Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalternatief voor nasale iname van ketamine

alternatief voor nasale iname van ketamine

33 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drinken heb ik nog nooit geprobeerd, maar wel eens in een bommetje. Volgens mij maakt het niet zo veel uit en is het allebei minder effectief. Je verliest een deel in je maag, omdat dat afgebroken wordt voor het opgenomen kan worden.

Snuiven van Keta valt wel mee vind ik :) Het doet een stuk minder pijn dan pep en de smaak is ook niet heel extreem.
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou echt op zien tegen het snuive veel mensen zeggen ook dat het pijnlijk en vies is maar in een film zag ik dat jet ook kan drinken, klopt dit? Ook zeggen de meeste dat bommetjes geen of weinig zin hebben en spuiten gaat me dan weer iets te ver.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het snuiven van keta vind ik één van de zachtere stoffen om te snuiven heel eerlijk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuiven is alleen pijnlijk als je je kristallen niet goed crusht, ik vindt het wel vies. :P

Drinken kán, maar is wel zonde omdat je vrij veel nodig hebt. :wink:
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Is het schadelijk voor de neus?
K
KamphuysLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drinken lijkt mij ook geen optie, laatst liep het m'n keel in.
Kan je vertellen, heel lekker was het niet.
Het blijft een goedje wat je het beste in je neus kan stoppen :tearsofjoy:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pluggen?
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oraal kan prima, zoals gezegd moet je wel een stuk meer tot je nemen. Effect duurt langer om op te komen, maar houdt wel langer aan (enkele uren). Pluggen zou ook kunnen.

Heb met beide inname routes geen ervaring, aangezien ketamine snuiven erg prettig is :mrgreen: vrijwel pijnloos en ik kan de bitter-frisse smaak wel waarderen. Ook de snelle inwerktijd is chill.
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#9
En "eten"? Niet in een capdule of bommetje maar net als MDMA gwn in mond gooien dan zou het eigenlijk gewoon in je tandvlees opgenomen moeten worden?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#10
naturelover zei:
, aangezien ketamine snuiven erg prettig is :mrgreen: vrijwel pijnloos en ik kan de bitter-frisse smaak wel waarderen. Ook de snelle inwerktijd is chill.
Klik om te vergroten...

dat dus!

heerlijk die gekke keta drip achter in je keel als je een goede dosis naar binnen werkt.
ik kan die chemisch synthetheische bittere smaak van drugs eigenlijk altijd wel waarderen. :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Timmie94 zei:
heerlijk die gekke keta drip achter in je keel als je een goede dosis naar binnen werkt.
ik kan die chemisch synthetheische bittere smaak van drugs eigenlijk altijd wel waarderen.
Klik om te vergroten...
Ik vind die drip met snuiven altijd behoorlijk storend, voordeel bij keta is dat je toch al zo gedissocieerd bent dat je er bijna niks meer van merkt.

Zoals Fool ook al aangaf is snuiven van keta alleen pijnlijk als je het niet eerst crusht. Snuiven is nou eenmaal een bijzonder effectieve methode voor keta gebruik. De enige andere effectieve methode zijn pluggen en spuiten, maar dat zou mijzelf weer wat ver gaan. Oraal gebruik kun je doen maar dan heb je wel erg veel materiaal nodig. Dus probeer eerst eens een klein lijntje van goed gecrushte keta en je zult zien dat het wel mee valt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole.
En je zal vast geen ampullen kunnen halen (schijnt zeldzaam te zijn?!} Anders kan je het ook in een neus spray oplossen.

De smaak blijft hetzelfde , krijg nu zin eens een k-hole te bezoeken..

Nassaal blijft het meest verantwood
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr.Brabo zei:
En "eten"? Niet in een capdule of bommetje maar net als MDMA gwn in mond gooien dan zou het eigenlijk gewoon in je tandvlees opgenomen moeten worden?
Klik om te vergroten...

Brrr dat klinkt vies :rolleyes:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hm ik vind het snuiven van Keta op zich niet heel vervelend, heel soms prikt het een klein beetje (meer dan bij coke, minder dan bij speed). Maar als een tijdje later die drip in je keel komt, die kan soms heel erg scherp zijn en dat vind ik niet lekker. De smaak vind ik ook niet echt lekker terwijl ik dat bij coke en speed soms wel ok vind :)

Wat is precies de manier van inname dat k-holen kan bevorderen? Spuiten heb ik geen interesse in. Heb een k-hole 2 a 3 keer meegemaakt. Nu al een hele tijd niet meer en god weet dat ik serieuze (wellicht onverantwoorde) pogingen doe, maar het lukt bijna niet meer. Alle tips welkom :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Om te k-holen blijft spuiten het meest effectief, maargoed snap dat je dat niet wilt want dat is wel meteen een stap. Daarbij moet je dan ook wel echt zorgen dat er iemand bij is die het voor je kan doen en het liefst daar ook nog een beetje ervaring mee heeft medisch gezien. Bovendien is zuiver materiaal dan wel echt een vereiste.

Mijn gevoel zou zeggen dat pluggen een effectieve methode is, maar als ik op erowid kijk lijkt ketamine pluggen meer op oraal. Dan houd je eigenlijk alleen nog maar snuiven over. Om direct met 1 dosering te k-holen is bijzonder lastig, ik kwam er altijd net onder of een keer zwaar overheen. Toen had ik zoveel genomen dat ik de k-hole ver voorbij schoot en gewoon out ging voor 45 minuten, niet echt een aanrader ofzo.Je kunt met keta wel prima bij doseren tot je op het gewenste effect zit. Dus begin met een redelijke dosis en blijf dan elk kwartier een beetje bijnemen tot je niet meer kunt, dan heb je waarschijnlijk k-hole territory bereikt.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole.
Klik om te vergroten...

Hier doelde ik met name op. Welke optie bedoel je precies?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Karel_Noten zei:
Tijdloos zei:
Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole.
Klik om te vergroten...

Hier doelde ik met name op. Welke optie bedoel je precies?
Klik om te vergroten...

Volgens mij doelt Tijdloos hier ook op spuiten, aangezien hij het over ampullen heeft. Of zit ik helemaal mis Tijdloos?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Karel_Noten zei:
Tijdloos zei:
Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole.
Klik om te vergroten...

Hier doelde ik met name op. Welke optie bedoel je precies?
Klik om te vergroten...

Volgens mij doelt Tijdloos hier ook op spuiten, aangezien hij het over ampullen heeft. Of zit ik helemaal mis Tijdloos?
Klik om te vergroten...

Inderdaad IV maar goed is nogal een (grote) stap.

Be safe!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
IM is minder risicovol dan IV inderdaad, maar beiden lijkt me beter niet... In ieder geval niet wat TS bedoeld.

Gewoon blijven snuiven joh :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan kun je nog beter IM doen, maar blijft spuiten en dus een grote stap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."