Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er nou zo boeiend aan ket?

Wat is er nou zo boeiend aan ket?

64 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?

En ik ga dit weekend trouwens na een nachtje MDMA en pep ook keta nemen.

Wat voor effect geeft keta TIJDENS een mdma/pep tripje?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Misschien dat het per persoon verschilt, maar als ik naar afgelopen weekend kijk ging ik al vrij hard van relatief weinig keta.

Nibiru zei:
Wat voor effect geeft keta TIJDENS een mdma/pep tripje?
Klik om te vergroten...

Over het algemeen voel je je wat helderder als je pep met een andere drug combineert.
Voor MDMA & Keta had ik dit [ viewtopic.php?p=716908#p716908 ] topic even doorgelezen; daar staan verschillende ervaringen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vond het allesinds niet echt moeilijk. Gewoon beginnen met lijntjes en als je hard gaat een hele grote snuiven. :beer: Of gewoon in 1 keer een hele grote lijn. Krijg je wel een hoop poeder binnen. Zo heb ik het gedaan, maar ik denk dat het chiller is om op te bouwen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Maak een neuspray met ketamine in :) Heel handig om k-hole mee te gaan :wink: Uitleg staat hier op het forum.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
airrmail zei:
wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?
Klik om te vergroten...
Baseer jij die altijd op een enkele ervaring?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Maak een neuspray met ketamine in :) Heel handig om k-hole mee te gaan :wink: Uitleg staat hier op het forum.
Klik om te vergroten...

Dat is me wat te moeilijk :P
Ben een ontzettende stoner
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nibiru zei:
Sublimo zei:
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Maak een neuspray met ketamine in :) Heel handig om k-hole mee te gaan :wink: Uitleg staat hier op het forum.
Klik om te vergroten...

Dat is me wat te moeilijk :P
Ben een ontzettende stoner
Klik om te vergroten...

Er is niets moeilijk aan een neusspray maken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, er is inderdaad niks moeilijks aan het maken van een neusspray. En als je echt te lui bent om het zelf uit te vinden kun je gewoon dit topic volgen:

viewtopic.php?f=23&t=13951

Veel plezier ermee :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Maar echt absoluut geen partydrugs wat mij betreft..
Klik om te vergroten...

Een bommetje ket op een breakcore feestje vond ik anders echt helemaal geweldig. :grin:
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
airrmail zei:
wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer
Klik om te vergroten...

Je baseert je mening op 1 ervaring?
Lekker bezig Freek!
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
airrmail zei:
wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer
Klik om te vergroten...

Je baseert je mening op 1 ervaring?
Lekker bezig Freek!
Klik om te vergroten...
jup 1 keer was genoeg,
kan je ni lezen? :wink:
vond er niks aan... niks leuks, niks boeiends, niets nieuws...
en wat is een Freek? :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
kn j ni sgrijve?
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
kn j ni sgrijve?
Klik om te vergroten...
ah zij wer.
buuuh btw topic is: "wat is er nou zo boeiend aan ket?"
wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
airrmail zei:
wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?
Klik om te vergroten...
Baseer jij die altijd op een enkele ervaring?
Klik om te vergroten...
Erm..nope.. het verschil bij deze was dat ik het niet echt iets vond van: WOW , of voor herhaling vatbaar
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
airrmail zei:
Exceptional Insight zei:
airrmail zei:
wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?
Klik om te vergroten...
Baseer jij die altijd op een enkele ervaring?
Klik om te vergroten...
Erm..nope.. het verschil bij deze was dat ik het niet echt iets vond van: WOW
Klik om te vergroten...

Dat had ik de eerste keer ook... :rolleyes:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je het doorhebt is het te laat whahaha

Maxie xxx :hearteyes: :hearteyes:
Q
QlimaxLid
01-01-2024, 00:00
#18
i love ketamine..!
net weer 2 gram aangeschafd
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#19
airrmail zei:
en wat is een Freek? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aalpoepert zei:
Ik vind ket wel leuk op zichzelf. Ik vind het een beetje als lachgas maar niet zo snel voorbij.

Maar de heerlijkse combi vind ik met lsd of na een nachtje doorhalen op speed. Dan slaat ie veeeel harder in.
Klik om te vergroten...


Juist ja, 1x dat ik keta nam had ik ook een nachtje doorgehaald op speed pfff wat was dat hevig 500mg keta .... Ik wis niet meer waar ik was en ik vloog overal en nergens. That`s FUN!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."