#1
We gaan ook binnen zitten. Ik dacht al wel dat 2gr best veel was. We zien wel of het opkomt. Zo niet is het ook geen ramp. Ik was zelf van plan om eerst een klijn puntje te pakken. Kijken of ik er tegenkan voor het geval dat. Bedankt voor het reageren. ![:)]()

