#1
Waarom hij adhd heeft of waarom ik qua humor wel een klein beetje op hem lijk?
Hans Teeuwen is fokking geniaal! Denk je echt bij hem in de buurt te kunnen komen?jcutter zei:Waarom hij adhd heeft of waarom ik qua humor wel een klein beetje op hem lijk?

jcutter zei:Het is maar net wat ik met een persoon wil bereiken he![]()
TechNora zei:De mensen die ik ken met adhd zijn eerder geneigd tot egoisme, en walsen snel over anderen heen
jcutter zei:Ik kom juist altijd heel aardig, lief en geinteresseerd over.
Atropa zei:Jow Nora,
Ik heb hier een stukje wat gewoon exact de bewegingen zijn van wanneer je veel Ket hebt gesnoven hebt maar nog bij bewustzijn bent. En de manier van praten en doen met lange ruimtes er tussen.
http://nl.youtube.com/watch?v=WTqe05a_Jis
Vanaf 2 minuten. Ik denk dat hij dit best eens gefundeerd kan hebben op een ketamine ervaring.
Atropa zei:Jow Nora,
Ik heb hier een stukje wat gewoon exact de bewegingen zijn van wanneer je veel Ket hebt gesnoven hebt maar nog bij bewustzijn bent. En de manier van praten en doen met lange ruimtes er tussen.
http://nl.youtube.com/watch?v=WTqe05a_Jis
Vanaf 2 minuten. Ik denk dat hij dit best eens gefundeerd kan hebben op een ketamine ervaring.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."