Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er nou zo boeiend aan ket?

Wat is er nou zo boeiend aan ket?

64 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
Ik heb gister echt ontzettende vette visuals gehad van keta. Het zal wel schelen dat ik een nachtje door was (MDMA&Pep), maar het is toch wel mijn vetste trip ooit.
Het was zo goed als donker in mijn kamer waardoor mijn fantasie aardig op hol sloeg en ik mezelf van alles kon verbeelden.
Het waren voornamelijk gestoorde visuals; zo leken me handen 180 jaar oud, vielen stukken vlees af en als ik deed alsof ik maar 4 vingers had ipv 5, leek het net alsof hij vers geamputeerd was en het bloed in het rond spoot.
Met mijn TV was het helemaal feest, ook al stond hij uit. Er kwamen Tentakel/sliert-achtige dingen uit die zich door heel mijn kamer verspreidde. Via mijn raam schenen er 2 lichtpuntjes op mijn TV, na een tijdje staren werden het 2 ogen, een hoofd en uiteindelijk een compleet draakachtig wezen dat langzaam uit me TV vloog.

Het klinkt allemaal vrij psycho... en dat was het ook!
Gelukkig was het niet echt eng en heb ik echt kunnen genieten van de visuals. Bij andere tripmiddelen bestaat mijn trip voor 95% uit een dikke, ongemakkelijke mindfuck en zo'n 5% uit visuals, dit is volgens mij de eerste keer dat het anders was :)
Klik om te vergroten...

Wow :openmouth: Dit had ik nog nooit van ketamine gehoord, heb zelf nog geen visuals gehad omdat ik nog niet ver genoeg ben gegaan.

Dit is een tripreport waardig :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Wow :openmouth: Dit had ik nog nooit van ketamine gehoord, heb zelf nog geen visuals gehad omdat ik nog niet ver genoeg ben gegaan.

Dit is een tripreport waardig :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ik had ook niet verwacht dat het zó intens zou zijn :P.
Ik heb wel eens eerder keta gepakt, alleen toen was ik geen nacht door en gebruikte ik wat minder =].

Als ik een keer in een 'typ-bui' ben maak ik misschien wel een reportje.
Ik ben wel bezig geweest met een tekening van die visuals, helaas kan ik niet echt tekenen en lijkt het niet echt op mijn trip :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pfff, zou het niet weten eigenlijk.
Ik had gewoon 2 lijntjes gelegd; ben niet zo van de puntjes. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Pfff, zou het niet weten eigenlijk.
Ik had gewoon 2 lijntjes gelegd; ben niet zo van de puntjes. :P
Klik om te vergroten...

Haha :) Ik ga het volgende keer ook eens proberen als ik een nachtje heb doorgehaald, mischien dat ik dan wel visuals heb. Voor het moment wil het niet lukken met de visuals van ketamine :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het viel me op dat ik de visuals kon sturen, zoals de vage dromen die ik altijd krijg na MDMA. Ik vermoed dus dat die MDMA er ook wat mee te maken had.
EDIT;

Zodra ik de mogelijkheid krijg zal ik eens wegen hoeveel het was.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Het viel me op dat ik de visuals kon sturen, zoals de vage dromen die ik altijd krijg na MDMA. Ik vermoed dus dat die MDMA er ook wat mee te maken had.
Klik om te vergroten...

Dat is wel interessant om te weten :) In welke zin kon je ze besturen ? Met je gedachten of hoe moet ik mij dat voorstellen ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kon de visuals zelf aardig sturen. Bij dat voorbeeld van me vinger die er af was gehakt, was eerst geen bloed, dat had ik er bij 'gedacht'. En dat draken-ding 'liet' ik bijvoorbeeld ook uit me TV komen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ket als drug alleen vind ik niet zo, ik heb veel meer met de ket-combo's. ;o
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Ik kon de visuals zelf aardig sturen. Bij dat voorbeeld van me vinger die er af was gehakt, was eerst geen bloed, dat had ik er bij 'gedacht'. En dat draken-ding 'liet' ik bijvoorbeeld ook uit me TV komen.
Klik om te vergroten...

