Ik heb besloten om toch nog af en toe ketamine te gebruiken. Het zou nu wel 2fdck worden want ketamine is voor mij moeilijk te vinden.
Na overleg met de huisarts weet ik zeker dat ik mij geen zorgen moet maken over blaasproblemen.
Wanneer ik besluit het te proberen kan ik ook gerust een urinestaal inleveren om te zien of er geen bloed is oid.
Hij begrijpt ook waarom ik hiervoor kies ipv aan de benzo's te gaan en erkent de antidepressieve waarde.
Ik heb een echografie gehad van blaas en nieren en alles leek in orde.
De reden dat ik ermee bleef zitten is door gespannen bekkenbodemspieren, wat ook plasklachten geeft. Ook neem ik me voor te stoppen met koffie.
Ik word er rusteloos van, krijg hartkloppingen en moet te snel gaan plassen.
Enkel het bericht van
@De Zandman boezemt me nog wat lichte angst in waar hij zei bloed geplast te hebben na 2fdck gebruik.
Maar hij had hierboven al geantwoord dat het waarschijnlijk kwam door een blaasontsteking en opgelost was met antibiotica.
Ik las ook dat hij dit toen een keer of 10 heeft gebruikt in lichte doses van 30 mg met tussenpozen van enkele dagen. Wat ik zeker niet ga doen maar ik heb nog nooit gelezen dat iemand na 10 keer ketamine gebruik bloed heeft geplast, ook al was het zo kort op elkaar.
Maar nergens op internet (Amerikaanse forums want de ervaringen hier zijn beperkt) vind ik iemand die deze bijwerking ook heeft gehad.
En ik dacht ook in een ander topic te hebben gelezen dat hij reeds een verleden had van urineweginfecties.
Sorry dat ik dit weer een keer in hetzelfde topic aanhaal
@De Zandman, maar ik wou hierover nog vragen of je het telkens oraal gebruikte?
Voor mij was het een grote stap om iets door mijn neus te jagen, maar het lijkt mij wel logisch dat nasaal gebruik minder schadelijk is omdat er dan niet te veel in je maag terechtkomt
Zoals jullie merken wil ik absolute gerustheid voor ik ermee verder ga haha, maar het is natuurlijk altijd op eigen risico.
Misschien is de klassieke ketamine veiliger, anderzijds kan het dan wel weer met fenacetine versneden zijn wat nog slechter is voor de blaas.
Daarnaast zit ik nog een beetje met het feit hoe vaak ik mezelf 2fdck/keta gebruik mag toestaan. Ik dacht eerst aan eens om de paar maanden.
Ketamine kon ik door de winter ook wel eens iets korter opeen gebruiken (denk aan max 1-2 keer per maand) maar dan kon ik het ook gewoon in huis hebben en misschien wel 6 maanden niet aanraken. Ik noemde het ook een beetje mijn winter drugs en de behoefte is dan groter, dus misschien mag het uitzonderlijk wel iets vaker wanneer ik er nood aan heb.
In Amerika waar je een ketamine infuus kan laten toedienen voor de antidepressieve werking doen ze dit vaak om de paar weken maar ik wil vooral de magie niet verliezen en er geen gewoonte van maken.
Ik heb de magie van xtc bij de 2e maal al verloren omdat ik enorm slecht ben gegaan (oververhitting). Gelukkig doet 4-fa het wel keer op keer maar voorlopig blijf ik daar maar beter af.
Ik denk dat het belangrijkste is dat er geen vaste frequentie in zit.
Ik durf wel zeker te zeggen dat de kans op verslaving bij mij niet bestaat aangezien ik er zo hard mee bezig ben en al een idee heb hoe blaasproblemen kunnen aanvoelen.
Ondertussen zit ik 1,5 week in ontwenning van 15j lang zo goed als dagelijks blowen. Dus het zou wel goed doen nu maar ik wacht of tot het geschikte moment.
@Nihilist88 Kan jij misschien hier nog iets aan toevoegen? Ik lees van jou toch wat topics over 2fdck maar vraag me vooral af hoe vaak je het neemt en of je hier iets van lichamelijke klachten ondervindt.