#1
bij mijn eerste (en enigste tot nu toe) keer ketamine was ik de volgende dag gewoon gaan werken, had het nog gecombineerd met MDMA (wat ik ook zeer sporadisch eens gebruik). Ik werk als student in de horeca, dus moest pas in de namiddag beginnen, dus had ik nog even nachtrust. Meer dan afentoe glimlachen omdat ik zo doodnormaal stond te werken na zo'n gekke nacht heb ik er niet aan overgehouden. Aangezien ik een sporadisch gebruik heb, zal er bij de eerste ke(e)r(en) wel geen probleem zijn, bij verder gebruik kan ik dat niet zeggen wegens geen ervaring.
PS, zie nu pas dat het bericht een jaar oud is, maar iemand plots is beginnen reageren. Het zal wel een goed algemeen topic zijn dan zeker.
PS, zie nu pas dat het bericht een jaar oud is, maar iemand plots is beginnen reageren. Het zal wel een goed algemeen topic zijn dan zeker.
