Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat Ketamine voor mij heeft betekend

Wat Ketamine voor mij heeft betekend

54 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan hier geen antwoord op geven.
Ik heb nog nooit de echte ketamine kunnen bemachtigen.
Wat ik wel kan zeggen is dat je met 100 mg 2fdck een mooie goedwerkende dosis hebt bij een gewicht van ongeveer 85 kilogram lichaamsgewicht.
Als je een zekere hoeveelheid hebt zou ik altijd beginnen met een dosis van 30 mg, en dan goed bekijken en ervaren, hoe dat die ket valt.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
chipmunk zei:
Ik had gelezen dat 2fdck iets potenter zou zijn ivm de klassieke ketamine.
In welke verhouding? Als je normaal 100 mg ketamine zou nemen, hoeveel is dit dan bij 2fdck?
Klik om te vergroten...
Snuiven?

Wel een aardig goed effect. Ik zou gewoon stapelen met puntjes. Is imo de beste manier bij keta. Ook om met relatief onbekende stoffen te kijken hoe het bij jou valt.

Holen is dan wel weer echt een stuk lastiger bij het spul, maar ik kon best wel veel hebben van dit spul merkte ik
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Snuiven?

Wel een aardig goed effect. Ik zou gewoon stapelen met puntjes. Is imo de beste manier bij keta. Ook om met relatief onbekende stoffen te kijken hoe het bij jou valt.

Holen is dan wel weer echt een stuk lastiger bij het spul, maar ik kon best wel veel hebben van dit spul merkte ik
Klik om te vergroten...
Ik zie nu ook via een vendor de mogelijkheid voor een neusspray met 2-fdck. Lijkt mij interessant, want ik neem altijd pellets omdat ik geen poeder wil snuiven.
Neusspray klinkt als er tussenin 😉.
Iemand toevallig ervaring mee?
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
MaddMonkey zei:
Snuiven?

Wel een aardig goed effect. Ik zou gewoon stapelen met puntjes. Is imo de beste manier bij keta. Ook om met relatief onbekende stoffen te kijken hoe het bij jou valt.

Holen is dan wel weer echt een stuk lastiger bij het spul, maar ik kon best wel veel hebben van dit spul merkte ik
Klik om te vergroten...
Ja voorzichtig stapelen was ook mijn manier om ketamine te gebruiken. Tot ik op het gewenste niveau zat en pas de volgende lijn nemen om het wat te rekken / lichtjes versterken wanneer het lijkt weg te ebben.

Holen ben ik niet naar op zoek dus dat is een voordeel. Laatste keer dat ik ketamine gebruikte had ik de smaak te pakken en iets te snel bijgenomen, dat was voor mij het randje van wat comfortabel aanvoelt.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Ik zie nu ook via een vendor de mogelijkheid voor een neusspray met 2-fdck. Lijkt mij interessant, want ik neem altijd pellets omdat ik geen poeder wil snuiven.
Neusspray klinkt als er tussenin 😉.
Iemand toevallig ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens een neusspray met speed gemaakt. Omdat ik niet wou snuiven maar toch wel eens het verschil wou voelen tussen nasaal en orale werking.
Ik vond het echt verschrikkelijk onaangenaam om die neusspray te gebruiken. (terwijl ik vroeger ook wel neusspray verslaafd was haha)
Snuiven was voor mij ook een stap die ik niet echt wilde zetten, maar ik wou heel graag ketamine proberen.
Het viel veel beter mee dan verwacht.

Uiteindelijk heb ik ook speed wel eens nasaal geprobeerd en ik leek er veel meer van nodig te hebben dan oraal. (is normaal omgekeerd)
Dacht dat het kwam omdat mijn neus standaard wel verstopt zit maar ketamine lijkt toch goed te werken.
Vond het brandend gevoel van speed eigenlijk niet zo erg als dat je altijd hoort, maar ketamine snuift wel aangenamer weg.
De drip daarentegen is het enige echte nadeel dat ik van ketamine ervaar, er gaat dan wel een halve keukenrol door met snuiten.
Heb ook wel gemerkt dat ik best enkel mijn linkse neusgat gebruik.
Zo kan ik toch ook nog een beetje door mijn rechtse ademen haha want mijn neus zit er meteen verstopt van.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Ik zie nu ook via een vendor de mogelijkheid voor een neusspray met 2-fdck. Lijkt mij interessant, want ik neem altijd pellets omdat ik geen poeder wil snuiven.
Neusspray klinkt als er tussenin 😉.
Iemand toevallig ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Neusspray kan je ook zelf maken. Aantal hier op het forum deden dat met een aantal stofjes. Zal vast wel een guide voor zijn. Moet kunnen ja.
chipmunk zei:
Ja voorzichtig stapelen was ook mijn manier om ketamine te gebruiken. Tot ik op het gewenste niveau zat en pas de volgende lijn nemen om het wat te rekken / lichtjes versterken wanneer het lijkt weg te ebben.

