Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

Wanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

117 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kerk
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#2
beste leden ik heb een vraag over het gebruik van keta en wat de effecten op de blaas kunnen zijn. zelf gebruik ik keta 1 keer in de 1 a 2 maanden en als ik het gebruik doe ik het over een span van een paar dagen en op dit soort momenten gebruik ik 3 a 4 gram met vrienden en zelf neem ik dosis van 0.3 gram nasaal. deze zomer ging het er wel heftiger aan toe omdat ik alleen maar werkten en gebruikte ik 2 gram per 2 weken over een span van 6 weken nadat deze tijd was verstreken kreeg ik een beetje last van mijn blaas en stopte ik voor 2.5 maanden daarna deed ik het weer maar kreeg ik een beetje last heeft iemand hier enig informatie over?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja veel meer dan 'bij regelmatig gebruik van ketamine kan er blaasschade ontstaan' kan je er niet van maken. Het fenomeen is niet heel uitgebreid epidemiologisch bestudeerd. Dus een echte kansberekening van periodes kan niet gegeven worden. De een krijgt sneller last van blaasschade dan de ander. Duidelijk is wel dat de manier waarop je gewend bent om te gebruiken niet houdbaar is. Meestal is het dan beter om te besluiten om het niet meer te doen, omdat de neiging al snel is om toch weer terug te vallen in je oude patronen.

Daarbij is naar mijn weten niet helemaal bekend in welke mate de blaaswand zich weer hersteld. Ik heb begrepen dat dat in ieder geval niet zo snel gaat. Dus je zal een tijd nodig hebben om bij te komen van de impact op je blaas.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duurde bij mij wel echt jaren. Denk een jaar of 4 met veel gebruik.

Toch heb ik ook mensen gesproken die na een aantal keer al klachten kregen en daar nog steeds mee lopen…

Helaas geen duidelijk antwoord voor.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Duurde bij mij wel echt jaren. Denk een jaar of 4 met veel gebruik.

Toch heb ik ook mensen gesproken die na een aantal keer al klachten kregen en daar nog steeds mee lopen…

Helaas geen duidelijk antwoord voor.
Klik om te vergroten...

Ik wilde je al net roepen: @Spyro !!!!!!!
😂
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#6
dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
jonkotemmer zei:
dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten
Klik om te vergroten...
Wees er voorzichtig mee. Als je nu last hebt, zou ik het zeker minimaal een aantal maanden laten. Sowieso even kijken hoe je blaas dan verbetert. 😊
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Wees er voorzichtig mee. Als je nu last hebt, zou ik het zeker minimaal een aantal maanden laten. Sowieso even kijken hoe je blaas dan verbetert.
Klik om te vergroten...
thx voor de tip maar vaak begint de licht geïrriteerde gevoel in mijn blaas na enkele weken dat ik het niet heb gebruikt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
jonkotemmer zei:
thx voor de tip maar vaak begint de licht geïrriteerde gevoel in mijn blaas na enkele weken dat ik het niet heb gebruikt
Klik om te vergroten...
Was bij mij ook zo… De blaas problemen kwamen pas toen ik stopte met de Ketamine. Toen kwam ik al vrij snel in het ziekenhuis terecht.

Waar heb je last van?
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Was bij mij ook zo… De blaas problemen kwamen pas toen ik stopte met de Ketamine. Toen kwam ik al vrij snel in het ziekenhuis terecht.

Waar heb je last van?
Klik om te vergroten...
licht branderig gevoel maar dit gevoel komt pas opdagen na een paar weken nadat ik ketamine heb gebruikt daarom drink ik veel groene thee en neem ik pauzes met keta tussen de 1 a 2 maanden maar iedere keer na een paar weken komt het gevoel weer op ook als ik na 1 a 2 maanden weer gebruik is mijn gebruik 2 gram in twee dagen en daarna weer een pauze.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
jonkotemmer zei:
dank voor de reacties ik gebruik al 2.5 jaar met mondjesmaat ketamine nooit veel gebruikt en vaak lange pauzes op dit moment ben ik 19 maar ik ben me er wel duidelijk van bewust wat voor schade ketamine kan aanrichten
Klik om te vergroten...
Je ziet er verrekes oud uit voor iemand van 19
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Je ziet er verrekes oud uit voor iemand van 19
Klik om te vergroten...
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma:tearsofjoy::tearsofjoy:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
jonkotemmer zei:
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma:tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ohh sorrey!!!!
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Ohh sorrey!!!!
Klik om te vergroten...
maakt helemaal niet uit ging er wel stuk om XD
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
jonkotemmer zei:
2 gram in twee dagen
Klik om te vergroten...
Buiten alle hele nuttige dingen die hierboven al gezegd zijn zou het ook heel erg helpen om je dosis lager te houden. Kan veel schelen!
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Buiten alle hele nuttige dingen die hierboven al gezegd zijn zou het ook heel erg helpen om je dosis lager te houden. Kan veel schelen
Klik om te vergroten...
daar heb je zeker groot gelijk in!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi @jonkotemmer , ik Heb je topic even in het juiste subforum (over ketamine ) geplaatst…
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
jonkotemmer zei:
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma:tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Buma, zit je weer lekker aan de ket maat? 🤪 Foei, zo naughty.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:

Eik zei:
We sjokken rustig trippend verder totdat mijn maat me roept: “Eik, dat is die gast van het CDA”! Ik kijk rond en op letterlijk 1 meter afstand kijk ik recht in het gezicht van Buma.
Klik om te vergroten...
(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂

En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:


(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂

En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...
Klik om te vergroten...

Ik dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣

* Wie gaat er mee naar Psy-Fi dit jaar? Misschien is het zo goed bevallen dat-ie er weer is. (Ja, Corona, ik weet, maar een roze olifant mag dromen.)

** Bedoel dus Buma, al vind ik het ook heeeeel leuk als @Eik er is uiteraard. 😍😋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."