#1
En lsd, 2c-B, n2o, ghb.Nibiru zei:Of is het alleen boeiend om te mixen met mdma?
Ket op zich is voor mij persoonlijk niet heel veel aan, wel grappig maar niet super. Echte combi drug imho.
En lsd, 2c-B, n2o, ghb.Nibiru zei:Of is het alleen boeiend om te mixen met mdma?
Sublimo zei:WowDit had ik nog nooit van ketamine gehoord, heb zelf nog geen visuals gehad omdat ik nog niet ver genoeg ben gegaan.
Dit is een tripreport waardig![]()
Chris Pontius zei:Ik kon de visuals zelf aardig sturen. Bij dat voorbeeld van me vinger die er af was gehakt, was eerst geen bloed, dat had ik er bij 'gedacht'. En dat draken-ding 'liet' ik bijvoorbeeld ook uit me TV komen.
Nibiru zei:Sublimo zei:Nibiru zei:Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Maak een neuspray met ketamine inHeel handig om k-hole mee te gaan
Uitleg staat hier op het forum.
Dat is me wat te moeilijk :P
Ben een ontzettende stoner
jup 1 keer was genoeg,Chris Pontius zei:airrmail zei:wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer
Je baseert je mening op 1 ervaring?
Lekker bezig Freek!
airrmail zei:Erm..nope.. het verschil bij deze was dat ik het niet echt iets vond van: WOWExceptional Insight zei:Baseer jij die altijd op een enkele ervaring?airrmail zei:wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?

Lijkt me logisch dat het niet zo een aangename combinatie is, het zijn beiden verdovende middelen.Fishhead0707 zei:Sublimo zei:Fishhead0707 zei:Je loopt inderdaad op wolken je vliegt als een veertje door de lucht. De combo met speed of GHB of MDMA lijkt me zeker een keer het proberen waard.
Rustig aan...![]()
Ik zou een combo met GHB niet aanraden, ik heb ze beide tegelijk gedaan en het was echt niet aangenaam.
Oke, wat was er niet aangenaam aan? Ik zou ook eerder voor MDMA of speed gaan.
KoxBox zei:Lijkt me logisch dat het niet zo een aangename combinatie is, het zijn beiden verdovende middelen.
Zeker, maar het kan nog wel fijn zijn.KoxBox zei:Het blijft toch gevaarlijk om GHB en alcohol te combineren
KoxBox zei:Ik zeg ook niet dat het altijd zo slecht moet vallen, het lijkt me gewoon logisch dat het niet zo'n fijne combinatie is.
Laten we maar weer OT gaan he meneertje de mod.Chris Pontius zei:Zeker, maar het kan nog wel fijn zijn.KoxBox zei:Het blijft toch gevaarlijk om GHB en alcohol te combineren
KoxBox zei:Ik zeg ook niet dat het altijd zo slecht moet vallen, het lijkt me gewoon logisch dat het niet zo'n fijne combinatie is.
Dat kan, maar je argument sloeg nergens op.
Fishhead0707 zei:Klopt inderdaad, en dan nog verschilt het per persoon. Maar keta lijkt me zeker interessant om te combineren. Staat op zeker in de planning om een keer te gaan doen..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."