Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMindfuck na ketamine gebruik

Mindfuck na ketamine gebruik

28 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben na een heftige ketatrip een paar dagen psychotisch geweest, al weet ik niet zeker of het door de keta kwam. Ik heb ook aanleg ervoor, dus het zegt nog niks of dat bij jou ook zo is.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van 2-cb voelen mensen zich ook normaal.
Ik niet ik MOET echt een nachtje slapen wil ik weer wat nuchter zijn.
Sowieso met alles blijf ik heel lang naweenen of het placebo is of niet het gebeurd met altijd.
Valiumpjes deden het toen altijd goed.
D
Deventer88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga over 2 of 3 dagen met wat vrienden voor de eerste keer keta gebruiken. Het is voor ons allemaal de eerste keer dus we beginnen erg voorzichtig. Ik heb me goed ingelezen over de stof maar ik heb toch nog een vraag:

Hoe zit het met de mindfuck/geestelijke gesteldheid de dag na keta gebruik?

Ik heb een druk leven (werk/sociaal levem) en ik heb geen zin om de dag(en) na het gebruik me kut te voelen of als een zombi rond te lopen. Na xtc voel ik me 2 dagen helemaal vreemd van de wereld (ook depressief) en ik vraag me af hoe dat met keta zit.

BvD
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
keta is een van de weinige middelen waar je geen na effecten van krijgt, vooral in lage dosissen.
als je het in hoge dosissen doet, kan het wel zijn dat je de volgende dag een wat 'onwerkelijk' gevoel hebt maar voor de rest geen na effecten :wink:
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deventer88
Klik om te vergroten...

Hitler is dood.
D
Deventer88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Readerbot zei:
Deventer88
Klik om te vergroten...

Hitler is dood.
Klik om te vergroten...

geboren in 1988

zegt meer over jou dan over mij KUTKNEUS
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deventer88 zei:
Readerbot zei:
Deventer88
Klik om te vergroten...

Hitler is dood.
Klik om te vergroten...

geboren in 1988

zegt meer over jou dan over mij KUTKNEUS
Klik om te vergroten...

hee joh, no need to get upset, the both of you :wink:

haha, doet me denken aan die keer dat ik mijn voordeur opendeed voor mijn vriend terwijl ik een prachtige hema-pyjama aanhad. Hij begint opeens KEIHARD te lachen en komt niet meer bij, het enige wat ie kon uitbrengen was ''hitler piyama''.. was me nooit opgevallen dat er heel groot 88 op mijn borstkas stond :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
De dag na keta voel ik niets raars.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
De dag na keta voel ik niets raars.
Klik om te vergroten...

Idem. Al heb ik wel het gevoel dat dit anders wordt met zéér frequent gebruik :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
De dag na keta voel ik niets raars.
Klik om te vergroten...

Ik ook niet, maar ik moet zeggen dat ik het ook maar heel af en toe doe en nooit echt veel.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
ExceptionalInsight zei:
De dag na keta voel ik niets raars.
Klik om te vergroten...

Idem. Al heb ik wel het gevoel dat dit anders wordt met zéér frequent gebruik :)
Klik om te vergroten...
en dat is helemaal correct serenity.
bij veelvuldig gebruik leg je afstand van de realiteit en leef je in een soort surrealistische staat. waarin je niet weet of alles om je heen echt gebeurd of dat het een grote droom is.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik voel me de dag erna altijd heel erg uitgerust, lekker geslapen enzo :)
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet om je topic te stelen maar ik heb ook een vraag over keta. Het effect duurt als het goed is ongeveer 2-2,5 uur, maar hoe lang duurt het tot je daarna kan slapen? Houd er rekening mee dat ik altijd veel moeite heb met slapen. Met xtc bijvoorbeeld duurt het uren na mijn hoogtepunt voor ik eindelijk in slaap val (4 uur ofzo :confused: ).
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja , ik heb onlangs ( vorig weekend ) op een feestje in gent wel vrij veel ket gesnoven ,
en , wat ik merkte is dat ik de dagen erna heel veel last had van geheugenverlies , nu nog een beetje maar ja ik heb het gemengd met andere middelen, ( pep , cocaine )
dus ik weet niet of het met alleen ket erg zou zijn . Maar ik had helemaal geen last van depressief zijn, maar had wel een gevoel zoals na een trip dat ik zowat wijzer was .
En een beetje genezen , want ik voelde me niet zo goed over problemen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
JUNGLIST zei:
Niet om je topic te stelen maar ik heb ook een vraag over keta. Het effect duurt als het goed is ongeveer 2-2,5 uur, maar hoe lang duurt het tot je daarna kan slapen? Houd er rekening mee dat ik altijd veel moeite heb met slapen. Met xtc bijvoorbeeld duurt het uren na mijn hoogtepunt voor ik eindelijk in slaap val (4 uur ofzo :confused: ).
Klik om te vergroten...
keta is een downer, ik val er altijd makkelijker door inslaap. het is geen upper he, het is niet voor niets een narcose middel.
na anderhalf uur kun je al prima slapen..
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#16
Okok dan ga ik het binnekort maar eens proberen :grin: zal wel met niet te veel beginnen. Aangezien je het snuift werkt het snel, waardoor je goed aan kunt voelen of je nog wel wat meer kan hebben toch? Dus zolang ik niet al te grote lijntjes neem moet het goed komen :)
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb wel als ik er goed aangezeten heb de nodige moeite om in slaap te vallen, in me hoofd is het dan erg onrustig als het ware. Alle opgedane ervaringen proberen dan weer in plekje te vinden in de hersenen. dit is wel bij meer dan 1 of 2 lijntjes
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
HarryNak zei:
Heb wel als ik er goed aangezeten heb de nodige moeite om in slaap te vallen, in me hoofd is het dan erg onrustig als het ware. Alle opgedane ervaringen proberen dan weer in plekje te vinden in de hersenen. dit is wel bij meer dan 1 of 2 lijntjes
Klik om te vergroten...

wij noemen dat altijd 'gedachtestorm in je hoofd'
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik val als een blok in slaap met keta..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik voel me normaal zodra de ketamine is uitgewerkt en de dag daar na dus ook gewoon helemaal normaal..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."