Holen ben ik niet naar op zoek dus dat is een voordeel. Laatste keer dat ik ketamine gebruikte had ik de smaak te pakken en iets te snel bijgenomen, dat was voor mij het randje van wat comfortabel aanvoelt.
Klik om te vergroten...
Ja, gewoon max 50mg de eerste keer pakken. Ik hou van de helderheid van 2fdck. Ik kan er heel goed op blijven functioneren zelf en heb echt fantastische gesprekken en gedachten/verbandleggingen gehad als je niet teveel neemt.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#7
MaddMonkey zei:
Ja, gewoon max 50mg de eerste keer pakken. Ik hou van de helderheid van 2fdck. Ik kan er heel goed op blijven functioneren zelf en heb echt fantastische gesprekken en gedachten/verbandleggingen gehad als je niet teveel neemt.
Klik om te vergroten...
Ik dacht eigenlijk 100 mg klaar te leggen en te verdelen over kleine lijntjes.
Ik moet niet in een hole zitten maar ik ga ook niet met iemand gesprekken voeren ofzo.
Wil maar zeggen dat ik niet hoef te functioneren en het wel de moeite waard moet zijn.
Hoe ik ketamine gebruikte is rustgevende muziek opzetten en trippy visuals opzetten die me laten wegdromen; automatisch lijk ik dan mijn stress en angsten te kunnen plaatsen. De muziek en visuals lijken echt te synchroniseren alsof ze het samen hebben afgesproken.

Nadat ik wat ervaring met ketamine had gebruikt kon ik ook al in de namiddag een lijntje nemen en nadien gewoon nog functioneren, maar ik wel het speciaal houden.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
chipmunk zei:
Hoe ik ketamine gebruikte is rustgevende muziek opzetten en trippy visuals opzetten die me laten wegdromen; automatisch lijk ik dan mijn stress en angsten te kunnen plaatsen. De muziek en visuals lijken echt te synchroniseren alsof ze het samen hebben afgesproken.
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar.

Aangezien je ervaring hebt met keta moet 100 mg wel lukken. Ik begon en eindigde gewoon ergens :tongueout: dan is jouw voorbereiding een stuk beter
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Heel herkenbaar.

Aangezien je ervaring hebt met keta moet 100 mg wel lukken. Ik begon en eindigde gewoon ergens :tongueout: dan is jouw voorbereiding een stuk beter
Klik om te vergroten...
Ik ga gewoon 100 mg klaarleggen en zien hoe het voelt maar de rest opgeborgen houden. Even goed hou ik het op 50 mg.
Denk dat ik met keta meestal een 200 mg afwoog per sessie eens ik er mee vertrouwd was, maar ik wil deze stof eerst rustig aan leren kennen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als wat verlaat antwoord op je vraag, @chipmunk , ik snuif nooit 2fdck, ik nam het altijd oraal. Alleen sos heb ik weleens gesnoven, maar ik merkte daar maar weinig van...het zal wel iets anders zijn geweest.
Ik zou nu tegenwoordig geen perico meer nemen.
Teveel slechte recensies daarover gehoord en gelezen.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind keta geen donder aan, het is meer een soort denktrip/therapeutisch iets dan een echte drug voor fun.
je krijgt geen high maar eerder een soort serieuze katholieke droge wijn achtige roes.

heb keta ook met coke getest.. het brengt het cocaine effect totaal naar zinloos.

