#1
Ik heb te veeeel >.< het moet allemaal nog op voor de houdbaarheids datum is verstreken ![:grin:]()


maar een heel klein beetje nemen de eerste keer.Tekyesss zei:Hey, ik wil snel eens keta proberen (voor de 1e keer dus, lijkt me duidelijk). Maar waar moet je echt voor oppassen, waar moet ik echt rekening mee houden, zijn er grote gevaren? En kan je snel een bad-trip krijgen?
Alvast bedankt![]()

het kan wel verslavend werken, dit zie ik wel aan mijn omgeving.Tekyesss zei:Hmmm, is het erg verslavend? Omdat er gezegt word; het is het verslavendste tripmiddel. Ik weet niet of het waar is, het word gezegt, en ik weet; je moet niet alles geloven wat gezegt word :P. Maar kan je (snel) een bad-trip krijgen? Dat is 1 van de weinige dingen waar ik bang voor ben.
En nog een extra vraagje, welk effect is sterker; een beetje snuiven, of spuiten? Waar krijg je de gaafste mooiste trip van?
Ervaringen? Zo ja, deel maar haha![]()
:P :P :P :P :P :P :PDeranged zei:Wat een enthousiasme.
zommes zei:Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.
Maar de eerste keer zou ik gewoon met sleutelpuntjes beginnen en de dosissen met minimaal 1.5 uur van elkaar scheiden. Dan kan er niks vervelends gebeuren. Jezelf een overdosis ketamine snuiven is bovendien onmogelijk. Het naarste wat je kan overkomen is dat je vast op je bek flikkert en denkt dat je doodgaat. Nasty while it lasts.
Het is inderdaad een verslavend middel, maar dat zijn vrij veel middelen.
zommes zei:Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.
Maar de eerste keer zou ik gewoon met sleutelpuntjes beginnen en de dosissen met minimaal 1.5 uur van elkaar scheiden. Dan kan er niks vervelends gebeuren. Jezelf een overdosis ketamine snuiven is bovendien onmogelijk. Het naarste wat je kan overkomen is dat je vast op je bek flikkert en denkt dat je doodgaat. Nasty while it lasts.
Het is inderdaad een verslavend middel, maar dat zijn vrij veel middelen.
berbe zei:keta is een narcose middel voor paarde een overdosis kan dus zeker wel man
je hart stopt gewoon met kloppe bij od
dus zeg zulke dinge niet voor je mense zo de dood in jaagt
als je het snuift is het praktisch onmogelijk om je een od te snuivenberbe zei:zommes zei:Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.
Maar de eerste keer zou ik gewoon met sleutelpuntjes beginnen en de dosissen met minimaal 1.5 uur van elkaar scheiden. Dan kan er niks vervelends gebeuren. Jezelf een overdosis ketamine snuiven is bovendien onmogelijk. Het naarste wat je kan overkomen is dat je vast op je bek flikkert en denkt dat je doodgaat. Nasty while it lasts.
Het is inderdaad een verslavend middel, maar dat zijn vrij veel middelen.
keta is een narcose middel voor paarde een overdosis kan dus zeker wel man
je hart stopt gewoon met kloppe bij od
dus zeg zulke dinge niet voor je mense zo de dood in jaagt

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."