#1
Zoek hulp als je van je verslaving af wilt!
Wist ik maar hoe. Ben al bijna 10 jaar bezig in NL om er vanaf te komen, maar ze hebben gewoon geen idee hier wat ketamine ECHT met je doet.
Zoek hulp als je van je verslaving af wilt!
Ik ben ooit zeer slecht gegaan op Salvia (had toen ook een halve dosis paddo's binnen waar ik niets van voelde) en ik denk dat ik daarom lang ben weggebleven van tripmiddelen. Maar een bad trip op Salvia lijkt eerder de norm, is nu ook al 15j geleden.met ketamine heb ik ook de dagen erna een boost , en je vraag of truffels/lsd ook kunnen helpen,
ik weet niet of je ooit trip middelen heb gebruikt,
maar in mijn geval ken je jezelf helpen met truffels/lsd, of andere trip middelen, je moet er alleen voor open staan
Ik voel wel dat dit enig verslavingspotentieel zou hebben aangezien ik het effect zo fantastisch vind, maar ik hoef me niet zo elke week of zeker niet dagelijks te voelen. Ook heb ik mijn blaas al te veel belast met overmatig cafeïnegebruik over de jaren.Als ketamine verslaafde hoop ik echt voor je dat je het recreatief blijft gebruiken. Het is echt rotzooi eerste klas![]()
ja maar dan heb je het ook over salvia wat een extreem heftig middel eigelijk ook is, volgensmij gaat 90% bad op salvia , met truffels , hoge dosis 4ho met en lsd, ken je diep in jezelf komen en jezelf helpen naar mijn mening op een leuke manierIk ben ooit zeer slecht gegaan op Salvia (had toen ook een halve dosis paddo's binnen waar ik niets van voelde) en ik denk dat ik daarom lang ben weggebleven van tripmiddelen. Maar een bad trip op Salvia lijkt eerder de norm, is nu ook al 15j geleden.
Achteraf bezien heb ik misschien Ketamine onterecht de schuld gegeven.Beter laat dan nooit, ik zeg het toch nog even:
Diclofenac is een aanslag op de maagwand. Als je deze neemt m o e t je een maagbeschermer nemen!
Ooit kan je bij langer gebruik ineens rare ontstekingen in de kaak/ kiezen krijgen.
Ik zou zeggen wees voorzichtig met Diclofenac. ..
Wist ik maar hoe. Ben al bijna 10 jaar bezig in NL om er vanaf te komen, maar ze hebben gewoon geen idee hier wat ketamine ECHT met je doet.
Haha, hier in NL hebben ze totaal geen benul wat ze aan het doen zijn in die klinieken. Ja, rekeningen declareren...dat is waar ze gespecialiseerd in zijn. Maar daadwerkelijk iemand van zijn verslaving afhelpen...denk je dat echt?Er moet toch wel ergens in NL minimaal één kliniek zijn die iemand met een ketamine verslaving kan helpen zou je zeggen?
Haha, hier in NL hebben ze totaal geen benul wat ze aan het doen zijn in die klinieken. Ja, rekeningen declareren...dat is waar ze gespecialiseerd in zijn. Maar daadwerkelijk iemand van zijn verslaving afhelpen...denk je dat echt?
Dat is heel mooi voor die mensen, maar die zullen dan ook wel een goede achtergrond hebben gehad om op terug te vallen. Ik ben al vanaf mijn 13e een gebruiker en kom uit een internaat. Er is niemand die om mij geeft. In die zin, ze denken allemaal dat ik het wel redt.Ik heb geen idee, nog nooit in een kliniek gezeten. Ken wel meerdere mensen die hun leven terugkregen na een opname in en kliniek.
Dat is heel mooi voor die mensen, maar die zullen dan ook wel een goede achtergrond hebben gehad om op terug te vallen. Ik ben al vanaf mijn 13e een gebruiker en kom uit een internaat. Er is niemand die om mij geeft. In die zin, ze denken allemaal dat ik het wel redt.
De nazorg van de klinieken waar ik ben geweest waren zero tot nihil. ik heb tientallen duizenden euro's/dollars betaald, maar mijn brein is te "slim". Het neemt te makkelijk een loopje met mijn behandelaars en met mij.
En verslaafd aan ketamine is iets heel anders dan aan de andere normale drugs. Ketamine maakt je brein slimmer, sneakier, maar vooral doortrapt naar jezelf toe. Ik gebruikte ketamine icm meditatie en dat maakt je brein nog roekelozer naar jezelf toe. Je bent constant in gevecht met jezelf. ik wil er zo graag vanaf, maar zodra ik nuchter ben speelt mijn eigen brein een spelletje met me. En zodra ik verdoofd ben (dus ook mijn brein) snap ik ineens dat ik dit niet wil.
Maar ik kom er wel. Het moet gewoon. Maar mijn situatie laten behandelen in NL...dat heb ik opgegeven. En dat hebben de klinieken in NL me ook gezegd. Na de standaard behandelingen (emdr, cgt, mbt etc. etc.) hebben ze het opgegeven.
klinkt niet als een specifiek ketamine iets hoor, IPV ketamine kan er net zo goed 3mmc staan, of clonazolam of speed, cocaine of wat dan ook.Ketamine maakt je brein slimmer, sneakier, maar vooral doortrapt naar jezelf toe. Ik gebruikte ketamine icm meditatie en dat maakt je brein nog roekelozer naar jezelf toe. Je bent constant in gevecht met jezelf. ik wil er zo graag vanaf, maar zodra ik nuchter ben speelt mijn eigen brein een spelletje met me. En zodra ik verdoofd ben (dus ook mijn brein) snap ik ineens dat ik dit niet wil.
Ware het niet dat ik door de ketamine icm meditatie multimiljonair ben geworden. Dat had ik met jouw bovenstaande vervangingen niet gelukt.klinkt niet als een specifiek ketamine iets hoor, IPV ketamine kan er net zo goed 3mmc staan, of clonazolam of speed, cocaine of wat dan ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."