Ik zal ook nog eens zeggen dat ik alcohol niets aan vind, het doet me niets en ik vind alles geen reet aan op alcohol, mischien vind ik keta daarom ook geen hol aan.
Tja en alcohol, mijn vader dronk het regelmatig en werd ook maar 63
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beter laat dan nooit, ik zeg het toch nog even:
Diclofenac is een aanslag op de maagwand. Als je deze neemt m o e t je een maagbeschermer nemen!
Ooit kan je bij langer gebruik ineens rare ontstekingen in de kaak/ kiezen krijgen.
Ik zou zeggen wees voorzichtig met Diclofenac. ..
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Beter laat dan nooit, ik zeg het toch nog even:
Diclofenac is een aanslag op de maagwand. Als je deze neemt m o e t je een maagbeschermer nemen!
Ooit kan je bij langer gebruik ineens rare ontstekingen in de kaak/ kiezen krijgen.
Ik zou zeggen wees voorzichtig met Diclofenac. ..
Klik om te vergroten...
Achteraf bezien heb ik misschien Ketamine onterecht de schuld gegeven.
De voornaamste oorzaak lijkt voor mij het speedgebruik (was toen ook wat meer als gewoonlijk) + nachtje porno kijken en orgasme uitstellen.
Daarnaast sliep ik al maanden op een doorgezakte matras, zat ik meestal in een slechte houding en deed ik rugbelastend werk.
Hierdoor waren mijn bekkenbodemspieren enorm opgespannen, waardoor ik vaker naar het toilet moest gaan.
De combi blaasontsteking en ketamine heeft misschien niet geholpen, maar ik denk niet dat het de oorzaak was.

Mijn huisarts veroordeelde mij omdat ik met drugs experimenteer, maar laat mij wel wekenlang diclofenac nemen zonder maagbeschermer.
Had op een avond zo veel last gehad van mijn maag dat ik dacht dat ik een maagperforatie had (het voelde alsof mijn maag heel snel op en neer aan het pompen was); ik heb de ziekenwagen laten komen omdat ik er zo para van werd. Dr Google is ook niet altijd een goed plan.
Had blijkbaar een maagontsteking. Met de ziekenwagen naar het ziekenhuis was mss overdreven, maar na een aantal weken maagbeschermers nemen is het gelukkig gebeterd.
Ik geef toe dat ik nogal hypochonder ben aangelegd; overmatig wietgebruik helpt hier ook niet aan, ik neem me ook voor om een periode te stoppen met wiet en het vanaf dan niet meer dagelijks te gebruiken.
Laatste weken was ik weer enorm rugbelastend werk aan het doen en het blaasprobleem werd weer erger en erger terwijl het al weer een tijdje beter ging.

Ik merk dat ik sindsdien geen alcohol meer kan verdragen; zowel voor mijn maag als mijn blaas niet. Maar ik mis het ook niet.
Ketamine daarentegen...Ik deed het maar eens om de zoveel tijd en nooit echt hoge dosissen. Ik overweeg om het weer sporadisch te gebruiken want ik heb er veel uitgehaald en het enige echte nadeel dat ik heb ervaren was de drip. Ik werd er bv. ook niet para van itt bv. de uitwerking van speed en de dag nadien voelde ik me herboren; alsof mijn hersenen zich hebben gereset.

Vanaf de 2e keer xtc en alle keren daarna dat ik 4fa gebruikte moest ik 's nachts meerdere malen uit mijn bed om te gaan plassen. Van speed had ik dit nog erger. Denk dat ik door mijn rugprobleem hier zo veel last van heb omdat mijn lichaam dan enorm opgespannen is.
Zal zeker nooit meer speed gebruiken. 4-fa / xtc zal ik misschien missen op een feestje maar misschien laat ik het ook beter achter mij.

Was al een tijd niet meer op het forum geweest maar ik vond per toeval nog ergens een kruimeltje keta waardoor ik terug moest denken aan dit topic. :)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
met ketamine heb ik ook de dagen erna een boost , en je vraag of truffels/lsd ook kunnen helpen,
ik weet niet of je ooit trip middelen heb gebruikt,

maar in mijn geval ken je jezelf helpen met truffels/lsd, of andere trip middelen, je moet er alleen voor open staan
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi toppic je bent zeker niet de enige die merkt dat ketamine echt een antidepressieve werking heeft en ook dat het andere verbindingen in je receptoren van je brein legt. Dat merk ik ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."