Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ongeveer hetzelde probleem wanneer ik keta doe. ik heb het de laatste tijd dit probleem een beetje erger gehad omdat ik 8 gram gespreid heb gedaan over een periode van 7 dagen dit kwam omdat ik mezelf wou belonen omdat ik mijn opleiding heb afgerond en door deze omstandigheden begon op de laatste dag alles te branden. gelukkig begon de de pijn af te nemen na een paar dagen en ben ik al een paar dagen nuchter van de ket maar de pijn in mijn blaas en plasbuizen en ondernieren bleef aan voor een paar dagen en nu drink ik veel koppen groene thee en dit helpt voor mij. Ik zal eigenwijs blijven en keta blijven gebruiken maar ik neem nu wel veel meer pauze's door deze klachten."
"jonkotemmer zei: update: ik heb weer ketamine na 1 maand gebruikt en ik begon bloedklonters te plassen in de ochtend de rest van de dag was normaal en er zit nogsteeds 3 a 4 uur tussen het plassen en snachts slaap ik gewoon goed door ook heb pijn achter in mijn rug bij mijn nieren. Ik ga morgen naar de doktor ill keep everyone updated! Klik om te vergroten... ik moet ik hier nog bij zeggen dat ik niet iedere week gebruik en dat ik het 1 keer per 1 a 2 maanden gebruik maar mijn doseringen zijn wel hoger maar ik ;aat de uitslag morgen weten grote kans dat het een nierbekken onsteking is!"
"Bunni020 zei: Ik weet het niet, maar ik raad het je aan niet te vaak te doen en pauzes er tussen te nemen. Een vriendin van mij kreeg er namelijk bloed van in haar plas. Zij gebruikte volgens mij minstens 1 of 2 weken (bijna?) iedere dag. Klik om te vergroten... dat klinkt niet best maar ik hou het op maandelijks gebruik"
"chipmunk zei: Kan je wat meer vertellen over deze gevallen? Ik was er nu wel van overtuigd dat de blaasproblemen die ik heb ervaren niet het gevolg zijn van mijn (beperkt) ketaminegebruik, en ik zit al een tijdje te denken om mezelf nog eens een therapeutische behandeling toe te dienen, dit keer 2fdck. Maar wanneer ik dit lees krijg ik mijn twijfels weer. Ik dacht dat klachten pas kwamen na jarenlang zwaar gebruik.. Bij mij was het geval dat ik ketamine tijdens een blaasontsteking heb gebruikt; ik weet dus niet zeker of er iets meer dan blaasontsteking aan de hand was; heb wel een echografie gehad van blaas en nieren en alles leek oke. Het was wel de ergste pijn (met momenten) die ik ooit heb ervaren en dat zou ik natuurlijk niet nog eens willen meemaken. Klik om te vergroten... Ik heb een paar dagen na gebruik rare stukjes bloed geplast het was niet rood meer bruinig rood en ik had veel last van steken in mijn buik. Ik ben voor controle naar de doktor geweest en ingeleverd maar die kunnen ook niks constateren. Ik heb zelf inmiddels al 2.5 week geen ketamine gebruikt en de klachten zijn verminderd en ik neem ik zowiezo nog een pauze van een maand. Ik hou iedereen op de hoogte!"
"tip voor mensen die ketamine gebruiken drink veel groene thee dit zorgt ervoor ervoor dat mijn blaas beschemd is. mijn blaas heeft geen pijn meer en plassen is van 2 a 3 uur per keer naar 4 a 5 uur per keer gegaan door het drinken. iemand nog meer harm reduction tips?"
"Zanza zei: 2 a 3 x per uur en 4 a 5 keer per uur, bedoel je...? Lijkt me zo tijdrovend anders. Klik om te vergroten... per dag XD ik snuif 1 keer maand"
"ik had vorig weekend met wat vrienden lsd gedaan ik had 3 tabs gebruikt en twee vrienden van mij 5 een er van ging bad en zei dat hij even alleen wou zitten later kwam hij terug en zei dat hij naar huis wilde terwijl hij zat te pieken daarna kwam hij weer terug en zei hij hoe kan ik stoppen met leven daarna liep hij naar balkon en we hebben meerdere keren tegen moeten houden en daarna hebben we iemand nuchter gebeld en het was ook echt stom van ons dat we geen tripzitter hadden toen hadden we iemand nuchter gebeld heeft hem kunnen kalmeren toen zijn we naar buiten gegaan en een rondje in het park gelopen en toen hebben gepraat over zijn problemen en toen cheerde hij weer op en toen was alles redelijk goed toen zijn we weer terug naar het huis gelopen en was alles weer goed. ik heb mijn les geleerd dat er altijd een tripzitter bij moet zijn."
"De Dunne zei: Wat een rot ervaring @jonkotemmer . Lijkt me eng om dat mee te maken. Gelukkig is het toch goed gekomen en hebben jullie hem kunnen helpen. Volgende keer idd een tripsitter erbij nemen, je ziet hoe trippen kan āmisālopen. Sterkte man! Klik om te vergroten... thx voor reply"
"bedankt voor al jullie reactie ik heb deze post ook gemaakt als iets wat mensen kunnen lezen en kunnen nadenken wat een goed moment is om lsd te nemen"
"Roze olifant zei: Volgende keer beter? Ik denk dat er voor deze jongen beter even helemaal geen volgende keer komt, in ieder geval niet de komende tijd, duidelijk niet klaar hiervoor nu. Sterkte @jonkotemmer, geen leuke ervaring. Enig idee van de sterkte van die zegels? En had een van jullie al wat tripervaring? Hoe hadden jullie je precies voorbereid en wat waren de verwachtingen? Een nuchtere tripsitter erbij hebben kan handig zijn als iemand voor het eerst tript, maar de dosis die eerste keer laag houden is eigenlijk nog belangrijker (en dan is het meestal genoeg als er een ervaren tripper - die meetript op bescheiden dosis - bij is). Ik kan niet uit dit weinig gedetailleerde verhaal opmaken hoe jullie het allemaal aangepakt hebben, maar ādrie tabsā en āvijf tabsā is nogal algemeen/vaag en het komt allemaal wel een beetje ondoordacht over. Klik om te vergroten... deze jongen had al veel ervaring met psychedelic en heeft al zwaardere dingen gebruikt zoals changa maar zijn mindset die dag was slecht en daar bovenop waren de 100 ug per zegel en had hij 5 zegels maarja iedere trip is anders en we hadden geen tripzitter we hebben onze les geleerd"