Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb zon fles ketamine... van de manege maar kan ik daar ook van dien kristallen van maken ? hoe moet dat dan ? en wat heb ik nodig ?"
"Flut zei: Hebje het nu over vloeibare ket? Klik om te vergroten... jup vloeibare ket.. 1Liter"
"The Used zei: Radeon915 zei: digi zei: Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... Klik om te vergroten... Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P Misschien handig als ze zich eens wilde harsen ofzo Klik om te vergroten... Kijk! , Dat is dus de nieuwe manier van jezelf hars(j)en:P Klik om te vergroten... kreeg ik me toch laatst een haar bij men hasj... ... weet ik ook meteen waar dat vandaan kmomt"
"snooker vind ik wel geschikt maar als je echt relaxed wil zitten zou ik zoals al gezegd naar de indian of new wave gaan..."
"zaagmans zei: Moet als laatste wel effe zeggen dat ik na +/- 1996 iegenlijk nooit meer MDA gevonden heb. Begin 90 wel vaker. Klik om te vergroten... der is bij ons iemand mee aan komen zetten van de week een zakje met poeier/kristallen zij dat het mda was ga t vanavond maar even testen dan als het zo goed schijnt te zijn"
"Aldous zei: Je hebt geen vloeibare ket maar ket opgelost in water. Als je kristallen wil moet je alleen het water laten verdampen... dit kan op verschillende manieren --> in een pannetje op het vuur, microwave of gewoon aan de lucht. Als je alles in 1 keer wilt maken zou je het in een bekerglas op een kookplaatje kunnen indampen. Als je maar kleine beetje tegelijk wil maken is het makkelijkste om het in een eierpannetje ff op het vuur te zetten. Als ik me niet vergis zal in totaal waarschijnlijk ergens tussen de 25 -100 gram moeten oplever afhankelijk afhankelijk van de concentratie (moet op het orginele label staan). Succes ermee! Klik om te vergroten... kijk dat is wel een mooie hoeveelheid heb de fles zonder label helaas dus dat wordt nog maar afwachten..."
"el_colombiano zei: gelukt nog? Klik om te vergroten... ... praat me er niet over men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren"
"Qocaïne zei: Nakkie zei: el_colombiano zei: gelukt nog? Klik om te vergroten... ... praat me er niet over men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren Klik om te vergroten... Nou.. lekker dan? Waar slaat dát nou weer op! Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel! En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt Klik om te vergroten... hahaha ja had alles goed uitgepland... alleen vergeten dat hij uitval had. ik rustig naar de wc ff piese denk van da duurt nog wel fkes kom ik terug staat menne broer daar met die fles in zun hand.. hij is net gestopt met drugs... ofja met coke en xtc, blowen doet ie nog wel, magoed hij vind dat ik dat ook moet doen en nam menne fles in"
"hahaha al die taktieken... gewoon een junk die bij de manege schoonmaakt die ff snel 20 euro wou verdienen... was een pool ofzo"
"maat heeft me pas 2 kleine plantjes gegeven ze zijn ongeveer 8 cm lang... kan iemand wat tips geven om er toch nog iets van af te halen( als het al vrouwelijke planten zijn) alvast bedankt"