#1
Hij voelt zich kut, dan ga je 'm toch geen dope aanraden waardoor hij zich achteraf nog rotter gaat voelen? Doe maar sporten en gezond eten en kom terug als je je wat beter voelt. Sterkte.
Inderdaad, de enige drug die hij zoekt is levensvreugde, soms moet je er wel lang achter zoeken. Of eens goed neuken, vind je dat geen euforische drug dan? Alles beter dan die afkick van MDMA de dag ernaExceptionalInsight zei:Hij voelt zich kut, dan ga je 'm toch geen dope aanraden waardoor hij zich achteraf nog rotter gaat voelen? Doe maar sporten en gezond eten en kom terug als je je wat beter voelt. Sterkte.
petekay zei:ik las ergens dat als je onder invloed bent van MDMA , en al in negatieve mooth zat, je tijdens de trip nog dieper in een negatieve gedachtenspiraal komt.
Klopt dat?
Albino, welke pep bedoel je dan precies?

Jokkelshizzle zei:Gebruik nooit weed pillen zijn veel beter voor je zij iemand tegen mij.
ik ben gelijk maar overgestapt naar coke
Delirium zei:Je zit niet lekker in je vel.
Ik raad je daarom aan om helemaal geen drugs te gebruiken tot je je beter voelt.
DrippTone zei:Maar ik zou toch eerder voor de MDMA gaan, kans dat je daar aan verslaafd raakt is wat minder, vooral van wege de kater. Die schrikt genoeg af om niet meteen de volgende dag weer te doen. Tenzij je kristallen hebt, daar ondervind ik persoonlijk dan bijna tot geen kater van.
petekay zei:Zuip trouwens wel 2 Grolsch kanonnetjes op een dag, weet niet of dat onder verslaving valt :cheers:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."