Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar moet ik zeker rekening mee houden?

Waar moet ik zeker rekening mee houden?

38 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is gewoon een te vage drug, nauwelijks te omschrijven maar wel super leuk.
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Relaxed :)

Ik weet alleen niet zo 1-2-3 hoe je eraan kan komen (in het noorden? ik weet niet of het verschil maakt, haha)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
Ja, totaal verschillend. In lichte mate valt het nog te betwisten of het überhaupt een tripmiddel is.
Klik om te vergroten...

net zoals mdma dus.

heb je bij keta in kleine hoeveelheid helemaal niks van trip-achtige verschijnselen, en in grote juist heel erg toch?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe lang kun je de keta bewaren in een plastic sealtje?
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Hoe lang kun je de keta bewaren in een plastic sealtje?
Klik om te vergroten...

Hoe kom je erbij dat keta z'n werking kan verliezen ?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flut zei:
MetaalKonijn zei:
Hoe lang kun je de keta bewaren in een plastic sealtje?
Klik om te vergroten...

Hoe kom je erbij dat keta z'n werking kan verliezen ?
Klik om te vergroten...

Hij vroeg het zich waarschijnlijk alleen maar af ^^

Maar aan het antwoord van jou te lezen is het dus vrij lang houdbaar!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon koel en vooral droog bewaren, het verliest zeker wel kwaliteit naar verloop van tijd.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
:mrgreen: :mrgreen: Waarom ook niet.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarschuw even van te voren :P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
^_^ zei:
Ga alsjeblieft plassen voor je trip
Klik om te vergroten...

Nogal late reactie, maar was eens aan het zoeken in het archief. En toen las ik deze opmerking, en ik moet zeggen.... dit is de allerbeste tip ooit! Hoelang ik erover heb gedaan om naar die wc te lopen! Het was een hele reis man! Echt een ontiegelijk briljant en absurd avontuur. Alleen de eerste twee stappen al naar de deur... Heftig!

Maar toch... alsjeblieft ga naar de wc voor dat je ketamine neemt... :mrgreen:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm keta :hearteyes:

In 2 woorden te omschrijven: vaag en leuk
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
hmm keta :hearteyes:

In 2 woorden te omschrijven: vaag en leuk
Klik om te vergroten...

Is dit niet het verkeerde topic ? :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had niet gelet op de datum, is nogal oud.

Of ik ben wat impulsief geweest, geen idee. Kan me eiglek niet eens meer herinneren dat ik dit gepost heb :confused:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
Had niet gelet op de datum, is nogal oud.

Of ik ben wat impulsief geweest, geen idee. Kan me eiglek niet eens meer herinneren dat ik dit gepost heb :confused:
Klik om te vergroten...

De datum was me zelfs nog niet opgevallen. :P

Ik doelde op de inhoud van je post. Dit topic gaat over waar je rekening mee moet houden als je ketamine gaat proberen. En jij beschrijft hoe de ervaring is. Daar is een ander topic over. :wink: Vandaar mijn reactie.

viewtopic.php?f=23&t=27246

viewtopic.php?f=23&t=27715
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
spacelord zei:
Sjah, zal iets te enthousiast geweest zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Of te wazig. :P

Heb ik ook wel eens last van. :grin:
Klik om te vergroten...

Sjah tblijft een drugsforum, hier kom je wel meer warrige, onsamenhangende fout geposte onzin tegen :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sjah, zal iets te enthousiast geweest zijn :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
Sjah, zal iets te enthousiast geweest zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Of te wazig. :P

Heb ik ook wel eens last van. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb te veeeel >.< het moet allemaal nog op voor de houdbaarheids datum is verstreken :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anders wordt het uitdelen :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."