Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta + MDMA

Keta + MDMA

23 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bryan_070 zei:
Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de xxxxxx. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂
Klik om te vergroten...
Zelf onder invloed en niet helemaal helder aangezien je op een topic reageert van 13 jaar geleden?
En we hebben hier geen behoefte aan ‘ernstige ziekte‘ woorden.
B
Bryan_070Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Aalpoepert zei:
Als jij na een pilletje en het uitwerken van de keta eerst een nakkie pep neemt, en daarna weer xtc, zul je die xtc bijna niet meer voelen. Pep moet je pas nemen wanneer je xtc uitgewerkt is en je niet van plan bent nog meer xtc te pakken.

Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.
Klik om te vergroten...
Juist wijze woorden. Zo dacht ik er gisteren niet over met me verstand. Ik ging zo hard op xtc. Maar verveelde me de *modknip* had toen 1gram van: xtc, mdma, coke en ketamine bij elkaar gepleurd. Of zo iets. Miss was het meer miss wel minder. Was kickê tot dat ik 1 badtrip kreeg.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Bryan_070 let op je taalgebruik graag. "Kanker" mag je achterwegen laten. Dank.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net als veel andere mensen in de thread ben ik ook best fan van keta in combinatie met MDMA. Pas geleden voor het eerst gedaan, echt een geweldige ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."