Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er nou zo boeiend aan ket?

Wat is er nou zo boeiend aan ket?

64 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nibiru zei:
Of is het alleen boeiend om te mixen met mdma?
Klik om te vergroten...
En lsd, 2c-B, n2o, ghb.

Ket op zich is voor mij persoonlijk niet heel veel aan, wel grappig maar niet super. Echte combi drug imho.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind ket wel leuk op zichzelf. Ik vind het een beetje als lachgas maar niet zo snel voorbij.

Maar de heerlijkse combi vind ik met lsd of na een nachtje doorhalen op speed. Dan slaat ie veeeel harder in.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Wow :openmouth: Dit had ik nog nooit van ketamine gehoord, heb zelf nog geen visuals gehad omdat ik nog niet ver genoeg ben gegaan.

Dit is een tripreport waardig :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ik had ook niet verwacht dat het zó intens zou zijn :P.
Ik heb wel eens eerder keta gepakt, alleen toen was ik geen nacht door en gebruikte ik wat minder =].

Als ik een keer in een 'typ-bui' ben maak ik misschien wel een reportje.
Ik ben wel bezig geweest met een tekening van die visuals, helaas kan ik niet echt tekenen en lijkt het niet echt op mijn trip :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het viel me op dat ik de visuals kon sturen, zoals de vage dromen die ik altijd krijg na MDMA. Ik vermoed dus dat die MDMA er ook wat mee te maken had.
EDIT;

Zodra ik de mogelijkheid krijg zal ik eens wegen hoeveel het was.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ket als drug alleen vind ik niet zo, ik heb veel meer met de ket-combo's. ;o
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Ik kon de visuals zelf aardig sturen. Bij dat voorbeeld van me vinger die er af was gehakt, was eerst geen bloed, dat had ik er bij 'gedacht'. En dat draken-ding 'liet' ik bijvoorbeeld ook uit me TV komen.
Klik om te vergroten...

Dankje, ben echt in de visuals geïnteresseerd geraakt door jou klein verslagje :P De heftigheid spreekt mij wel aan :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nibiru zei:
Sublimo zei:
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Maak een neuspray met ketamine in :) Heel handig om k-hole mee te gaan :wink: Uitleg staat hier op het forum.
Klik om te vergroten...

Dat is me wat te moeilijk :P
Ben een ontzettende stoner
Klik om te vergroten...

Er is niets moeilijk aan een neusspray maken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, er is inderdaad niks moeilijks aan het maken van een neusspray. En als je echt te lui bent om het zelf uit te vinden kun je gewoon dit topic volgen:

viewtopic.php?f=23&t=13951

Veel plezier ermee :wink:
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
airrmail zei:
wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer
Klik om te vergroten...

Je baseert je mening op 1 ervaring?
Lekker bezig Freek!
Klik om te vergroten...
jup 1 keer was genoeg,
kan je ni lezen? :wink:
vond er niks aan... niks leuks, niks boeiends, niets nieuws...
en wat is een Freek? :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
kn j ni sgrijve?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
airrmail zei:
Exceptional Insight zei:
airrmail zei:
wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?
Klik om te vergroten...
Baseer jij die altijd op een enkele ervaring?
Klik om te vergroten...
Erm..nope.. het verschil bij deze was dat ik het niet echt iets vond van: WOW
Klik om te vergroten...

Dat had ik de eerste keer ook... :rolleyes:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je het doorhebt is het te laat whahaha

Maxie xxx :hearteyes: :hearteyes:
Q
QlimaxLid
01-01-2024, 00:00
#13
i love ketamine..!
net weer 2 gram aangeschafd
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat er zo boeiend aan is?

Ketjes zijn gewoon pretjes :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
En soms lijkt het of je op het plafond ziet.

Muziek is echt wel gestoord.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Je loopt inderdaad op wolken je vliegt als een veertje door de lucht. De combo met speed of GHB of MDMA lijkt me zeker een keer het proberen waard.

Rustig aan... :)
Klik om te vergroten...

Ik zou een combo met GHB niet aanraden, ik heb ze beide tegelijk gedaan en het was echt niet aangenaam.
Klik om te vergroten...

Oke, wat was er niet aangenaam aan? Ik zou ook eerder voor MDMA of speed gaan.
Klik om te vergroten...
Lijkt me logisch dat het niet zo een aangename combinatie is, het zijn beiden verdovende middelen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Lijkt me logisch dat het niet zo een aangename combinatie is, het zijn beiden verdovende middelen.
Klik om te vergroten...

Dat zegt ook niets; GHB & alcohol of alcohol & benzo's bevielen mij ook gewoon goed.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Het blijft toch gevaarlijk om GHB en alcohol te combineren
Klik om te vergroten...
Zeker, maar het kan nog wel fijn zijn.

KoxBox zei:
Ik zeg ook niet dat het altijd zo slecht moet vallen, het lijkt me gewoon logisch dat het niet zo'n fijne combinatie is.
Klik om te vergroten...

Dat kan, maar je argument sloeg nergens op.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
KoxBox zei:
Het blijft toch gevaarlijk om GHB en alcohol te combineren
Klik om te vergroten...
Zeker, maar het kan nog wel fijn zijn.

KoxBox zei:
Ik zeg ook niet dat het altijd zo slecht moet vallen, het lijkt me gewoon logisch dat het niet zo'n fijne combinatie is.
Klik om te vergroten...

Dat kan, maar je argument sloeg nergens op.
Klik om te vergroten...
Laten we maar weer OT gaan he meneertje de mod. :grin:
Nee, je hebt waarschijnlijk wel gelijk maar toch lijkt het me aannemelijk. Net zoals veel mensen de combinatie wiet-alcohol ook niet zo fijn vinden. Het kan fijn zijn, maar veelal kan het ook behoorlijk verkeerd vallen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fishhead0707 zei:
Klopt inderdaad, en dan nog verschilt het per persoon. Maar keta lijkt me zeker interessant om te combineren. Staat op zeker in de planning om een keer te gaan doen.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Als je ervaring hebt met LSD, is een combinatie van LSD en Ketamine enorm gaaf ! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."