#1
Wartaal zei:@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen.
Wat een onzin :P als iemand weet dat ketamine lost in water dan ben ik het wel he
@artopa: zie beginpost
Wartaal zei:@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen.
_Kat_ zei:Klopt. En als alles een beetje goed verloopt ga ik vanavond wat Keta pluggen.![]()
. In een capsule lijkt me wat makkelijker.Atropa zei:Oraal zijn dezelfde waardes en klinkt eigenlijk onlogisch.
Via je darmkanaal beland het direct in je bloed terwijl er bij de orale eerst afbraak plaatsvind door de lever. Dan maar liever via de mond dan moelijk doen via je achterwerk.
Iemand weleens Ketamine gerookt gebased? Schijnt te kunnen, net zoals DMT...
Petrovic zei:Is het er al van gekomen Kat? :P of iemand anders?
Ik kan over een tijdje aan ketamine komen, en dit is dan de eerste keer dat ik het ga doen. Ik ben dan van plan om eerst een aantal keer het te snuiven, en dan later het dan te gaan pluggen (in capsule). Binnen een maand moet het wel lukken, julie horen het wel.![]()
KetaNr1 zei:duw je ket in je kut kat..
Oom Klaas zei:Wat zou beter zijn, om een ampul te pluggen (niet de ampul zelf natuurlijk maar de vloeistof) of de uitgekookte kristallen?
_Kat_ is een mannetjeKetaNr1 zei:duw je ket in je kut kat..
Intoxication zei:nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke![]()

Intoxication zei:nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke![]()
Bewild zei:Intoxication zei:nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke![]()
Ok dan :P!
Nee, maar ik vraag me gewoon af of de dosering echt even hoog ligt als bij oraal gebruik. Ik heb ergens anders ook al gelezen dat die doseringen idd hetzelfde zijn, maar ik zou dit graag horen van iemand met ervaring..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."