Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

Wanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

117 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Ja dat was wel echt even een WTF momentje. Dacht echt dat het universum met me aan het fucken was! Maar ja misschien was dat ook wel gewoon zo :thinking:


Thanks! Toch jammer dat @Roze Olifant liever met Buma wilt trippen :tonguewink:

Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
Klik om te vergroten...
Klinkt heeeeerlijk!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
Klik om te vergroten...
Je had ook Andries Knevel kunnen worden.

N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Klik om te vergroten...
Niet hele dijken wegharken :wink:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Klik om te vergroten...
Tolarantie/gewenning.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Klik om te vergroten...
Is leuk joh. Kom samen k-holen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Is leuk joh. Kom samen k-holen?
Klik om te vergroten...
Nee dank je, we gaan niet holen. Holen is eigenlijk gewoon zoveel gebruiken dat je lichaam even het licht uitdoet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Nee dank je, we gaan niet holen. Holen is eigenlijk gewoon zoveel gebruiken dat je lichaam even het licht uitdoet.
Klik om te vergroten...
Je lichaam wel maar het is echt zo gruwelijk vet om zo te trippen. I love ittttt
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar wel een hele speciale ervaring. Ik vond het zo bizar dat ik voelde op mijn bed te liggen, maar ondertussen het idee had naast mijn bed te liggen.

Om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb ook geholed op een visual filmpje. Het is echt alsof je een ruimtereis maakt. En na die val heb ik ook een uitstapje gemaakt naar de maan, mars, omikron 12 en terug via Jupiter.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik. Heb. Nog. Nooit. Geholed.

Zo, het is eruit. Ik ben daar overigens ontevreden over.
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#11
update: ik heb weer ketamine na 1 maand gebruikt en ik begon bloedklonters te plassen in de ochtend de rest van de dag was normaal en er zit nogsteeds 3 a 4 uur tussen het plassen en snachts slaap ik gewoon goed door ook heb pijn achter in mijn rug bij mijn nieren. Ik ga morgen naar de doktor ill keep everyone updated!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel mensen niet hoor. En in veel gevallen ook maar goed ook.

Een ding waar ik goed in ben, is controle loslaten. De teugels laten vieren. Veel vinden het nogal eng en dat snap ik ook wel. Je kan niks en dat moet je kunnen accepteren. En het is echt vrij heftig/intens.

Is verder ook geen schande of iets dat je moet bereiken per se.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
MaddMonkey zei:
Veel mensen niet hoor. En in veel gevallen ook maar goed ook.

Een ding waar ik goed in ben, is controle loslaten. De teugels laten vieren. Veel vinden het nogal eng en dat snap ik ook wel. Je kan niks en dat moet je kunnen accepteren. En het is echt vrij heftig/intens.

Is verder ook geen schande of iets dat je moet bereiken per se.
Klik om te vergroten...
Ik vond het om eerlijk te zijn moeilijker om mezelf aan de ervaring over te geven, die niet een volle hole was, dan LSD of paddestoelen. Ik had op Ket veel meer het gevoel dat er iets mis was. En ik probeerde ervan te genieten maar het was zo in your face en aanwezig dat ik moeite had om de teugels te laten vieren. Vergt denk ik ook meer ervaring.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Veel mensen niet hoor. En in veel gevallen ook maar goed ook.

Een ding waar ik goed in ben, is controle loslaten. De teugels laten vieren. Veel vinden het nogal eng en dat snap ik ook wel. Je kan niks en dat moet je kunnen accepteren. En het is echt vrij heftig/intens.

Is verder ook geen schande of iets dat je moet bereiken per se.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, weet ik ook wel. Ben gewoon slecht in trippen maar wil dat zo graaaaag.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Je had ook Andries Knevel kunnen worden.

Klik om te vergroten...

Als je het zó bekijkt dan hebben we toch eigenlijk maar geluk met wie we geworden zijn. (En dat zal mijn psycholoog me tijdens therapie nog nooit hebben horen zeggen. 🤣)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik vond het om eerlijk te zijn moeilijker om mezelf aan de ervaring over te geven, die niet een volle hole was, dan LSD of paddestoelen. Ik had op Ket veel meer het gevoel dat er iets mis was. En ik probeerde ervan te genieten maar het was zo in your face en aanwezig dat ik moeite had om de teugels te laten vieren. Vergt denk ik ook meer ervaring.
Klik om te vergroten...
Ja, komt denk ik omdat het geen normaal trip middel is, maar je losgerukt wordt uit je lichaam in feite. Dat is het dissociatieve
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
MaddMonkey zei:
Ja, komt denk ik omdat het geen normaal trip middel is, maar je losgerukt wordt uit je lichaam in feite. Dat is het dissociatieve
Klik om te vergroten...
Maar ik vind het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat dat moeilijiker is. Maar met LSD kan ik gewoon denken Chillax, straks is het voorbij, het is niet echt wat je ziet, je hebt drugs genomen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Maar ik vind het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat dat moeilijiker is. Maar met LSD kan ik gewoon denken Chillax, straks is het voorbij, het is niet echt wat je ziet, je hebt drugs genomen.
Klik om te vergroten...
Hmm wat zag je dan op keta? Ik heb meer dat ik meegezogen raak in een soort gedachten kronkel en wegzweef, ergens inval of het gevoel te vliegen, terwijl mijn gedachten alle kanten op gaan. 2f doet dat imo een tikje beter dan gewone keta zelfs, want daar voel ik me wat sneller dommer en wat warmer.

Mediteren en keta is echt bloedgeil. Je gaat dan echt met de snelheidstrein rechtstreeks naar Tokyo
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
MaddMonkey zei:
Hmm wat zag je dan op keta? Ik heb meer dat ik meegezogen raak in een soort gedachten kronkel en wegzweef, ergens inval of het gevoel te vliegen, terwijl mijn gedachten alle kanten op gaan. 2f doet dat imo een tikje beter dan gewone keta zelfs, want daar voel ik me wat sneller dommer en wat warmer.
Klik om te vergroten...
Niet echt kleuren maar gewoon dubbel, geen focus, wazig zien, diepte verkeerd inschatten, heel heftig maar ook heel fysiek, kan me moeilijk bewegen, alleen een soort schuifelen. Kan niet meer lezen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Maar ik vind het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat dat moeilijiker is. Maar met LSD kan ik gewoon denken Chillax, straks is het voorbij, het is niet echt wat je ziet, je hebt drugs genomen.
Klik om te vergroten...

Ik snap je denk ik ergens wel. Heftige dissociatieve ervaringen kunnen echt heel erg scheef zijn. Scheef is tot op heden de beste beschrijving die ik heb gevonden om het te verwoorden. Het dekt de lading totaal niet. Maar tijdens zo’n ervaring klopt echt nergens meer iets van. Dat kan best beangstigend zijn. Ik vind dat disso’s minder dicht bij je gevoel komen dan psychedelica en dat die ervaringen überhaupt gewoon niet te vergelijken zijn, maar een disso kan de TOTALE zin en onzin van het hier en nu onder je wegmaaien, zonder diepere betekenis. Ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."