Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine maken...

Ketamine maken...

43 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Controlfreak..

Ben ik (helaas) ook wel 'n beetje, qua controle over m'n lichaam dan. Van de weg kwijt raken en hallucineren hou ik daarentegen zeer zeker wel.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom staat er eigenlijk ketamine in maneges???
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hersenspinsel zei:
zouden paarden er ook van in een k-hole komen,
lijkt me best kut omdat onbewust mee te maken..
Klik om te vergroten...

lol tzou me niks verbazen.. mij kat is daarna ook nooit meer de zelfde geworden :beer:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#4
zouden paarden er ook van in een k-hole komen,
lijkt me best kut omdat onbewust mee te maken..
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nakkie zei:
ik heb zon fles ketamine... van de manege maar kan ik daar ook van dien kristallen van maken ?
hoe moet dat dan ?
en wat heb ik nodig ?
Klik om te vergroten...
hoe ben je daar aan gekomen dan ?
gewoon mee genomen ?
lief gevraagt?
relaties binnen de manege?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gejat gok ik zo
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
Gejat gok ik zo
Klik om te vergroten...
jah dat d8 ik ook al maar je weet het niet :grin:

toch maar eens gaan paardrijden :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht precies hetzelfde :P Alleen had ik al op verzenden gedrukt. Jammer dat paardrijden zo duur is :(
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
haha haasitge spoet..... :P
jah relatie met een geile dieranarts assistente is ook altijd nog een optie :wink:
maar ik heb er nog geen kunnen vinden :(
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
KETA- MOLE !!! zei:
haha haasitge spoet..... :P
jah relatie met een geile dieranarts assistente is ook altijd nog een optie :wink:
maar ik heb er nog geen kunnen vinden :(
Klik om te vergroten...

je kan ook opzoek gaan naar een leuke arts die non-stop keta ampullen voor je uitschrijft.. hoef je ze alleen nog maar bij de apotheker op te halen. :P
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahaha al die taktieken... gewoon een junk die bij de manege schoonmaakt die ff snel 20 euro wou verdienen... was een pool ofzo
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketaboy zei:
KETA- MOLE !!! zei:
haha haasitge spoet..... :P
jah relatie met een geile dieranarts assistente is ook altijd nog een optie :wink:
maar ik heb er nog geen kunnen vinden :(
Klik om te vergroten...

je kan ook opzoek gaan naar een leuke arts die non-stop keta ampullen voor je uitschrijft.. hoef je ze alleen nog maar bij de apotheker op te halen. :P
Klik om te vergroten...

jah toch verdomd jammer dat ik het niet goed mijn mijn huisarts kan vinden :angry:
miss toch maar eens opzoek naar een ander:P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat stom dat ik daar niet eens aan gedacht heb, toch maar eens een smoes verzinnen om met zusjelief mee naar de manege te gaan :grin:
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
ff wachten hoor hoor ik nou goed dat er op maneges vloeibare keat staat die je redelijk makkelijk tot kristallen kan omtoveren?
hoeveel gram haal je dan uit 1 liter?
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
masterblaster Geplaatst: 23 Mei 2007 21:12 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ff wachten hoor hoor ik nou goed dat er op maneges vloeibare keat staat die je redelijk makkelijk tot kristallen kan omtoveren?
hoeveel gram haal je dan uit 1 liter?


dan hangt maar helemaal af van de verhoudingen van de ketalar of ketnest of wat voor spul ze ook mogen hebben staan.
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoe komt de manege dan aan die shit? moet vast toch aan te kopen zijn dan :sunglasses:
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wss bij de dieren-apotheek... :P
Gewoon heen gaan Ja ik heb 3 liter keta nodig om een kudde paarden te verdoven.. :P
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Xeno zei:
Gewoon heen gaan Ja ik heb 3 liter keta nodig om een kudde paarden te verdoven.. :P
Klik om te vergroten...

ga ik zekers proberen, nee heb je ja kan je krijgen :P
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#19
KETA- MOLE !!! zei:
Xeno zei:
Gewoon heen gaan Ja ik heb 3 liter keta nodig om een kudde paarden te verdoven.. :P
Klik om te vergroten...

ga ik zekers proberen, nee heb je ja kan je krijgen :P
Klik om te vergroten...

En, is het gelukt ?
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ben ook benieuwd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."