Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHans Teeuwen en Ketamine

Hans Teeuwen en Ketamine

54 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
'Laatste wens' intypen in youtube, ik krijg die link niet klein...
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://youtube.com/watch?v=JB7EMHmRoIA
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boogie! zei:
in al die shows loopt ie wel ontzettend met zn kaken te schuiven..
Klik om te vergroten...

inderdaad :openmouth:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap Nora haar idee wel.

Met ket heb je weleens dat je nog net kunt lopen en bewegingen maakt, wat zegt met bepaalde gezichtsuitdrukkingen en dan opeens 'stilvalt' en met een neutrale emotie, starend als een standbeeld effe versteend staat om vervolgens weer een andere houding aan te nemen. Veelal een tegenover gestelde als daarvoor. Alsof er opeens een andere ziel in de persoon heeft plaatsgenomen.

Met Ket heb ik ook vaak dat ik pas minuten later doorkrijg wat ik toen heb gedaan.

Ook de blik in de ogen van Hans vertoond wel gelijkenissen met ket. Als die even koelbloedig aanstaard, althans zo komt dat op anderen over.

Ik gok dat hij een ex-blower is, nu af en toe coke doet en idd misschien wat keta. Kleine hoeveelheden pep sluit ik ook niet uit.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Atropa zei:
Ik gok dat hij een ex-blower is, nu af en toe coke doet en idd misschien wat keta. Kleine hoeveelheden pep sluit ik ook niet uit.
Klik om te vergroten...

Daar kan peter de vries een puntje aan zuigen.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar....

Ik dacht dat je enorm rustig werd van ketamine, dat kan ik van hans teeuwen niet zeggen :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb Hans Teeuwen wel eens in het echt ontmoet en ik weet iig wel dat ie niet vies is van een lijntje sos....
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Binnenkort in de Prive: Hans Teeuwen zwaar aan de dope en word opgenomen in afkick kliniek!

:beer:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hansje aan de coke, dat lijkt me sowieso :P
Iedereen ken deze nog wel?

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5917 ... index.html
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En ik dacht dat wij gek werden na een gezellig weekendje maar dit slaat alles :beer:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die vent is echt een genie, z'n antwoorden bij de meiden van Hallal denk ik dat het heet, ge-ni-aal
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Boogie! zei:
in al die shows loopt ie wel ontzettend met zn kaken te schuiven..

^in dat filmpje iets na 1:00 als ie applaus krijgt
Klik om te vergroten...

Dat viel mij ook al op ja :)
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Ik heb em geloof ik wel eens horen zeggen dat paddos verplicht ipv verboden zouden moeten zijn.
Prima kerel volgens mij :)
Klik om te vergroten...

Theo Maassen
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#14
takedown84 zei:
kheb wel gehoort datie zichzelf ooit heeft laten opnemen voor cocaïne maar weet ook niet of het waar is:)
Klik om te vergroten...

Ik weet dat hij hier in Welterhof in Welten ( Heerlen ) een paar keer in het gekkenhuis heeft gezete, of kliniek. Waarvoor weet ik niet precies..
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik had gehoord dat ie heroine verslaads was en daarna ook periodes speed gebruikt heeft
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed vind ik toch ik toepasselijker bij Hans, en dan doel ik niet dat hij op het drukke.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha Hans Teeuwen schaatst de hele elfstedentocht in zijn programma Trui. Dat die ooit verkocht is mogen worden met zulk kaakgedrag is mij niet helemaal duidelijk.
s
sillitspatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hans teeuwen is manisch depresief
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij heeft adhd.
Ook dat gaat gepaard met depressies.
Ik lijk wel een beetje op hem.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
jcutter zei:
Hij heeft adhd.
Ook dat gaat gepaard met depressies.
Ik lijk wel een beetje op hem.
Klik om te vergroten...

Hahahahaa, waarom denk je dat? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."