#1
Drinken heb ik nog nooit geprobeerd, maar wel eens in een bommetje. Volgens mij maakt het niet zo veel uit en is het allebei minder effectief. Je verliest een deel in je maag, omdat dat afgebroken wordt voor het opgenomen kan worden.
Snuiven van Keta valt wel mee vind ik
Het doet een stuk minder pijn dan pep en de smaak is ook niet heel extreem.
Snuiven van Keta valt wel mee vind ik
vrijwel pijnloos en ik kan de bitter-frisse smaak wel waarderen. Ook de snelle inwerktijd is chill.