Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

Wanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

117 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Dan hebben wij anders drugs gebombt want reken maar van yes dat je strak gaat staan, als een strijk plank met ufo ogen

maar je moet idd wel flink wat nemen ja, dat klopt.
Klik om te vergroten...
Binnenkort 4fma proberen.lees dat die wel wat beter is dan 3fa.

en van 3Fa krijg ik dikke praatkick, net zoals op pep. Alleen niet geil ofzo, dus geen fap sessies 😜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZIING zei:
Binnenkort 4fma proberen.lees dat die wel wat beter is dan 3fa.
Klik om te vergroten...
Klopt ja, 4fma vond ik de sterkste, maar ook de meest euforische. Een soort mdma eigenlijk maar veel meer energie
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Klopt ja, 4fma vond ik de sterkste, maar ook de meest euforische. Een soort mdma eigenlijk maar veel meer energie
Klik om te vergroten...
Kan je met 4fma langs mensen zonder te zien dat je aan de drugs zit? Met 3fma kan ik gewoon lang me ouders lopen etc zonder dat ze iets doorhebben. Of is 4fma echt iets voor savonds te chillen bij vrienden? En hoe is die kater. Met 3Fa heb in de volgende dag totaal geen kater. Met 3fa kan ik na een paar uur ook gwn pitten, echt raar 😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZIING zei:
Kan je met 4fma langs mensen zonder te zien dat je aan de drugs zit? Met 3fma kan ik gewoon lang me ouders lopen etc zonder dat ze iets doorhebben. Of is 4fma echt iets voor savonds te chillen bij vrienden? En hoe is die kater. Met 3Fa heb in de volgende dag totaal geen kater. Met 3fa kan ik na een paar uur ook gwn pitten, echt raar 😂
Klik om te vergroten...
Meh, kijk dat is weer een dingetje van jou wat ik uberhaupt niet heb. Bij mij zie je gelijk dat ik was heb. Maar 4fma ga je zeker zien, kan ik je garanderen. Als het al niet de doppen zijn is het wel de manier van adem. Die zo langzaam en diep is omdat je zo lekker uit je dak bent weetjewel.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Meh, kijk dat is weer een dingetje van jou wat ik uberhaupt niet heb. Bij mij zie je gelijk dat ik was heb. Maar 4fma ga je zeker zien, kan ik je garanderen. Als het al niet de doppen zijn is het wel de manier van adem. Die zo langzaam en diep is omdat je zo lekker uit je dak bent weetjewel.
Klik om te vergroten...
Ja dan probeer ik dat wel bij vrienden thuis.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZIING zei:
Ja dan probeer ik dat wel bij vrienden thuis.
Klik om te vergroten...
Maar ik dacht dat jij gewoon op jezelf woonde en shit? Jij was toch die kerel met dat trump plaatje? (ben even de naam kwijt)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Maar ik dacht dat jij gewoon op jezelf woonde en shit? Jij was toch die kerel met dat trump plaatje? (ben even de naam kwijt)
Klik om te vergroten...
Ja anti kraak, maar dat is ook tijdelijk. Nu weer woning zoekende maar in nl is drama
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZIING zei:
Ja anti kraak, maar dat is ook tijdelijk
Klik om te vergroten...
Ah oke
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mag een OT vraagje ?
Wat houden die blaasproblemen bij keta in ?
Ik las over aantasting van de wand van de blaas. Hoe manifesteert zich dat ? (anders dan door pijn in de onderbuik)
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#10
En om het breder te trekken aangezien hierboven ook even 4-fma genoemd wordt. Als ik dat gebruik daalt mijn urineproductie fors.
Even frequent hevige aandrang (als gebruikelijk) maar geen rendement. Bijvoorbeeld ochtendplas, tweede (!) ochtend na avond van gebruik, 40 ml ipv. 400 ml.
Ja mensen, ik heb er een maatbekertje bij gebruikt.

Zijn dat verschijnselen die in dezelfde richting wijzen ?
Is het keta-specifiek of speelt het bij meer substanties ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
BelowTheFlow zei:
Mag een OT vraagje ?
Wat houden die blaasproblemen bij keta in ?
Ik las over aantasting van de wand van de blaas. Hoe manifesteert zich dat ? (anders dan door pijn in de onderbuik)
Klik om te vergroten...
Wat ik vermoed is dat ketamine moeilijk door de nieren wordt afgescheiden en een soort ophoping veroorzaakt in de urineleiders naar de blaas, een soort kristalisatie van urine dat niet helemaal goed verwerkt word. nierstenen if you will.

Gewoon een gok, ik heb geen idee.
S
Spier071Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Je ziet er verrekes oud uit voor iemand van 19
Klik om te vergroten...
Blauwe apen zie je ook niet zoveel meer 😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
BelowTheFlow zei:
En om het breder te trekken aangezien hierboven ook even 4-fma genoemd wordt. Als ik dat gebruik daalt mijn urineproductie fors.
Even frequent hevige aandrang (als gebruikelijk) maar geen rendement. Bijvoorbeeld ochtendplas, tweede (!) ochtend na avond van gebruik, 40 ml ipv. 400 ml.
Ja mensen, ik heb er een maatbekertje bij gebruikt.

Zijn dat verschijnselen die in dezelfde richting wijzen ?
Is het keta-specifiek of speelt het bij meer substanties ?
Klik om te vergroten...
Ja, ik piste zelf niet eens 15 ml meer. Met het gevoel van een volle blaas. Na behandelingen kan ik nu weer spreken van een normale blaas, gelukkig. En dat is ongeveer zo’n 350 ml. Heb het ook veel moeten meten destijds.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spier071 zei:
Blauwe apen zie je ook niet zoveel meer 😁
Klik om te vergroten...
@MaddMonkey Nou hebben we een echt spierke hiero
S
Spier071Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
@MaddMonkey Nou hebben we een echt spierke hiero
Klik om te vergroten...
Dan mag ik wel 100 jaar in sportschool staan ...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spier071 zei:
Blauwe apen zie je ook niet zoveel meer 😁
Klik om te vergroten...
Maar zwarte apen wel.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is bij iedereen anders. Ik heb jaren ket gesnoven, en nu alleen soms een beetje moeite met plassen. Geen gloed ontlasting gelukkkg. Ben er wel mee gestopt, is wel een kut verslaving hoor dus kijk uit..
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#18
BelowTheFlow zei:
Mag een OT vraagje ?
Wat houden die blaasproblemen bij keta in ?
Ik las over aantasting van de wand van de blaas. Hoe manifesteert zich dat ? (anders dan door pijn in de onderbuik)
Klik om te vergroten...
Ketamine en metaboliten komen in de blaas en beschadigen de blaaswand en als dat te vaak gebeurt dan komt die wand los en pis je hem er uit met alle gevolgen van dien.
Er is een studie gedaan met ratten waar groene thee bescherming tegen de schade van ketamine en metaboliten van ketamine aan de blaas maar dus niet zeker of dat ook bij mensen zo is en hoe ver die schade beperkt is.
De officiële naam is ketamine cystitis er is wel wat informatie over te vinden maar het is ook pas vrij recent ontdekt (2007)

Het is niet alleen ketamine maar waarschijnlijk de hele riedel aan Arylcyclohexylamines die blaas schade kan veroorzaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."