Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd aan ketamine?

verslaafd aan ketamine?

37 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een tijdlang bijna dagelijks ketamine gedaan, is behoorlijk verslavend spul als je het in huis heb liggen.
het komt ook mede omdat het instant vaag worden is, en dat het binnen een uurtje is uitgewerkt zonder na effecten.
dan ben je sneller geneigd om even snel een lijntje te leggen als je niets te doen hebt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is er dan geen of een te verwaarlozen kater bij ketamine?

Lijkt me met zulke heftige effecten zo kortdurend dat het toch wel een soort coke kater geeft, of sla ik de plank helemaal mis met m'n hamer der foute gedachtengang?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Keta schijnt een behoorlijk verslavende drug te kunnen zijn.

Ik geloof het wel, mijn eerste lijntje was zo een succes dat ik nog 2 maanden eraan gedacht heb en er zin in heb gehad :) Dat is wel weer over gegaan en heb het nog een paar keer gedaan, maar ik ben er wel voorzichtig mee.
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#4
mensen met verslaving hier?
bedoel, echt heel de tijd naar snakken?

hoe gaan jullie er dan mee om in het dagelijks leven? even op 't werk een lijntje doen ofzo?


:wave:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja tuurlijk aan de ketamine op et werk :rolleyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom niet? nou als je 't echt elke dag doet 't toch wel echt schadelijk gaat worden voor je gezondheid. Ook voor je neus denk ik..

But that's just me...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, maar ik merk wel dat het verslavend werk, normaal heb ik na een trip van paddos bijvoorbeeld dat ik daarna ven een tijde geen zin heb, in Keta heb ik dat niet.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
heeft idd een verslavende factor, ten eerste denk ik omwille van het snuiven, ten tweede gewoon omdat het effect zo vluchtig en wazig is dat je achteraf gewoon niet meer goed weet wat het nou juist was :mrgreen:

ik hou het op twee opeenvolgende nachten per maand, na twee dagen heb ik zo ongeveer wel gehad, en gebeurt vaak dat ik dan wel langer wacht dan een maand om het nog eens te doen, works for me
aloewel het natuurlijk wel kriebelt als je iets aangeboden krijgt maar als ik zelf niets heb ondervind ik absoluut geen craving
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat Wacky gewoon een verantwoorde gebruiker is :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Keta schijnt een behoorlijk verslavende drug te kunnen zijn.

Ik geloof het wel, mijn eerste lijntje was zo een succes dat ik nog 2 maanden eraan gedacht heb en er zin in heb gehad :) Dat is wel weer over gegaan en heb het nog een paar keer gedaan, maar ik ben er wel voorzichtig mee.
Klik om te vergroten...

How come dat je het zo lang gewacht heb met het nog eens te doen? Expres of had je simpelweg niks?
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#11
sober_worm zei:
mensen met verslaving hier?
bedoel, echt heel de tijd naar snakken?

hoe gaan jullie er dan mee om in het dagelijks leven? even op 't werk een lijntje doen ofzo?


:wave:
Klik om te vergroten...
Ben zelf ook "verslaafd" aan ketamine alleen het is niet zo erg als coke. Dat als je een ander ziet gebruiken dat jij ook echt MOET hebben.
Wel snuif ik het minstens 4 dagen in de week en heb ik er eigenlijk altijd wel zin in. Maar het is niet zo van: Ik MOET ketamine.
Maar heb er gewoon vaak zin in, verdien goed en heb geen vaste lasten dus dat maakt het iets te makkelijk.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik gebruik al meer dan een maand iedere dag keta, ik begin na mn werk en stop pas als ik omval of simpelweg k.o. ga

nergens problemen mee :beer:

het is gewoon leuk en k heb nog behoorlijk wat thuis liggen, en jah als ik dan lekker op de bank zit met een biertje warom dan niet ook ff een lekker dijkje bouwen.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
klopt maar dat is blowen drinken en rooken ook, nog veel erger dan ketamine zelfs

en dr zijn bakken met mensen die dat dagenlijks doen.

ik ben nu nog jong en geniet er van nu het nog kan
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan er nu (helaashelaas) niet meer aan komen, maar als ik het had, was het heel verleidelijk om niet te nemen
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
kweet nie kheb wel altijd zin in keta eigkelijk, ben nou ok wazig mar zo er nu ni ana denke om bij te pakke dan ga k K.o. denk ik, maar ast over is wilk eigelijkmeteen weer.. lijkt wel of keta verslavender is (bij mij tenminste) dan speed?

wtf
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het pas één keer gedaan, maar daarna had ik nou niet meteen zin om nog meer bij te pakken. Tijdens het gebruik was het wel van 'Hmm... laten we nog een lijntje doen :grin: ', en dat dan een flink aantal keren maar op een gegeven moment was een enorm moeilijk te bewegen en toen ben ik toen dat uitgewerkt was wat gaan blowen, eten en gamen en gaan slapen en toen had ik niet direct zin in nog een keer, heb nu wel zin om het weer een andere keer te gaan doen maar ik plan het graag goed. Ik zie het toch meer als een hele ervaring dan even spacen tussen door dus ik wil het goed plannen. Goede settings (laatst had ik een week het huis voor mezelf dus kon het hier, dat kan voorlopig sowieso al niet), bijvoorbeeld mooi in het donker ergens en het liefst volgende keer met lachgas er bij, kijken hoe dat in de piek aanslaat.. Ik plan mijn drugs ervaringen graag dus dat ga ik hier ook mee doen, dan zal het vast ook niet snel te vaak worden.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet van mezelf dat ik best verslavingsgevoelig ben, maar heb er met ketamine totaal geen last van;

Ik heb er altijd ontzag voor gehad, toen ik er niet aan kon komen en toen ik het eindelijk kon krijgen heb ik direct best veel gehaald, toen me 2 weken (ook tijdens school enzo) helemaal aan vergrepen, gewoon voor de kick maar voordat het op was, was ik het eigenlijk "zat". Op een gegeven moment vond ik het niet meer relaxed om te doen en toen heb ik het ook gewoon niet meer gedaan...

Een tijd later is het opgegaan en had ik nog een restje voor puntjes tijdens het trippen. Nu toevallig onlangs er weer aan kunnen komen en doe het nu wel merkbaar meer maar dat komt inderdaad meer door wat underworld zegt; je pakt het, bent max 2 uur vaag en dan is het weer voorbij. Geen kater, voor zover ik weet ook niet echt schadelijke bijwerkingen. Gewoon ff lekker vaag zijn :) Maar nu ook heb ik weekend en heb het liggen maar heb er totaal geen zin in.

Voor mij werkt het niet verslavend...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Is er dan geen of een te verwaarlozen kater bij ketamine?

Lijkt me met zulke heftige effecten zo kortdurend dat het toch wel een soort coke kater geeft, of sla ik de plank helemaal mis met m'n hamer der foute gedachtengang?
Klik om te vergroten...

ik heb nooit last van een kater gehad ervan hoor, alleen als je het in grote hoeveelheden hebt gebruikt, wordje de volgende dag wat surrealistisch wakker. een beetje in een wazige toestand waarin lijkt of de wereld nep is. maar dat trekt aardig snel weg.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat blijft absoluut de grootste charme van ketamine, ondanks de intense ervaring toch de zekerheid hebben binnen een uur weer geheel normaal te kunnen functioneren. :beer:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
http://www.youtube.com/watch?v=cqP0WNpojFM

:hearteyes:

Wie krijgt er nou geen warmhartig hart als die Keta leert kennen. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."