#1
ik heb een tijdlang bijna dagelijks ketamine gedaan, is behoorlijk verslavend spul als je het in huis heb liggen.
het komt ook mede omdat het instant vaag worden is, en dat het binnen een uurtje is uitgewerkt zonder na effecten.
dan ben je sneller geneigd om even snel een lijntje te leggen als je niets te doen hebt.
het komt ook mede omdat het instant vaag worden is, en dat het binnen een uurtje is uitgewerkt zonder na effecten.
dan ben je sneller geneigd om even snel een lijntje te leggen als je niets te doen hebt.


