Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta pluggen?? (3 uur trippen ipv 1!)

Keta pluggen?? (3 uur trippen ipv 1!)

43 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wartaal zei:
@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin :P als iemand weet dat ketamine lost in water dan ben ik het wel he :wink: gezien het neusspray topic enzo, maar dat maakt het nog niet prettig aan je slijmvliezen. Ook al is spray prettiger in je neus als kristallen, het is nog lang geenpretje !

@artopa: zie beginpost :wink: en anaal, onder je huidweefsel zou ik niet doen
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oraal zijn dezelfde waardes en klinkt eigenlijk onlogisch.

Via je darmkanaal beland het direct in je bloed terwijl er bij de orale eerst afbraak plaatsvind door de lever. Dan maar liever via de mond dan moelijk doen via je achterwerk.

Iemand weleens Ketamine gerookt gebased? Schijnt te kunnen, net zoals DMT...
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#3
word bij pluggen de substantie niet opgenomen door de endeldarm en niet door de darmen?
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt. En als alles een beetje goed verloopt ga ik vanavond wat Keta pluggen. :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
_Kat_ zei:
Klopt. En als alles een beetje goed verloopt ga ik vanavond wat Keta pluggen. :grin:
Klik om te vergroten...

En heb je het nog gedaan? Ik kan er zelf over een tijdje aan keta komen, en dan wil ik het ook zeker een keer gaan pluggen. Alleen lijkt het me met zo'n spuit nogal een gedoe :rolleyes: . In een capsule lijkt me wat makkelijker.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Helaas niet. :angry: Maar het zal zoiezo niet langer als een week of twee duren. Het geld wou dit keer maar niet komen. Wat weer zorgt voor vertraging.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Atropa zei:
Oraal zijn dezelfde waardes en klinkt eigenlijk onlogisch.

Via je darmkanaal beland het direct in je bloed terwijl er bij de orale eerst afbraak plaatsvind door de lever. Dan maar liever via de mond dan moelijk doen via je achterwerk.

Iemand weleens Ketamine gerookt gebased? Schijnt te kunnen, net zoals DMT...
Klik om te vergroten...

Ik heb het een paar dagen voor het eerst gedaan (shame on me, vond het erg leuk), en voor de lol wat dingen opgezocht over de farmacologie van ketamine. Ik las dat bij orale inname eerst een deel de lever passeerde en werd omgezet naar norketamine, wat een veel verdovender en minder 'visionair/visueel' karakter aan de ervaring geeft. Weet niet of dit met rectaal ook zo is.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is het er al van gekomen Kat? :P of iemand anders?
Ik kan over een tijdje aan ketamine komen, en dit is dan de eerste keer dat ik het ga doen. Ik ben dan van plan om eerst een aantal keer het te snuiven, en dan later het dan te gaan pluggen (in capsule). Binnen een maand moet het wel lukken, julie horen het wel. :)
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
Is het er al van gekomen Kat? :P of iemand anders?
Ik kan over een tijdje aan ketamine komen, en dit is dan de eerste keer dat ik het ga doen. Ik ben dan van plan om eerst een aantal keer het te snuiven, en dan later het dan te gaan pluggen (in capsule). Binnen een maand moet het wel lukken, julie horen het wel. :)
Klik om te vergroten...

ben benieuwd :)
succes
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
duw je ket in je kut kat..
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
KetaNr1 zei:
duw je ket in je kut kat..
Klik om te vergroten...

Rectaal.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij iemand trouwens al de doses voor pluggen bekend, want ik word er zo niet wijzer uit. Als ik kijk naar dat schema'tje in de begin post dan zou ik meer moeten pluggen dan dat ik nu snuif. :tearsofjoy:

En ik hoor ook veel over roken of injecteren, iemand daar ervaring mee?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#13
Injecteren is veel over te vinden, maar over roken heb ik nog niets gelezen behalve de paar posts voor me. Als iemand ervaring heeft dan wil ik het ook graag weten :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Wat zou beter zijn, om een ampul te pluggen (niet de ampul zelf natuurlijk maar de vloeistof) of de uitgekookte kristallen?
Klik om te vergroten...

Ik denk de ampul. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
KetaNr1 zei:
duw je ket in je kut kat..
Klik om te vergroten...
_Kat_ is een mannetje :tearsofjoy:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry dat ik zo'n oud topic bump, maar heeft iemand het nu al geprobeerd :openmouth:?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke :confused:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxication zei:
nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke :confused:
Klik om te vergroten...

? :rolleyes:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#19
Intoxication zei:
nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke :confused:
Klik om te vergroten...

Ok dan :P!


Nee, maar ik vraag me gewoon af of de dosering echt even hoog ligt als bij oraal gebruik. Ik heb ergens anders ook al gelezen dat die doseringen idd hetzelfde zijn, maar ik zou dit graag horen van iemand met ervaring..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bewild zei:
Intoxication zei:
nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke :confused:
Klik om te vergroten...

Ok dan :P!


Nee, maar ik vraag me gewoon af of de dosering echt even hoog ligt als bij oraal gebruik. Ik heb ergens anders ook al gelezen dat die doseringen idd hetzelfde zijn, maar ik zou dit graag horen van iemand met ervaring..
Klik om te vergroten...

Ben ook erg benieuwd :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."