Beter laat dan nooit, ik zeg het toch nog even:
Diclofenac is een aanslag op de maagwand. Als je deze neemt m o e t je een maagbeschermer nemen!
Ooit kan je bij langer gebruik ineens rare ontstekingen in de kaak/ kiezen krijgen.
Ik zou zeggen wees voorzichtig met Diclofenac. ..
Achteraf bezien heb ik misschien Ketamine onterecht de schuld gegeven.
De voornaamste oorzaak lijkt voor mij het speedgebruik (was toen ook wat meer als gewoonlijk) + nachtje porno kijken en orgasme uitstellen.
Daarnaast sliep ik al maanden op een doorgezakte matras, zat ik meestal in een slechte houding en deed ik rugbelastend werk.
Hierdoor waren mijn bekkenbodemspieren enorm opgespannen, waardoor ik vaker naar het toilet moest gaan.
De combi blaasontsteking en ketamine heeft misschien niet geholpen, maar ik denk niet dat het de oorzaak was.
Mijn huisarts veroordeelde mij omdat ik met drugs experimenteer, maar laat mij wel wekenlang diclofenac nemen zonder maagbeschermer.
Had op een avond zo veel last gehad van mijn maag dat ik dacht dat ik een maagperforatie had (het voelde alsof mijn maag heel snel op en neer aan het pompen was); ik heb de ziekenwagen laten komen omdat ik er zo para van werd. Dr Google is ook niet altijd een goed plan.
Had blijkbaar een maagontsteking. Met de ziekenwagen naar het ziekenhuis was mss overdreven, maar na een aantal weken maagbeschermers nemen is het gelukkig gebeterd.
Ik geef toe dat ik nogal hypochonder ben aangelegd; overmatig wietgebruik helpt hier ook niet aan, ik neem me ook voor om een periode te stoppen met wiet en het vanaf dan niet meer dagelijks te gebruiken.
Laatste weken was ik weer enorm rugbelastend werk aan het doen en het blaasprobleem werd weer erger en erger terwijl het al weer een tijdje beter ging.
Ik merk dat ik sindsdien geen alcohol meer kan verdragen; zowel voor mijn maag als mijn blaas niet. Maar ik mis het ook niet.
Ketamine daarentegen...Ik deed het maar eens om de zoveel tijd en nooit echt hoge dosissen. Ik overweeg om het weer sporadisch te gebruiken want ik heb er veel uitgehaald en het enige echte nadeel dat ik heb ervaren was de drip. Ik werd er bv. ook niet para van itt bv. de uitwerking van speed en de dag nadien voelde ik me herboren; alsof mijn hersenen zich hebben gereset.
Vanaf de 2e keer xtc en alle keren daarna dat ik 4fa gebruikte moest ik 's nachts meerdere malen uit mijn bed om te gaan plassen. Van speed had ik dit nog erger. Denk dat ik door mijn rugprobleem hier zo veel last van heb omdat mijn lichaam dan enorm opgespannen is.
Zal zeker nooit meer speed gebruiken. 4-fa / xtc zal ik misschien missen op een feestje maar misschien laat ik het ook beter achter mij.
Was al een tijd niet meer op het forum geweest maar ik vond per toeval nog ergens een kruimeltje keta waardoor ik terug moest denken aan dit topic.
![:)]()