Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHans Teeuwen en Ketamine

Hans Teeuwen en Ketamine

54 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijvoorbeeld, maar dan moet ik me wel op mij gemak voelen zoals ik daarboven al zei.
Anders word ik rood en ga ik stotteren als een mongooltje :beer:
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
VET dan wordt ik ook cabaretier.
FREE KET!!!!!!
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kon het stukje niet afkijken.... Werd mij te snel, te irritant :rolleyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij heeft ADHD.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb em geloof ik wel eens horen zeggen dat paddos verplicht ipv verboden zouden moeten zijn.
Prima kerel volgens mij :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is me opgevallen dat Hans Teeuwen zijn humor, en gedrag heel typisch ketamine-achtig overkomen. Het zal me niks verbazen als hij 't veel gebruikt (heeft)... Of zelfs gebruikt tijdens zijn shows?

Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar het viel me nogal enorm op... :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
En wat is ketamine-achtig gedrag dan precies :P
wanneer gedraagt iemand zich ketamine achtig?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naja moeilijk uit te leggen... van die bizarre gedachtensprongen, en heel bizar scheef denken. Als je ketamine kent, en je kent Hans Teeuwen ... het is gewoon hetgene wat ik er het dichtst bij vind komen. Maargoed, just a thought... :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
LOL .... als iemand het kan uitleggen ben jij het wel.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#10
kheb wel gehoort datie zichzelf ooit heeft laten opnemen voor cocaïne maar weet ook niet of het waar is:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb ook wel eens gehoord dat hij veel speed nam ook op het podium, maar sommige mensen hebben die gedachten sprongen nu eenmaal, je mag mijn zus leren kennen. Die weet niet eens wat drugs is, heeft heel licht syndroom van down.

Lief meisje maar erg rare gedachten

X

Drientje
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
ketamientje, je zou t bijna denken

http://www.youtube.com/watch?v=NZeq7RBBmig
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
in al die shows loopt ie wel ontzettend met zn kaken te schuiven..

^in dat filmpje iets na 1:00 als ie applaus krijgt
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
denk niet dat dat toen der tijd al in wat... keta is pas van de laatste jaren volgends mij....
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
^Wel in Nederland, maar bv in Spanje, en Duitsland is het al veel langer bekend, en in Argentinie ook, en vast in veel meer landen in die richting, maar van deze landen weet ik het zeker. Mijn vermoedens over Teeuwen zijn trouwens ook niet zomaar uit de lucht komen vallen... Zowel an public, als via andere wegen heb ik verhalen gehoord, maargoed je weet natuurlijk nooit wat daarvan waar is bij zo'n persoon. Ik hoop dat het waar is, dan begrijp ik hem nog beter :sunglasses:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
Ik heb em geloof ik wel eens horen zeggen dat paddos verplicht ipv verboden zouden moeten zijn.
Prima kerel volgens mij :)
Klik om te vergroten...
dat was theo maassen
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
^Hahaha, daar heeft Theo Maassen een mooi stukje over, datie verward wordt met Hans Teeuwen :mrgreen:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#18
te grof ja :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ohoh.... :)
Kunnen jullie daar een linkje naar produceren ?
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van ketamine wordt je korte en langetemijn geheugen tijdelijk aangetast dus lijkt me niet erg slim om dat te nemen als je superscherp wilt overkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."