Klik om te vergroten...

Ik zeg toch niet dat je geest uit je lichaam treed, ik zeg dat je een out-of-body experience krijgt. Geloof niet 's in geesten, wel in geestverruiming, maar dat heeft daar niks mee te maken. En met geestverruiming kun je veel bereiken.

iemand nog info over een goede dosering?
Klik om te vergroten...

Begin zoals mij met een puntje uit een bullit, of als je die niet hebt gewoon een mespuntje.
Laat wel ff weten hoe het was gegaan. :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Christiaan18 zei:
naja van dat olifanten verdoofmiddel heb ik ook maar gehoord wist het ook niet zker :) maare heb nu toch wel zin om eens ketamine te gaan proberen :grin: iemand nog info over een goede dosering?
Klik om te vergroten...

Erowid on Ketamine.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
O dat heeft er zeker mee te maken, als jij dat geloven wilt moet je dat helemaal zelf weten. Als je zegt dat dat wel zo is mag je het me eens bewijzen, maar kan me niet voorstellen dat daar überhaupt bewijzen voor te vinden zijn, het heeft dus alles te maken met of je het gelooft of niet.
en bovendien weet ik zelf wel het beste wat ik bedoel.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok dank je balon :)
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mac... zei:
En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik zeg toch niet dat je geest uit je lichaam treed, ik zeg dat je een out-of-body experience krijgt. Geloof niet 's in geesten, wel in geestverruiming, maar dat heeft daar niks mee te maken. En met geestverruiming kun je veel bereiken.
Ja maar je bedoelde wel dat je geest uit je lichaam treedt, want dat gebeurd er dan namelijk en heeft niks te maken of je in geesten geloofd of niet.
Klik om te vergroten...
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eigenwijs iemand, zo wordt dat gewoon genoemd. Je kan voor alles wel 100 benamingen verzinnen maar daar wordt het er niet duidelijker op.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
haha, ja eigenwijs ben ik wel, hoor ik wel vaker. Maar ik hou er nogal van om dingen bij hun naam te noemen, anders wordt het alleen maar nog verwarrender dan het vaak al is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."