#1
Kerk
Duurde bij mij wel echt jaren. Denk een jaar of 4 met veel gebruik.
Toch heb ik ook mensen gesproken die na een aantal keer al klachten kregen en daar nog steeds mee lopen…
Helaas geen duidelijk antwoord voor.
Wees er voorzichtig mee. Als je nu last hebt, zou ik het zeker minimaal een aantal maanden laten. Sowieso even kijken hoe je blaas dan verbetert. 😊dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten
thx voor de tip maar vaak begint de licht geïrriteerde gevoel in mijn blaas na enkele weken dat ik het niet heb gebruiktWees er voorzichtig mee. Als je nu last hebt, zou ik het zeker minimaal een aantal maanden laten. Sowieso even kijken hoe je blaas dan verbetert.
Was bij mij ook zo… De blaas problemen kwamen pas toen ik stopte met de Ketamine. Toen kwam ik al vrij snel in het ziekenhuis terecht.thx voor de tip maar vaak begint de licht geïrriteerde gevoel in mijn blaas na enkele weken dat ik het niet heb gebruikt
licht branderig gevoel maar dit gevoel komt pas opdagen na een paar weken nadat ik ketamine heb gebruikt daarom drink ik veel groene thee en neem ik pauzes met keta tussen de 1 a 2 maanden maar iedere keer na een paar weken komt het gevoel weer op ook als ik na 1 a 2 maanden weer gebruik is mijn gebruik 2 gram in twee dagen en daarna weer een pauze.Was bij mij ook zo… De blaas problemen kwamen pas toen ik stopte met de Ketamine. Toen kwam ik al vrij snel in het ziekenhuis terecht.
Waar heb je last van?
Je ziet er verrekes oud uit voor iemand van 19dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad bumaJe ziet er verrekes oud uit voor iemand van 19
Ohh sorrey!!!!het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma![]()
maakt helemaal niet uit ging er wel stuk om XDOhh sorrey!!!!
Buiten alle hele nuttige dingen die hierboven al gezegd zijn zou het ook heel erg helpen om je dosis lager te houden. Kan veel schelen!2 gram in twee dagen
daar heb je zeker groot gelijk in!Buiten alle hele nuttige dingen die hierboven al gezegd zijn zou het ook heel erg helpen om je dosis lager te houden. Kan veel schelen
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma![]()
(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).We sjokken rustig trippend verder totdat mijn maat me roept: “Eik, dat is die gast van het CDA”! Ik kijk rond en op letterlijk 1 meter afstand kijk ik recht in het gezicht van Buma.
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:
(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂
En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."