#1
Ik vind keta fijn omdat ik me dan in een soort luchtbel voel zitten. Prikkels van buitenaf zijn er, maar verbanden leggen, een gesprek volgen, het verbergen of tv volgen zijn hellish. Niet per sé hellish in negatieve zin
En kleurtjes, belletjes, tinkelende twinkeldende dingentjes, muziekjes, belleblaasdingen...
Nooit keta zonder belleblaas
Ik ga straks nog 's keta halen, is nu echt al 'n jaar geleden. Hippe drug, maybe, maar pretty hard to get, voor mij althans.![:)]()
En kleurtjes, belletjes, tinkelende twinkeldende dingentjes, muziekjes, belleblaasdingen...
Nooit keta zonder belleblaas
Ik ga straks nog 's keta halen, is nu echt al 'n jaar geleden. Hippe drug, maybe, maar pretty hard to get, voor mij althans.