#1
Zo maken dealers nu hun winst als je de puren kristallen wil koste. Ze vaak meer bij ons in de buurt modknip - geen prijzen noemenVroeguuhhh had je duidelijk een suiker of staaf structuur in je zakje keta ...
Nu krijg ik iedere keer poeder achtige keta niet defieneerbaar als Keta R of Keta S
Nou is de uitslag uitmuntend, mocht ook wel voor die maximale prijs maar de echte vraag is:
Waarom is het godverdomme iedere keer poeder ?
Waarom zien we de oude suiker of staaf keta niet meer terug ?
Verpoederen doen we zelf wel voor het de neus ingaat lijkt mij !!
Iemand een antwoord ?
Groetjes van jullie forum sletje Liesette![]()