Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta + MDMA

Keta + MDMA

23 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik ben afgelopen zaterdag geweest naar Nooit Meer Naar Huis en ben daar behoorlijk los gegaan.
Kheb dus heel wat Xtc geslikt en toen werd er door een vriendin keta onder me neus geschoven.
Het eerste wat ik dacht fuck it (ik had keta trouwens nog nooit gedaan)
en ik nam een behoorlijk dik sleutel punt.
en na 10 mins sloeg tie in en heerlijk getript en samen met die Xtc al helemaal heerlijk.

Maar na 1.5 uur toen het ongeveer was uitgewerkt voelde ik mij opeens heel brak en werd een beetje sip..
Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter.
Toen zei ik dat ik nog nooit keta had gedaan en ze zei ooh Fuck zei dat dan! dan had ik je niet zoveel gegeven...
maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed..
dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt..

Maar ik ben tot 8 uur 's ochtends gebleven en heb et toch helemaal meegemaakt.

Toch wel één ding geleerd Gebruik nooit XTC en Keta tegelijk...
Ik ga keta nog wel een x doen maar niet meer met andere shizzle..

Waarom voelde ik mij nou eigenlijk zo brak daarna....?


Later,
Pascal
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
Maar na 1.5 uur toen het ongeveer was uitgewerkt voelde ik mij opeens heel brak en werd een beetje sip..
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk werkte op dat moment je mdma uit.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat dit komt omdat de ket maar een uurtje duurt ongeveer. Toen het was uitgewerkt had je misschien het gevoel dat je pillen ook begonnen uit te werken waardoor je een beetje sip werd. Ik denk dat als je nog een lijntje/puntje ket had gedaan dat je weer in die zelfde space was gekomen en het gewoon weer naar je zin had.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaste klant zei:
Ik denk dat dit komt omdat de ket maar een uurtje duurt ongeveer. Toen het was uitgewerkt had je misschien het gevoel dat je pillen ook begonnen uit te werken waardoor je een beetje sip werd. Ik denk dat als je nog een lijntje/puntje ket had gedaan dat je weer in die zelfde space was gekomen en het gewoon weer naar je zin had.
Klik om te vergroten...

nou ik had daarna nog een pilletje geslikt en nog 2 sleutelpuntjes pep maar hielp echter niet..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is supervet Keta + MDMA, maar je moet wel zorgen dat je R-Ketamine hebt, de trippende variant. Anders merk je er niet echt leuke dingen van heb ik gemerkt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dubz zei:
Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord.
Klik om te vergroten...
paar keer mdma & xtc gedaan. heerlijke combi :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
je had nog wat keta daarna moeten snuiven dan komt het mdma gevoel ook weer terug :P
Ik had vorig weekend lsd+mdma gedaan en snoof op het einde 2 lijntjes weg en daarna nog een bommetje van 4 sleutel puntjes ofzo en ik kreeg het volle effect van me mdma en lsd weer terug :P was onverwachts maar wel welkom :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
pascal828 zei:
Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter.
maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed..
dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt..
Klik om te vergroten...

Als jij na een pilletje en het uitwerken van de keta eerst een nakkie pep neemt, en daarna weer xtc, zul je die xtc bijna niet meer voelen. Pep moet je pas nemen wanneer je xtc uitgewerkt is en je niet van plan bent nog meer xtc te pakken.

Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
mdma en keta gecombineerd is heerlijk, je voelde je waarschijnlijk gewoon down omdat je ket plotseling uitwerkte.
ik doe het altijd samen, de kunst is om het op een gelijke lijn te houden de hele avond, elk uur wat bijnemen qua keta.
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doe het wel eens na een avondje mdma, maar wel als de emma redelijk is uitgewerkt. nog lekker naspacen op de keta! Past perfect bij het vercrackte gevoel wat ik toch al heb na een party. Ik snap er meestal geen donder van! IN DE WARE!! :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik voel niet zo veel van de keta, maar ik wordt wel ontzettend vaag. Ik moet het altijd rustig aan doen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aalpoepert zei:
Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Aalpoepert zei:
Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect.
Klik om te vergroten...
Ik vind het geen onzin, als ik eerst aan de pep ga, en dan xtc pak, voel ik veel minder van de xtc dan wanneer ik nuchter xtc pak.
Ook wanneer ik xtc op heb, en ik ga lekker en ik pak een lijntje pep erbij om het op te hogen, dan raak ik mijn xtc roes kwijt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ket met M is lekker, maar je moet zorgen dat je ket niet uitwerkt voor je pil is uitgewerkt. Dat betekent elk uur een bom of gewoon door snuiven. :grin:

Edit: G en n2o op het eind van deze combo is zeker aan te raden! :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aalpoepert zei:
Immo zei:
Aalpoepert zei:
Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect.
Klik om te vergroten...
Ik vind het geen onzin, als ik eerst aan de pep ga, en dan xtc pak, voel ik veel minder van de xtc dan wanneer ik nuchter xtc pak.
Ook wanneer ik xtc op heb, en ik ga lekker en ik pak een lijntje pep erbij om het op te hogen, dan raak ik mijn xtc roes kwijt.
Klik om te vergroten...
Iedereen zijn mening verschilt en ik denk dat het ook te maken heeft hoe vaak je MDMA hebt gedaan en hoe erg je dat lovegevoel nog hebt. Ik ben tegenwoordig helemaal niet meer energiek door de MDMA, juist heel rustig. Een beetje pep vind ik zelf heerlijk en ik vind dat het zeker een synergie vormt, bij mij wordt het love gevoel niet minder. Gelukkig maar. :)
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een briljante combinatie :hearteyes: Apart dat dat blijkbaar voor iedereen anders is...

Zondag voor het eerst samen geprobeerd, in het begin vooral omdat ik nog helemaal niet klaar wilde zijn met spacen.. De overgang van de MDMA naar de keta was heerlijk, per snuif/uur ging ik harder op de keta en verdween het MDMA gevoel beetje bij beetje. Omdat de keta zo onwijs vet was vond ik het geen probleem dat de pillen uitwerkten (wat ik normaal toch wel heb). Ik heb vier uur lang staan 'vliegen' uit mijn lichaam, heeeeeeeeerlijk. Deze combo ga ik er zeker in houden.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is inderdaad een geweldige combinatie, en ik moet zeggen dat de volgorde van de drugs nauwelijks uitmaakt voor mij.

Dat je mdma niet opnieuw werkte lag denk ik voornamelijk aan de speed, en aan het feit dat je mdma al uitgewerkt was.

Beter opletten met het bijpakken van je mdma als je wilt dat je mdma-rush langer duurt. Er opnieuw inkomen is lastig.

Overigens, als m'n ketamine uitwerkt tijdens mijn mdma rush heeft dat geen enkele invloed op mijn mdma-rush.

Olle
B
Bryan_070Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dubz zei:
Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord.
Klik om te vergroten...
Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de *modknip*. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bryan_070 zei:
Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de kanker. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂
Klik om te vergroten...
Ook hallo. Je reageert op een topic van 14 jaar geleden. En schelden met kanker is echt een no go

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."