#1
Controlfreak..
Ben ik (helaas) ook wel 'n beetje, qua controle over m'n lichaam dan. Van de weg kwijt raken en hallucineren hou ik daarentegen zeer zeker wel.
Ben ik (helaas) ook wel 'n beetje, qua controle over m'n lichaam dan. Van de weg kwijt raken en hallucineren hou ik daarentegen zeer zeker wel.
