Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beter een half pilletje nemen, das mijn ervaring, men zal zich rustiger en zekerder voelen en ook een goed gevoel hebben, zonder veel schade aan te brengen."
"Wat is dan het alternatief, wanneer men geen kamagra, noch camagra mag nemen in combinatie met mdma?"
"Telkens wanneer ik wap en naar het toilet moet om te plassen, heb ik de neiging om flauw te vallen. Laatst ben ik werkelijk flauwgevallen, men moest mij naar een koele kamer brengen om terug op mijn positieven te komen, bewusteloos gevallen, was maar een tien a 15 seconden. Men voelt zich zo slap als een vod op dat moment. Wat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik heb die avond in totaal 2 x 70 xtc genomen en 1.5ml GHB."
"Wappen staat eigenlijk voor Weekend Adult Party, dus sex met een pilletje, wordt vrij veel gedaan bij swingers."
"Mijn vrouw heeft sinds 4 maand een psychose opgelopen. Vermoedelijk oorzaak was beginnen t e wappen zonder begeleiding, ipv langzaam snoepjes te nemen onmiddelijk te veel en dit gecombineerd met alcohol. Ze neemt nu al een tijdje Abilify 20mg, sinds deze week 15mg. Ze lijkt nu minder "zombie". Mijn vraag is nu, wanneer zij terug er bovenop is, mag zij terug wappen? Wat mag zij zeker niet meer nemen? Zijn er hier mensen die dezelfde problemen hebben gehad?"
"Methoxetamine zou Ketamine vervangen. Weet iemand hier meer van?"
"Best de dosis verminderen , begin met half snoepje, G 0,2 de eerste keer en als het echt nog nodig vindt, daal je af naar 0,15"
"Telkens wanneer ik wap en naar het toilet moet om te plassen, heb ik de neiging van flauw te vallen. Laatst ben ik werkelijk flauwgevallen, men moest mij naar een koele kamer brengen om terug om mijn positieven te komen, bewusteloos gevallen, was maar een tien a 15 seconden. Men voelt zich zo slap als een vod op dat moment. Wat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik heb die avond in totaal 2 x 70 xtc genomen en 1.5ml GHB."
"Wat is volgens jou het schadelijkst xtc in combinatie met wat G of alleen G nemen? Wij wappen al een tijdje, een licht snoepje en 2 x 0,2mg GHB tijdens avond-nacht. Ikzelf heb niet zo veel problemen maar mijn vrouw voelt zich de dagen nadien en weken onzeker, vandaar mijn vraag, zou het voor haar niet beter zijn om enkel G te nemen aangezien dit vlugger uit je lichaam verdwijnt."
"Wat is het verschil tussen GHB alleen nemen of GHB in combinatie met XTC ?"