Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

Wanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

117 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Niet echt kleuren maar gewoon dubbel, geen focus, wazig zien, diepte verkeerd inschatten, heel heftig maar ook heel fysiek, kan me moeilijk bewegen, alleen een soort schuifelen. Kan niet meer lezen.
Klik om te vergroten...
Ja ik ook, heerlie!

Zanza zei:
Probeer het eens in de comedown van mdma. Ziet de wereld er heel anders uit. Letterlijk ook, trouwens.
Klik om te vergroten...
En dan gaan kleuren!!!!! Ge-wel-dig!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kleurrijke ervaringen gegarandeerd

DedX64p9CSUBk2InvW.gif
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
En dan gaan kleuren!!!!! Ge-wel-dig
Klik om te vergroten...
Ik vrees dat ik dan per ongeluk de muren en tafels kleur. Nah, geef de kinderen de schuld.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
jonkotemmer zei:
dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten
Klik om te vergroten...
Had er ook nooit last van tot ik 5-10 gram per week weg ging werken maanden achter elkaar. De k cramps zijn nog erger maar heb dat gelukkig maar 2x gehad. Zou het niet vaker dan eens in de maand gaan doen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrouw komt thuis:
26uf350Xg7zQCfKne.gif
"wat is hier gebeurd Zanza! Heel de muren. Moet je kijken joh!"

"Uuuhh"
3owzW9t7Fgt7JiFHfW.gif

"Ja ik ben met de kinderen gaan kleuren en ben toen in slaap gevallen. Sorry schat. Ik ruim het wel op"
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Kleurrijke ervaringen gegarandeerd

Bekijk bijlage 35754
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Ik vrees dat ik dan per ongeluk de muren en tafels kleur. Nah, geef de kinderen de schuld.
Klik om te vergroten...
Sowieso great om (daarna) je huisgenoten uit te leggen wat je gekleurd hebt.
"Ja dit, ja dat is gewoon het gevoel wat ik krijg als jullie de was machine schoon achterlaten. Is gewoon ZO mooi" "Het is een roze konijntje" "JA PRACHTIG" en dan 15 minuten naar de wasmachine kijken die draait.

Ik mis ketadinsdag.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Is leuk joh. Kom samen k-holen?
Klik om te vergroten...
Ja is goed. Waneer?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb echt jaren gebruikt. Nooit problemen. Soms beetje moeite met plassen dat het er niet uit kwam. Ook nooit die K cramps gehad ofzo.

enigste wat ik ervan heb over gehouden is een fuckd neus.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZIING zei:
Nooit problemen
Klik om te vergroten...
MDMAZIING zei:
enigste wat ik ervan heb over gehouden is een fuckd neus.
Klik om te vergroten...
Dat is toch een probleem. Mijn neus raakt ook snel fucked hoor, en lang. Een avond snuiven is een week herstellen vaak
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Dat is toch een probleem. Mijn neus raakt ook snel fucked hoor, en lang. Een avond snuiven is een week herstellen vaak
Klik om te vergroten...
Ja had het meer over me blaas. Maar dat was
Toen de tijd toen ik echt elke dag grammen weg snoof. Die fuckd neus ook door ket, maar uiteraard ook door andere drugs. Ik zit eraan te denken om te bommen. Maar je hebt zeker gelijk!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZIING zei:
Ja had het meer over me blaas. Maar dat was
Toen de tijd toen ik echt elke dag grammen weg snoof. Die fuckd neus ook door ket, maar uiteraard ook door andere drugs. Ik zit eraan te denken om te bommen. Maar je hebt zeker gelijk!
Klik om te vergroten...
Bommen heb ik geen ervaring mee, lijkt me ook niks, ket moet door de neus
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Bommen heb ik geen ervaring mee, lijkt me ook niks, ket moet door de neus
Klik om te vergroten...
Ja I know. Maar de drugs die je eventueel kan bommen wil ik wel een proberen. 3fa kan ook bommen, maar zoals nu snuif ik het weer. Vind dat
Blijkbaar fijner omdat je sneller effect krijgt?
3fa ruikt wel tering vies.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZIING zei:
Ja I know. Maar de drugs die je eventueel kan bommen wil ik wel een proberen. 3fa kan ook bommen, maar zoals nu snuif ik het weer. Vind dat
Blijkbaar fijner omdat je sneller effect krijgt?
3fa ruikt wel tering vies.
Klik om te vergroten...
Je kan 3fa prima eten hoor
Alle f amfs kan je eten werkt als een tiet
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Je kan 3fa prima eten hoor
Alle f amfs kan je eten werkt als een tiet
Klik om te vergroten...
Enigste nadeel is dat je veel neigingen hebt om steeds bij te pakken. Voordeel is dat niet strak ervan ga staan, of grote ogen. Wel droge mond.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZIING zei:
Voordeel is dat niet strak ervan ga staan, of grote ogen.
Klik om te vergroten...
Dan hebben wij anders drugs gebombt want reken maar van yes dat je strak gaat staan, als een strijk plank met ufo ogen

maar je moet idd wel flink wat nemen ja, dat klopt.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Dan hebben wij anders drugs gebombt want reken maar van yes dat je strak gaat staan, als een strijk plank met ufo ogen

maar je moet idd wel flink wat nemen ja, dat klopt.
Klik om te vergroten...
Binnenkort 4fma proberen.lees dat die wel wat beter is dan 3fa.

en van 3Fa krijg ik dikke praatkick, net zoals op pep. Alleen niet geil ofzo, dus geen fap sessies 😜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAZIING zei:
Binnenkort 4fma proberen.lees dat die wel wat beter is dan 3fa.
Klik om te vergroten...
Klopt ja, 4fma vond ik de sterkste, maar ook de meest euforische. Een soort mdma eigenlijk maar veel meer energie
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Klopt ja, 4fma vond ik de sterkste, maar ook de meest euforische. Een soort mdma eigenlijk maar veel meer energie
Klik om te vergroten...
Kan je met 4fma langs mensen zonder te zien dat je aan de drugs zit? Met 3fma kan ik gewoon lang me ouders lopen etc zonder dat ze iets doorhebben. Of is 4fma echt iets voor savonds te chillen bij vrienden? En hoe is die kater. Met 3Fa heb in de volgende dag totaal geen kater. Met 3fa kan ik na een paar uur ook gwn pitten, echt raar 😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZIING zei:
Kan je met 4fma langs mensen zonder te zien dat je aan de drugs zit? Met 3fma kan ik gewoon lang me ouders lopen etc zonder dat ze iets doorhebben. Of is 4fma echt iets voor savonds te chillen bij vrienden? En hoe is die kater. Met 3Fa heb in de volgende dag totaal geen kater. Met 3fa kan ik na een paar uur ook gwn pitten, echt raar 😂
Klik om te vergroten...
Meh, kijk dat is weer een dingetje van jou wat ik uberhaupt niet heb. Bij mij zie je gelijk dat ik was heb. Maar 4fma ga je zeker zien, kan ik je garanderen. Als het al niet de doppen zijn is het wel de manier van adem. Die zo langzaam en diep is omdat je zo lekker uit je dak bent weetjewel.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Meh, kijk dat is weer een dingetje van jou wat ik uberhaupt niet heb. Bij mij zie je gelijk dat ik was heb. Maar 4fma ga je zeker zien, kan ik je garanderen. Als het al niet de doppen zijn is het wel de manier van adem. Die zo langzaam en diep is omdat je zo lekker uit je dak bent weetjewel.
Klik om te vergroten...
Ja dan probeer ik dat wel bij vrienden thuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."