#1
Hoi,
ik bezoek dit forum geregeld en lees dan alleen wat topics door, maar zit nu met een vraag die ik niet kan vinden
Bij de drugs wat ik heb geprobeerd heb ik nooit echt een super ervaring gehad, vooral niet bij weed en paddo's. Waarschijnlijk komt dit omdat ik niet zo super in me vel zit, en diep over dingen kan nadenken. Met de genoemde drugs kom ik nog slechter in me vel te zitten. Paddo's vind ik eigenlijk te ver gaan kwa werking.
Ik heb kratom trouwens geprobeerd, werking is best OK, maar het is vies, en krijg er soms giga maagpijn van. het is ook best redelijk duur.
vraag:
Ik zoek een drugs wat je een euforisch gevoel geeft, maar ook luchtig is zeg maar, gewoon happy feeling met niet echt te veel visuals, maar gewoon nuchter en euforisch voelen .
Hebben jullie tips ?
Cheers!
ik bezoek dit forum geregeld en lees dan alleen wat topics door, maar zit nu met een vraag die ik niet kan vinden
Bij de drugs wat ik heb geprobeerd heb ik nooit echt een super ervaring gehad, vooral niet bij weed en paddo's. Waarschijnlijk komt dit omdat ik niet zo super in me vel zit, en diep over dingen kan nadenken. Met de genoemde drugs kom ik nog slechter in me vel te zitten. Paddo's vind ik eigenlijk te ver gaan kwa werking.
Ik heb kratom trouwens geprobeerd, werking is best OK, maar het is vies, en krijg er soms giga maagpijn van. het is ook best redelijk duur.
vraag:
Ik zoek een drugs wat je een euforisch gevoel geeft, maar ook luchtig is zeg maar, gewoon happy feeling met niet echt te veel visuals, maar gewoon nuchter en euforisch voelen .
Hebben jullie tips ?
Cheers!

