Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er nou zo boeiend aan ket?

Wat is er nou zo boeiend aan ket?

64 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind keta fijn omdat ik me dan in een soort luchtbel voel zitten. Prikkels van buitenaf zijn er, maar verbanden leggen, een gesprek volgen, het verbergen of tv volgen zijn hellish. Niet per sé hellish in negatieve zin :)

En kleurtjes, belletjes, tinkelende twinkeldende dingentjes, muziekjes, belleblaasdingen...
Nooit keta zonder belleblaas :grin:
Ik ga straks nog 's keta halen, is nu echt al 'n jaar geleden. Hippe drug, maybe, maar pretty hard to get, voor mij althans. :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Irezz zei:
Ik vind keta fijn omdat ik me dan in een soort luchtbel voel zitten. Prikkels van buitenaf zijn er, maar verbanden leggen, een gesprek volgen, het verbergen of tv volgen zijn hellish. Niet per sé hellish in negatieve zin :)

En kleurtjes, belletjes, tinkelende twinkeldende dingentjes, muziekjes, belleblaasdingen...
Nooit keta zonder belleblaas :grin:
Ik ga straks nog 's keta halen, is nu echt al 'n jaar geleden. Hippe drug, maybe, maar pretty hard to get, voor mij althans. :)
Klik om te vergroten...

Mooi he... :hearteyes: Vind het zeker ook een leuke drug. Het heeft gewoon een lekker eigen karakter en dan ook nog eens de verschillen in ket (R en S).

Wel is de K-hole ervaren?

:wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Chris Pontius zei:
Ket & G lijkt mij ook niets hoor, maar het gaat mij er om dat het niets te maken heeft met het feit dat het 2 downers zijn.
Klik om te vergroten...

Jawel, de meeste downer/downer-combinaties vallen slecht bij veel mensen omdat dat een 1+1=3 effect geeft. Misselijkheid, kotsen, etc en natuurlijk gevaarlijk door lage bloeddruk (out gaan en coma) en onderdrukking van de ademhaling (hartstilstand). Wat niet wil zeggen dat het niet kan natuurlijk, maar het is wat anders dan een upper/downer-combinatie waar je vaak wat minder voorzichtig moet omspringen met de dosering omdat je dan net van beide middelen méér op kan. Die worden meestal pas echt gevaarlijk als je écht dom gaat doen met de dosering of als je 2 downers en 1 upper neemt, ja toch.. :grin:

Gezond is het allemaal niet, maar wel het lekkerste gevoel wat er is op vlak van drugs vind ik, upper/downer :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Daarom stond dit ook nog in mijn post:
Chris Pontius zei:
De meeste combi's staan of vallen met doseren overigens.
Klik om te vergroten...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe mij maar een paar snufjes ket en 3 bier en ik ga los. :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoeveel had je eigelijk gesnoven ? Ben daar wel eens benieuwd naar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."