Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar moet ik zeker rekening mee houden?

Waar moet ik zeker rekening mee houden?

38 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb te veeeel >.< het moet allemaal nog op voor de houdbaarheids datum is verstreken :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe je best zou ik zeggen. :mrgreen:
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, ik wil snel eens keta proberen (voor de 1e keer dus, lijkt me duidelijk). Maar waar moet je echt voor oppassen, waar moet ik echt rekening mee houden, zijn er grote gevaren? En kan je snel een bad-trip krijgen?

Alvast bedankt :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekyesss zei:
Hey, ik wil snel eens keta proberen (voor de 1e keer dus, lijkt me duidelijk). Maar waar moet je echt voor oppassen, waar moet ik echt rekening mee houden, zijn er grote gevaren? En kan je snel een bad-trip krijgen?

Alvast bedankt :wave:
Klik om te vergroten...
maar een heel klein beetje nemen de eerste keer.
is het te weinig pak je bij de volgende iets meer.
echt gewoon eerste keer niet te veel pakken, want heb je goede keta kan dat nogal eens hard aankomen. :wink:
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm, is het erg verslavend? Omdat er gezegt word; het is het verslavendste tripmiddel. Ik weet niet of het waar is, het word gezegt, en ik weet; je moet niet alles geloven wat gezegt word :P. Maar kan je (snel) een bad-trip krijgen? Dat is 1 van de weinige dingen waar ik bang voor ben.

En nog een extra vraagje, welk effect is sterker; een beetje snuiven, of spuiten? Waar krijg je de gaafste mooiste trip van?
Ervaringen? Zo ja, deel maar haha :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor de eerste keer zou ik het snuiven, spuiten voel je harder maar lijkt me niet geschikt voor de eerste keer
:wave:
m
mindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekyesss zei:
Hmmm, is het erg verslavend? Omdat er gezegt word; het is het verslavendste tripmiddel. Ik weet niet of het waar is, het word gezegt, en ik weet; je moet niet alles geloven wat gezegt word :P. Maar kan je (snel) een bad-trip krijgen? Dat is 1 van de weinige dingen waar ik bang voor ben.

En nog een extra vraagje, welk effect is sterker; een beetje snuiven, of spuiten? Waar krijg je de gaafste mooiste trip van?
Ervaringen? Zo ja, deel maar haha :)
Klik om te vergroten...
het kan wel verslavend werken, dit zie ik wel aan mijn omgeving.
bad gaan doe je niet zo snel omdat ketamine je gevoel aardig verdooft, het boeit je allemaal wat minder.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
kun je ook hallucineren van ketamine, en dan bedoel ik echt zoals bij lsd bijvoorbeeld?
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de antwoorden :wink:
Is keta eigenlijk erg verschillend qua werking, (trip, verdoving) dan LSD?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja van ketamine kan je zeer hard gaan hallucineren
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmmz,weet niet of het aan de ketamine lag,maar de laatste keer dat wij(ik en psykaholic) keta hadden,werden we alle2 eigenlijk zeer agressief toen het begon uit te werken en de keta op was...
het was echt zo een gevoel van : wij moeten en zullen IETS DRUGS nu hebben!!,maakt niet uit wat,gewoon IETS!!!! :wave: :rolleyes:
iemand enig idee of dit door de ket was of iets anders wat erbij zat??? :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.

Maar de eerste keer zou ik gewoon met sleutelpuntjes beginnen en de dosissen met minimaal 1.5 uur van elkaar scheiden. Dan kan er niks vervelends gebeuren. Jezelf een overdosis ketamine snuiven is bovendien onmogelijk. Het naarste wat je kan overkomen is dat je vast op je bek flikkert en denkt dat je doodgaat. Nasty while it lasts.

Het is inderdaad een verslavend middel, maar dat zijn vrij veel middelen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Wat een enthousiasme.
Klik om te vergroten...
:P :P :P :P :P :P :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.

Maar de eerste keer zou ik gewoon met sleutelpuntjes beginnen en de dosissen met minimaal 1.5 uur van elkaar scheiden. Dan kan er niks vervelends gebeuren. Jezelf een overdosis ketamine snuiven is bovendien onmogelijk. Het naarste wat je kan overkomen is dat je vast op je bek flikkert en denkt dat je doodgaat. Nasty while it lasts.

Het is inderdaad een verslavend middel, maar dat zijn vrij veel middelen.
Klik om te vergroten...

keta is een narcose middel voor paarde een overdosis kan dus zeker wel man
je hart stopt gewoon met kloppe bij od
dus zeg zulke dinge niet voor je mense zo de dood in jaagt
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.

