Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug zoek ik ? (Euforisch)

Welke drug zoek ik ? (Euforisch)

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij voelt zich kut, dan ga je 'm toch geen dope aanraden waardoor hij zich achteraf nog rotter gaat voelen? Doe maar sporten en gezond eten en kom terug als je je wat beter voelt. Sterkte.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Hij voelt zich kut, dan ga je 'm toch geen dope aanraden waardoor hij zich achteraf nog rotter gaat voelen? Doe maar sporten en gezond eten en kom terug als je je wat beter voelt. Sterkte.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, de enige drug die hij zoekt is levensvreugde, soms moet je er wel lang achter zoeken. Of eens goed neuken, vind je dat geen euforische drug dan? Alles beter dan die afkick van MDMA de dag erna
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
daarom GHB , wat eigenlijk vrijwel geen kater geeft.
soms voel je je de dag erna zelfs beter :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het klinkt hypokriet, vooral omdat ik zelf ook niet heilig ben, maar als je niet lekker in je vel zit moet je eigenlijk geen drugs nemen. Ik merk zelf dat zelf een drug zoals mdma je altijd een nog negatiever gevoel kan geven. Het is riskant. De laatste keer mdma zat ik ook niet lekker in mn vel en ik heb me nou niet echt lekker gevoeld. Negatieve gevoelens werden ook versterkt.

De drugs die je negatieve gevoelens niet naar de voorgrond brengen zijn vooral mdma, alcohol, coke en speed denk ik dan. Maar het kan altijd omslaan. Zelfs bij mdma dus..
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
petekay zei:
ik las ergens dat als je onder invloed bent van MDMA , en al in negatieve mooth zat, je tijdens de trip nog dieper in een negatieve gedachtenspiraal komt.
Klopt dat?

Albino, welke pep bedoel je dan precies?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel gewoon speed. Amfetamine dus. MDMA kan ook, vooral de eerste keer is helemaal geweldig en je krijgt er een heel erg heftig euforisch gevoel van. Bij xtc/kristallen heb ik alleen soms een opgeblazen gevoel en vind het niet lekker zitten in me buik. Vandaar ga ik voor speed. Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met wat Meth-amf of Crack, daar zal je jezelf wel goed van voelen.

:wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jokkelshizzle zei:
Gebruik nooit weed pillen zijn veel beter voor je zij iemand tegen mij.
ik ben gelijk maar overgestapt naar coke
Klik om te vergroten...

:stoned: :tearsofjoy:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA = perfect for u
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA
4fmp is ook wel chill, niet sterk visueel en toch een opgepept en blij gevoel...

:grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je zit niet lekker in je vel.
Ik raad je daarom aan om helemaal geen drugs te gebruiken tot je je beter voelt.
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#11
De meeste reacties hier zijn diep triest, iemand die slecht in zijn vel zit en gewoon iets zoekt om dat te onderdrukken gaat richting een verslaving.
Werk aan je problemen, zoek hulp maar gebruik geen drugs, je zoekt nu gewoon problemen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou nou, diep triest. Het zijn gewoon antwoorden op zijn vragen. Daarnaast is goed dat hier ook word gepost dat hij het beter niet kan doen. Maar als ik het zo inschat zal hij toch wel iets gaan gebruiken, dan liever iets waar niet te veel risico aan zit(MDMA) dan dat hij straks aan de hero gaat om zich goed te voelen. Of denk ik dat verkeerd? :P

OT: GHB zit inderdaad wel het risico aan dat je er snel aan verslaafd raakt voor de reden dat je het wil gaan gebruiken. Zolang je strikte en duidelijke afspraken met jezelf hebt, en je weet van jezelf dat je een persoon met karakter en een stevige ruggengraat bent dan kan het nog wel. Maar ik zou toch eerder voor de MDMA gaan, kans dat je daar aan verslaafd raakt is wat minder, vooral van wege de kater. Die schrikt genoeg af om niet meteen de volgende dag weer te doen. Tenzij je kristallen hebt, daar ondervind ik persoonlijk dan bijna tot geen kater van.

Maar inderdaad, beter kun je gewoon niks gebruiken zolang je je niet goed voelt. Ga er anders mee naar een dokter, misschien dat je dan iets krijgt voor geschreven wat je kan helpen, en dan gebeurt het tenminste gecontroleerd.
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#13
hey, zit nu ook weer niet superslecht in me vel ofzo dat ik een dope-dealer aan het zoeken ben. Ik loop bij een psycholoog, dat bevalt prima, en komt allemaal goed.

Ik heb 2 verslavingen gehad in m'n korte leventje (midden twintiger) , en dat was gokken (gokkast) en roken. Ben met beide gestopt, en mis het niet. Zuip trouwens wel 2 Grolsch kanonnetjes op een dag, weet niet of dat onder verslaving valt :cheers:

Dus voel je a.u.b. niet schuldig dat je GHB/MDMA heb geadviseerd :wink:

Ik heb mezelf verder wel prima onder controle kwa verslavingen. Ik gebruik 1x per maand kratomhars , das best OK goedje. Tja, misschien moet ik ff wachten tot ik me helemaal ok voel.

Heb geen zin meer in bad trips in ieder geval. De laatste keer paddo's viel me echt superslecht.
Als ik denk dat ik er klaar voor ben ga ik eens GHB en/of mdma, Thnx.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou kiezen voor crack
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Delirium zei:
Je zit niet lekker in je vel.
Ik raad je daarom aan om helemaal geen drugs te gebruiken tot je je beter voelt.
Klik om te vergroten...

Agree
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Maar ik zou toch eerder voor de MDMA gaan, kans dat je daar aan verslaafd raakt is wat minder, vooral van wege de kater. Die schrikt genoeg af om niet meteen de volgende dag weer te doen. Tenzij je kristallen hebt, daar ondervind ik persoonlijk dan bijna tot geen kater van.
Klik om te vergroten...

Zijn je pillen dan niet mdma+bindmiddel+kleurstof maar met nog meer toevoegingen?
Want anders zouden mdma kristallen hetzelfde effect moeten geven (mits de dosering kristallen overeen komt met de hoeveelheid mdma in je pil) als een mdma pil. D'r zit immers hetzelfde in.

petekay zei:
Zuip trouwens wel 2 Grolsch kanonnetjes op een dag, weet niet of dat onder verslaving valt :cheers:
Klik om te vergroten...

Die 2 kanonnetjes op een dag zie ik wel als een (beginnende)verslaving.
Kan je zonder die 2 biertjes op een dag?
Als je dit al een tijdje doet zal je lichaam aan die hoeveelheid alcohol dagelijks gewend raken,
wanneer je ermee stopt zal je lichaam waarschijnlijk wel even vreemd reageren omdat ze die stof mist. Ook al doe je het puur voor de smaak, op deze manier bouw je toch gewenning op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."