#1
Ik kom uit de buurt van Utrecht en heb gewoon mooie kristallen. het is S keta.
Hoe weet je zo stellig dat het s keta is?Ik kom uit de buurt van Utrecht en heb gewoon mooie kristallen. het is S keta.
Je moet ze in kwartjes snijden en dan twee kwartjes tegelijk nemen, dan ga je echt veel lekkerder dan wanneer je een halve neemt.en ik heb speed in mijn pillen. Ik voel het gewoon
Heb je ze laten testen? Anders kan het verschil in sterkte toch net zo goed met de zuiverheid te maken hebben. Als keta poederig is, is de kans best groot dat het versneden is. Poederige keta is in feite gewoon gecrushte keta en dat zal een dealer niet doen omdat het voor de gebruiker makkelijker snuift.Weet het niet zo stellig maar ik heb veel gelezen dat S keta potenter is dan andere keta.
Daarbuiten heb ik nu 2 soorten beta gehad, poederig (zonder kristalletjes) en nu dan met kristallen. Het is me verteld dat dit S keta is en aangezien die ook veel sterker is dan de poederig achtige keta neem ik dat ook wel aan.
Zal het nooit 100% weten ofcourse. Maar wat Zero zegt: Maar het werkt, so there's that.
misschien moet ik het anders stellen ...
zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?
of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?
Groetjes
![]()
dude ik heb al met vanillesuiker gewete als je echt puur verkoopt verkoop je staafjes (r) of bolletjes (s-ket) zo simpel is het, er kunnen uitzonderingen zijn maar het meeste is versnedenNee hoor, zit niet altijd iets bij.
Niemand neemt de moeite om er poeder van te maken, het komt gewoon als poeder. (kristalletjes zo klein als poeder maar glinstert wel)
En al kwam het niet als poeder en glinstert het niet, dan nog is daar bij ketamine een heel goede reden voor: Opgelost in water en weer uitgekookt.
Maar er is zeker ook wel van alles in omloop dat niet klopt.
Dag liesette ik ben zo een persoon, oftewel is het fatsoenlijk materiaal en anders gaan we gewoon op acid of 2-cb of wat ook maar lekker triptmisschien moet ik het anders stellen ...
zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?
of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?
Groetjes
![]()
dude ik heb al met vanillesuiker gewete als je echt puur verkoopt verkoop je staafjes (r) of bolletjes (s-ket) zo simpel is het, er kunnen uitzonderingen zijn maar het meeste is versneden
Heb altijd nog de staafjesmisschien moet ik het anders stellen ...
zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?
of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?
Groetjes
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."