Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar is de herkenbare keta gebleven ?

Waar is de herkenbare keta gebleven ?

42 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liesette zei:
Dat is het probleem een beetje, een luxe probleem waarschijnlijk maar ik ben echt een mierenneuker.
Klik om te vergroten...
Nee, je hebt gelijk. Poeder betekent rommel erbij. Anders neem je niet de moeite er poeder van te maken. Dus dan rest er maar één vraag. Wat zijn de percentages?
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeguuhhh had je duidelijk een suiker of staaf structuur in je zakje keta ...
Nu krijg ik iedere keer poeder achtige keta niet defieneerbaar als Keta R of Keta S
Nou is de uitslag uitmuntend, mocht ook wel voor die maximale prijs maar de echte vraag is:

Waarom is het godverdomme iedere keer poeder ?
Waarom zien we de oude suiker of staaf keta niet meer terug ?
Verpoederen doen we zelf wel voor het de neus ingaat lijkt mij !!

Iemand een antwoord ?

Groetjes van jullie forum sletje Liesette :hearteyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Puur poeder zou ik zelf niet zo'n ramp vinden, maar als je dat niet zo fijn vindt vraag je het toch aan je dealer? Hij is per slot van rekening de persoon die ofwel het poeder inkoopt ofwel zijn kristallen ombouwt naar poeder.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die dealer kan niets anders krijgen, de kwaliteit is niet het probleem het is meer een luxe probleem.
Ik vind het gewoon vervelend dat ik niet kan zien of het suiker is of staaf ....
Daarnaast ben ik niet zo ervaren dat ik nu kan stellen of het s of r is, als ik het snuif kan ik het niet plaatsen of het r of s is.
Het enige wat ik kan stellen dat ik er niet te veel van moet snuiven paar kleine lijntjes is suffieciente ( is genoeg).

Ok bedankt Fool

:wave:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien moet ik het anders stellen ...

zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?

of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?

Groetjes

:hearteyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
De laatste keer kreeg ik gewoon kristalletjes, maar dat is denk ik ook zeker al weer een half jaar geleden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Liesette zei:
Daarnaast ben ik niet zo ervaren dat ik nu kan stellen of het s of r is, als ik het snuif kan ik het niet plaatsen of het r of s is.
Klik om te vergroten...
Als je het verschil toch niet merkt qua effect en je spul is van goede kwaliteit, wat is dan precies het probleem?
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat mede gebruikers mij altijd opnieuw vragen is dat R of S ..... en ik alleen maar een % kan geven. Nou verteld de uitslag nooit of het R of S is maar vroeger kon je het gewoon duidelijk zien en poeder was altijd al ongewenst.

Dat is het probleem een beetje, een luxe probleem waarschijnlijk maar ik ben echt een mierenneuker.

Mmm ik ga een duo lijntje nemen ter ontspanning met een film van Hudson en Hawk.

:grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee hoor, zit niet altijd iets bij.

Niemand neemt de moeite om er poeder van te maken, het komt gewoon als poeder. (kristalletjes zo klein als poeder maar glinstert wel)

En al kwam het niet als poeder en glinstert het niet, dan nog is daar bij ketamine een heel goede reden voor: Opgelost in water en weer uitgekookt.

Maar er is zeker ook wel van alles in omloop dat niet klopt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja of je zegt dat het een mix is, prima toch.. Ik zie het probleem niet, mensen die zeuren over staafjes en korrels zijn dezelfde mensen die zeggen dat duifjes beter zijn dan supermans en dat er speed in pillen zit.

Niet zeuren, opsnuiven en lekker liggen :wave:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
voor zover ik weet zijn bijna alle merken racemisch op een paar na die ook esketamine leven.

alleen snap ik werkelijk niet waar dat staafjes/korrels verhaal vandaan komt.

als je een ampul racemisch uitkookt krijg je lange kristallen, als je esketamine uitkookt krijg je precies hetzelfde. Het verschil is eigenlijk dat die kristallen uitgedampte ampullen zijn, en die korrels(zout) gewoon als poeder geimporteerd zijn omdat ampullen moeilijker langs de douane komen...

het lijkt wel of iedereen elkaar napraat terwijl ze er niks van weten.

ampullen importeren lukt eigenlijk alleen binnen de EU, maar met de bekende merken heb je wel gegarandeerd ketamine en een klein aandeel conserveringsmiddelen of wat het mag zijn.

Die fijne kristallen importeer je uit ukraine, pakistan of india, en zijn meestal wel tegen de 84% als ze aankomen.

poeder maakt de gebruiker zelf, zodat het fatsoenlijk opgenomen wordt.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Poederketa ben ik gelukkig al een hele tijd niet tegengekomen. Ik zie het de afgelopen jaren alleen nog maar als hele kleine kristallen. (Je moet het nog steeds crushen voor gebruik.)

Grote staafjes heb ik voor het laatst in 2013 gezien en dat was een oude batch.
Weet niet of die ooit nog terug zullen komen.
En eerlijk gezegd vind ik de kleine kristallen net zo goed.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
what the fuck maakt iedereen zich druk om de structuur van druks.. het gaat toch om het effect?

met je staafjes...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
EsKetamine en Racemische ketamine vormen geen andere vormen als je ampullen uitkookt op een plat bord bovenop een pan. Ook wanneer je kristallen koopt is de vorm niet anders.

jullie vergissen je denk ik in zelf uitgekookte kristallen tov in de fabriek gemaakte ketamine na werktijd...

Dat deze discussie nog bestaat... Koop het, of niet. Ga geen fabels verzinnen gebaseerd op je eigen subjectieve observaties.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
Dat deze discussie nog bestaat... Koop het, of niet. Ga geen fabels verzinnen gebaseerd op je eigen subjectieve observaties.
Klik om te vergroten...

Wordt denk ik in stand gehouden door de mensen die speed in hun pillen hebben :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die mag je van mij wel iets verder onderbouwen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat de mensen die de keta kunnen herkennen aan de vorm van het korreltje, dezelfde mensen zijn die denken dat er speed in hun pillen zit? En dat coke te testen valt zonder het naar het testcentrum brengen? #stopdefabels
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kom uit de buurt van Utrecht en heb gewoon mooie kristallen. het is S keta.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb keta in de kast liggen en geen idee verder hoe of wat. Maar het werkt. So there's that.
I
IllusionistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een vriend van mij snoof altijd ketamine en dat heb ik toen ook eens geprobeerd. Een paar keer eigenlijk, want vond het eerlijk gezegd wel relaxed spul. Alleen die vriend draaide er op een gegeven moment een beetje in door. Z'n neus lag op een gegeven ook 'open' (kleine wondjes) door het snuiven. Ook had hij soms weleens last van zijn blaas. Maar goed, dat zijn algemene bijwerkingen die je kunt krijgen van ketamine-gebruik. Wat ik wel weet was dat hij hele fijne ketamine had. Wij allen hadden dezelfde dealer, hij is alleen opgepakt. Ik heb al een erg lange tijd niet gebruikt en ga ook al een tijdje niet meer om met die "vriend". Dus ik zou niet weten hoe het in onze omgeving er nu bijzit met ketamine; hoe puur of hoe fijn het poeder is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."