#1
Weuw die neusspray!!
Wel eens over nagedacht met speed, maar nooit met Keta. Nog veel beter dus
Ik ga hem maken
Wel eens over nagedacht met speed, maar nooit met Keta. Nog veel beter dus
vrijwel pijnloos en ik kan de bitter-frisse smaak wel waarderen. Ook de snelle inwerktijd is chill.naturelover zei:, aangezien ketamine snuiven erg prettig isvrijwel pijnloos en ik kan de bitter-frisse smaak wel waarderen. Ook de snelle inwerktijd is chill.

Ik vind die drip met snuiven altijd behoorlijk storend, voordeel bij keta is dat je toch al zo gedissocieerd bent dat je er bijna niks meer van merkt.Timmie94 zei:heerlijk die gekke keta drip achter in je keel als je een goede dosis naar binnen werkt.
ik kan die chemisch synthetheische bittere smaak van drugs eigenlijk altijd wel waarderen.
Dr.Brabo zei:En "eten"? Niet in een capdule of bommetje maar net als MDMA gwn in mond gooien dan zou het eigenlijk gewoon in je tandvlees opgenomen moeten worden?

Tijdloos zei:Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole.
Karel_Noten zei:Tijdloos zei:Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole.
Hier doelde ik met name op. Welke optie bedoel je precies?
Psychedelibee zei:Karel_Noten zei:Tijdloos zei:Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole.
Hier doelde ik met name op. Welke optie bedoel je precies?
Volgens mij doelt Tijdloos hier ook op spuiten, aangezien hij het over ampullen heeft. Of zit ik helemaal mis Tijdloos?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."