Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar is de herkenbare keta gebleven ?

Waar is de herkenbare keta gebleven ?

42 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kom uit de buurt van Utrecht en heb gewoon mooie kristallen. het is S keta.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb keta in de kast liggen en geen idee verder hoe of wat. Maar het werkt. So there's that.
I
IllusionistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriend van mij snoof altijd ketamine en dat heb ik toen ook eens geprobeerd. Een paar keer eigenlijk, want vond het eerlijk gezegd wel relaxed spul. Alleen die vriend draaide er op een gegeven moment een beetje in door. Z'n neus lag op een gegeven ook 'open' (kleine wondjes) door het snuiven. Ook had hij soms weleens last van zijn blaas. Maar goed, dat zijn algemene bijwerkingen die je kunt krijgen van ketamine-gebruik. Wat ik wel weet was dat hij hele fijne ketamine had. Wij allen hadden dezelfde dealer, hij is alleen opgepakt. Ik heb al een erg lange tijd niet gebruikt en ga ook al een tijdje niet meer om met die "vriend". Dus ik zou niet weten hoe het in onze omgeving er nu bijzit met ketamine; hoe puur of hoe fijn het poeder is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
oortjes zei:
Ik kom uit de buurt van Utrecht en heb gewoon mooie kristallen. het is S keta.
Klik om te vergroten...
Hoe weet je zo stellig dat het s keta is?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet het niet zo stellig maar ik heb veel gelezen dat S keta potenter is dan andere keta.

Daarbuiten heb ik nu 2 soorten beta gehad, poederig (zonder kristalletjes) en nu dan met kristallen. Het is me verteld dat dit S keta is en aangezien die ook veel sterker is dan de poederig achtige keta neem ik dat ook wel aan.

Zal het nooit 100% weten ofcourse. Maar wat Zero zegt: Maar het werkt, so there's that.
p
polysixLid
01-01-2024, 00:00
#6
omgeving van utrecht is het ook huilen met wat er tekrijgen is
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
SkittlesAndMe zei:
en ik heb speed in mijn pillen. Ik voel het gewoon
Klik om te vergroten...
Je moet ze in kwartjes snijden en dan twee kwartjes tegelijk nemen, dan ga je echt veel lekkerder dan wanneer je een halve neemt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
oortjes zei:
Weet het niet zo stellig maar ik heb veel gelezen dat S keta potenter is dan andere keta.

Daarbuiten heb ik nu 2 soorten beta gehad, poederig (zonder kristalletjes) en nu dan met kristallen. Het is me verteld dat dit S keta is en aangezien die ook veel sterker is dan de poederig achtige keta neem ik dat ook wel aan.

Zal het nooit 100% weten ofcourse. Maar wat Zero zegt: Maar het werkt, so there's that.
Klik om te vergroten...
Heb je ze laten testen? Anders kan het verschil in sterkte toch net zo goed met de zuiverheid te maken hebben. Als keta poederig is, is de kans best groot dat het versneden is. Poederige keta is in feite gewoon gecrushte keta en dat zal een dealer niet doen omdat het voor de gebruiker makkelijker snuift.
g
godmother94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Liesette zei:
misschien moet ik het anders stellen ...

zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?

of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?

Groetjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Krijg gewoon kristalletjes, weet niet welke omgeving je woont? Wellicht regionaal probleem?
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Nee hoor, zit niet altijd iets bij.

Niemand neemt de moeite om er poeder van te maken, het komt gewoon als poeder. (kristalletjes zo klein als poeder maar glinstert wel)

En al kwam het niet als poeder en glinstert het niet, dan nog is daar bij ketamine een heel goede reden voor: Opgelost in water en weer uitgekookt.

Maar er is zeker ook wel van alles in omloop dat niet klopt.
Klik om te vergroten...
dude ik heb al met vanillesuiker gewete als je echt puur verkoopt verkoop je staafjes (r) of bolletjes (s-ket) zo simpel is het, er kunnen uitzonderingen zijn maar het meeste is versneden
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Liesette zei:
misschien moet ik het anders stellen ...

zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?

of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?

Groetjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dag liesette ik ben zo een persoon, oftewel is het fatsoenlijk materiaal en anders gaan we gewoon op acid of 2-cb of wat ook maar lekker tript :grin:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Acidfreakx zei:
dude ik heb al met vanillesuiker gewete als je echt puur verkoopt verkoop je staafjes (r) of bolletjes (s-ket) zo simpel is het, er kunnen uitzonderingen zijn maar het meeste is versneden
Klik om te vergroten...

Het is of in de over omgezet of magnetron
Daar zit een verschil
Staafjes kan je vergeten zijn er niet meer
Er is wel suiker momenteel maar zeer weinig en staat zeer hoog
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik krijg het in brokken die 0.7 tot 1 gram wegen. Geen idee of dit wat zegt.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Momenteel vliegt er als je goed zoekt: poeder, brokken, staafjes en suikerstructuur!

Het uiterlijk heeft toch grotendeels met de kristallisatie uit te staan?

Ik heb zelf kon op een gegeven moment ook alleen even de poeder variant krijgen, maar is gewoon goede en zuivere keta getest op 84% zuiverheid!
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben gisteren naar die lezing geweest over ketamine van Safe 'n Sound door een docente die afgestudeerd is in de Neurobiologie. Ketamine heeft dus een linksdraaiende (S-keta) of rechtsdraaiende (R-Keta) isomeer en die zijn elkaar spiegelbeeld (op moleculair niveau)! Echter wordt de rechtsdraaiende variant nooit geproduceerd, maar ze hebben wel recent ontdekt door wetenschappelijk onderzoek dat deze variant meer gunstig is als antidepressivum dan de andere variant.. Alle ketamine die beschikbaar is is dus de S en de racemische. Je kan dus niet zeggen 'het zijn staafjes dus het is rechtse keta', die denkpiste heb ik ook jaren geloofd maar is dus absoluut onwaar. Echter kan je wel uit de staafjes uitmaken dat je te maken hebt met het echte product en geen research chemical waarvan de moleculaire structuur veranderd is. Heb je een korrelige kristalstructuur dan bestaat de kans erin dat het geen ketamine is. Ze nemen de basisstructuur (het waterstofatoom ofzo) en daarrond veranderen ze eens een atoom links rechts (ben geen chemicus) waardoor je andere kenmerken verkrijgt. Van alle ketamine die getest is in 2016 was echter 56% puur. Van al die samples die staafjes bevatten was deze wel altijd getest tussen 72 en 77% puur waaruit je kan afleiden dat staafjes je garantie kunnen geven op het echte product omdat de kristalstructuur moeilijk of niet na te bootsen is in vergelijking met de korrels.

En uuh geen staafjes meer te verkrijgen? Dan zit je in het verkeerde netwerk want zijn er terug in overvloed :grin:
a
alfamale123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nog nooit staafjes of bolletjes gehad,wel poeder en die was zéér goed te doen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dan gewoon staafjesketa liggen hoor.
a
alfamale123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jah als je de juiste bronnen hebt kan je wel staafjes vinden...Op het darknet bestellen heb ik geen ervaring mee
en moet je betalen met bitcoins...dus...
H
Haarsteeg1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Liesette zei:
misschien moet ik het anders stellen ...

zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?

of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?

Groetjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heb altijd nog de staafjes
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Internet heeft alles.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."