Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen paar vraagjes voor ik het ga doen.

Een paar vraagjes voor ik het ga doen.

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#1
We gaan ook binnen zitten. Ik dacht al wel dat 2gr best veel was. We zien wel of het opkomt. Zo niet is het ook geen ramp. Ik was zelf van plan om eerst een klijn puntje te pakken. Kijken of ik er tegenkan voor het geval dat. Bedankt voor het reageren. :)
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga vrijdag en zaterdag vor de 1e keer keth gebruiken. Heb er wel veel zin in. Bij spuiten en slikken zag het er heerlijk uut. Ik wil alleen even weten hoe lang het werkt, hoeveel je als beginner kunt gebruiken en hoe lang het in je lichaam blijft. We hebben 2 gr. gekocht en vrijdag zijn we met zijn tweeën en zaterdag met z'n drieen. Is dat te veel. Slechts 1 iemand van ons heeft het al ooit gedaan. Alvast bedankt. :wave:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nouja, 2 gram... dat is best veel hoor

Ik had eerst ook 'n halve gram
en daar heb ik 3 avonde meegedaan, waarvan ik 1 gedeeld heb met een maat... tis vrij heftig spul.

ligt natuurlijk ook aan de percentages, en ik heb 1 klein lijntje gepakt om vervolges 1,5 uur spacend op 'n bank te hebben gelegen en daarna had ik ook geen trek meer om nog bij te pakke, wel nog ff jointje gerookt en daarna lekker gaan slape...

Ik zou niet teveel pakke, gewoon 1 klein lijntje kijke hoe dat is, ena ls je wilt later nog bijpakken!!

Als ik jou was zou ik trouwens ook lekker thuis op de bank doen met héééle chille muziek en drinken en sigaretten binnen handbereik!
laters
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat wel horen hoe het was :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maak lijntjes van 50mg, als je nooit minder dan 5 minuten tussen het snuiven van deze lijntjes laat kun je nooit gevaarlijk overdoseren omdat je simpelweg na 4-5 lijntjes de volgende niet meer binnen krijgt. Je kan daarbij wel in een K-hole terecht komen (In diepe trip waarbij je van de echte wereld en je eigen lichaam los bent, verdwaald in alleen je eigen geest), zelf heb ik hem nog niet meegemaakt, maar sommigen gebruiken ketamine juist om in de k-hole terecht te komen (en dat ga ik ook zeker nog eens doen), en anderen zien het als een zeer vervelende bijwerking bij overdosering.

Het effect van ketamine is sterk van de dosis afhankelijk, maar 50mg is dus een mild effect om mee te beginnen, 200mg+ zorgt voor K-holes, en ongeveer het dubbele daarvan voor narcose. Het duurt maar een goed uurtje, dus je kan het in zo een weekend meerdere keren proberen en dus met enige tussentijd meerdere van deze lijntjes nemen totdat je denkt dat het echt wel hard genoeg gaat.

Als je het erg fijn vind, houd er rekening mee dat het een verslavende drug is en je het dus niet met regelmaat gaat doen alsof het een jointje is. (Ik ken al meerdere mensen die de controle over hun K gebruik kwijt raakten of dreigden te raken) Maar als je het nu een weekendje stevig doet en dan weer een maandje wacht ofzo, dan is er voorlopig nog geen risico denk ik :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kleine lijntjes pakken, dat je denkt van "Jezus, is dit alles? Dat kan nooit effect hebben.", wel als 't goeie is voel je dat écht wel.
Wat water bij de hand hebben, want de smaak is smerig.
En zoals Wacky zegt, altijd 5min tussen lijntjes in houden. 10 Min is niet onverstandig.
't Is een leuk product, erg verslavend maar niet echt speelgoed zoals speed dat je kan zeggen "Ach, als jij niet hoeft smijt ik jouw lijn wel die van mij." *ook al moet je dat met goeie speed ook niet doen*

De werking treed op tussen 2 - 10min (duidelijk voelbaar) en houdt +/- 45min - 1u stevig aan. Daarna nog een half uurtje na-effecten.



Oppassen en veel amusement!
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou beginnen met een kleine dosis en gewoon bijnemen als het uit begint te werken. K-hole ervaringen zijn naar mijn mening comfortabeler als je alleen in bed licht met een koptelefoon en je ogen geblindeerd. Samen k-holen kan wel maar zie dit meer als een solo-ervaring in elkaars gezelschap.
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt allemaal, maar die gast die het zou regelen zei dat hij niks meer kon vinden. :( Komt nog wel een keer...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Woftie zei:
Bedankt allemaal, maar die gast die het zou regelen zei dat hij niks meer kon vinden. :( Komt nog wel een keer...
Klik om te vergroten...

Geduld is een schone zaak voor ket
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
ket komt een keer in de paar maanden voorbij, dan 2 gram in slaan en dat is genoeg tot het volgende aanbod
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Komt hier nooit voorbij, maar ga ik zeker wel een keer doen, lijkt me echt lachen! :beer:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kreeg het een week geleden bij iemand thuis aangeboden, wou het graag eens proberen maar heb toch afgeslagen. Ik had een te erge kater (alcohol) van de avond ervoor, en vond daarmee het risico voor een negatieve ervaring net te groot. Aan de ene kant heb ik wel spijt dat ik het niet geprobeerd heb, het had best gekund, maar uiteindelijk ben ik toch gewoon trots dat ik verstandig ben geweest :)

En die keta is nog niet op dus de volgende kans komt binnenkort alweer :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou vandaag voor de tweede keer keta gedaan.

Halve gram gaan halen en gedeeld met twee vrienden van me. Naast het feit dat het al eerder op een zware trip begon te lijken met een ongeloofelijke bodyfuck (kan het niet anders omschrijven)

Begon men vriend nog te slapen en in een of ander raar brabbeltaaltje te praten :wink:

Ketamine is veel te leuk. Denk niet dat ik het vaak ga doen. Zeker wel een leuke ervaring :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Maak lijntjes van 50mg, als je nooit minder dan 5 minuten tussen het snuiven van deze lijntjes laat kun je nooit gevaarlijk overdoseren omdat je simpelweg na 4-5 lijntjes de volgende niet meer binnen krijgt.
Klik om te vergroten...
dit dus, die kun je niet eens meer zien...
d
drougiesLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat is de advies leeftijd voor keth?
dat zou ik graag weten voor ik 't ga gebruike:P

:wave:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#16
38. Nu moet je nog 25 jaar wachten... lang he?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
drougies zei:
wat is de advies leeftijd voor keth?
dat zou ik graag weten voor ik 't ga gebruike:P

:wave:
Klik om te vergroten...
net of daar een leeftijd voor is
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
drougies zei:
wat is de advies leeftijd voor keth?
dat zou ik graag weten voor ik 't ga gebruike:P

:wave:
Klik om te vergroten...
net of daar een leeftijd voor is
Klik om te vergroten...

17 zoals deze jongen :grin:
d
drougiesLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaa k dacht ik vraag t maar effe want bij LSD staat wel advies leeftijd 20 of 21 dacht ik
hier stond dat niet , maar met LSD kanik eigenlijk ook niet wachten :hearteyes:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij geld voor alle drugs het advies: "Alleen gebruiken als je er zelf klaar voor bent"

Al denk je dat soms wel te makkelijk :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."