Dankje, ben echt in de visuals geïnteresseerd geraakt door jou klein verslagje :P De heftigheid spreekt mij wel aan :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind ket op zich wel heel vet, echt een grillig stofje waar in mijn ervaring 90% van de ervaring bepaald wordt door de dosering en de setting. Zowiezo al het meest intense dat ik meegemaakt heb met drugs was K-hole, als je dat niet "boeiend" vindt dan weet ik het toch ook niet meer. :confused:

Ik vind alles wel vet, lijntjes en puntjes, ben van een punt of 2 ook al goed vaag, best een heftige stof vind ik. En ja grotere lijnen leggen en dan visueel trippen is echt fucking raar. Het enigste tripmiddel dat ik regelmatig gebruik (buiten MDMA dan, maar dat doe ik minder vaak). Misschien had je S-ketamine ofzo. Maar ik houd zowel van die vaagheid als het visuele, de gedachtengangen, etc. En het lopen natuurlijk! Dat is ook wel een van de betere dingen.

Maar echt absoluut geen partydrugs wat mij betreft.. Leuk thuis als opwarmertje voor een feest of gewoon om zo te chillen, vind ik ook heel fijn, buiten rondlopen is ook wel heel fijn, maar liefst niet in de drukte dan natuurlijk. Ieder zijn ding, ik vind het vet, hele aparte drugs. Was er eerst ook niet zo'n fan van overigens. K-hole snuiven als je een echt heftige trip wilt?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?

En ik ga dit weekend trouwens na een nachtje MDMA en pep ook keta nemen.

Wat voor effect geeft keta TIJDENS een mdma/pep tripje?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Misschien dat het per persoon verschilt, maar als ik naar afgelopen weekend kijk ging ik al vrij hard van relatief weinig keta.

Nibiru zei:
Wat voor effect geeft keta TIJDENS een mdma/pep tripje?
Klik om te vergroten...

Over het algemeen voel je je wat helderder als je pep met een andere drug combineert.
Voor MDMA & Keta had ik dit [ viewtopic.php?p=716908#p716908 ] topic even doorgelezen; daar staan verschillende ervaringen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vond het allesinds niet echt moeilijk. Gewoon beginnen met lijntjes en als je hard gaat een hele grote snuiven. :beer: Of gewoon in 1 keer een hele grote lijn. Krijg je wel een hoop poeder binnen. Zo heb ik het gedaan, maar ik denk dat het chiller is om op te bouwen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Maak een neuspray met ketamine in :) Heel handig om k-hole mee te gaan :wink: Uitleg staat hier op het forum.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
airrmail zei:
wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?
Klik om te vergroten...
Baseer jij die altijd op een enkele ervaring?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Maak een neuspray met ketamine in :) Heel handig om k-hole mee te gaan :wink: Uitleg staat hier op het forum.
Klik om te vergroten...

Dat is me wat te moeilijk :P
Ben een ontzettende stoner
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nibiru zei:
Sublimo zei:
Nibiru zei:
Het is toch heel moeilijk om in een K-hole te komen?
Klik om te vergroten...

Maak een neuspray met ketamine in :) Heel handig om k-hole mee te gaan :wink: Uitleg staat hier op het forum.
Klik om te vergroten...

Dat is me wat te moeilijk :P
Ben een ontzettende stoner
Klik om te vergroten...

Er is niets moeilijk aan een neusspray maken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, er is inderdaad niks moeilijks aan het maken van een neusspray. En als je echt te lui bent om het zelf uit te vinden kun je gewoon dit topic volgen:

viewtopic.php?f=23&t=13951

Veel plezier ermee :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Maar echt absoluut geen partydrugs wat mij betreft..
Klik om te vergroten...

Een bommetje ket op een breakcore feestje vond ik anders echt helemaal geweldig. :grin:
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."