Maar de eerste keer zou ik gewoon met sleutelpuntjes beginnen en de dosissen met minimaal 1.5 uur van elkaar scheiden. Dan kan er niks vervelends gebeuren. Jezelf een overdosis ketamine snuiven is bovendien onmogelijk. Het naarste wat je kan overkomen is dat je vast op je bek flikkert en denkt dat je doodgaat. Nasty while it lasts.

Het is inderdaad een verslavend middel, maar dat zijn vrij veel middelen.
Klik om te vergroten...

keta is een narcose middel voor paarde een overdosis kan dus zeker wel man
je hart stopt gewoon met kloppe bij od
dus zeg zulke dinge niet voor je mense zo de dood in jaagt
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga alsjeblieft plassen voor je trip
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#17
berbe zei:
keta is een narcose middel voor paarde een overdosis kan dus zeker wel man
je hart stopt gewoon met kloppe bij od
dus zeg zulke dinge niet voor je mense zo de dood in jaagt
Klik om te vergroten...

Als je te veel koffie drink kan je ook dood gaan. Alles waar te voor staat is niet gezond.
Als je geen risico wilt lopen, moet je zeker niet aan drugs beginnen, het feit dat je het overweegt zegt eigenlijk al dat je dit risico wel wilt lopen.
Ook als je er niks mee te maken wilt hebben, heb je b.v. niks op dit forum te zoeken.
Laten we de positieve kant benadrukken, en mensen helpen om zo min mogelijk gevaar te lopen door onze eigen ervaringen te vertellen, en uit te leggen waar het (eventueel) bij ons fout is gegaan.
Voor de nieuwkomers, die voor het eerst ketamine willen gaan gebruiken, lees eerst alle topics hier over! Heb je dan nog vragen, stel die dan.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#18
berbe zei:
zommes zei:
Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.

Maar de eerste keer zou ik gewoon met sleutelpuntjes beginnen en de dosissen met minimaal 1.5 uur van elkaar scheiden. Dan kan er niks vervelends gebeuren. Jezelf een overdosis ketamine snuiven is bovendien onmogelijk. Het naarste wat je kan overkomen is dat je vast op je bek flikkert en denkt dat je doodgaat. Nasty while it lasts.

Het is inderdaad een verslavend middel, maar dat zijn vrij veel middelen.
Klik om te vergroten...

keta is een narcose middel voor paarde een overdosis kan dus zeker wel man
je hart stopt gewoon met kloppe bij od
dus zeg zulke dinge niet voor je mense zo de dood in jaagt
Klik om te vergroten...
als je het snuift is het praktisch onmogelijk om je een od te snuiven
dit omdat; 1. je niet genoeg in een keer kan snuiven, je neusslijmvlies kan maar een beperkte hoeveelheid per keer verwerken
2. met verschillende keren na elkaar te snuiven gaat het ook niet, want op een bepaald moment ben je zo ver weg dat je gewoonweg niet meer kunt bijsnuiven, en dan heb je nog geen od...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
ketamine, ik vond het al heel fijn en dacht dat ik al echt goede keta had gehad maar dit weekend heb ik nog eens keta gehad en nog eens van op een andere plaats and HOLY FUCK :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
ik dacht echt dat ik de voorlaatste keer echt goede keta had want die was al zeer fel en die keta die ik nu had die zeg er anders uit als andere keren en dacht zeker dat het geen goede was.
dus pak mijn 1 ste lijn en had dus een beetje overdreven in grootte :openmouth: :openmouth:
en jah eerst kreeg ik zowat een lach op mijn gezicht, mijn ogen kreeg ik amper nog open, legde me goed neer in de zetel, en jawel was er zeker en vast van aan het hallicuneren, en was zo achterlijk als iets en wist dus echt totaal van niks meer.
ge moest niks zeggen tegen mij want ik snapte er dus echt totaal niks van.
op een gegeven moment was het zelfs zo fel dat ik mij echt gewoon niet meer kon bewegen.
hoezeer ik ook probeerde ik kon echt niet recht gaan zitten, mijn kop kreeg ik gewoonweg niet omhoog.
het enige wa ik kon was lachen met mijn eigen stommigheid.
bij mij staat zeker en vast keta op plaats nr 1 nu.
I LOVE IT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
ik zeg altijd dat ik van chaos hou tijdens het trippen.
awel wil je echt complete chaos dan is keta de absolute aanrader.
vraag met echt af hoe het moet zijn als je een trip hebt gepakt om dan nog keta te gaan snuiven.
denk dat je met nieuwjaar een lsd+keta trip report kunt verwachten.
dat lijkt me echt geweldig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een enthousiasme.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."