Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug zoek ik ? (Euforisch)

Welke drug zoek ik ? (Euforisch)

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
ik bezoek dit forum geregeld en lees dan alleen wat topics door, maar zit nu met een vraag die ik niet kan vinden

Bij de drugs wat ik heb geprobeerd heb ik nooit echt een super ervaring gehad, vooral niet bij weed en paddo's. Waarschijnlijk komt dit omdat ik niet zo super in me vel zit, en diep over dingen kan nadenken. Met de genoemde drugs kom ik nog slechter in me vel te zitten. Paddo's vind ik eigenlijk te ver gaan kwa werking.

Ik heb kratom trouwens geprobeerd, werking is best OK, maar het is vies, en krijg er soms giga maagpijn van. het is ook best redelijk duur.

vraag:
Ik zoek een drugs wat je een euforisch gevoel geeft, maar ook luchtig is zeg maar, gewoon happy feeling met niet echt te veel visuals, maar gewoon nuchter en euforisch voelen .
Hebben jullie tips ?

Cheers!
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien pep als je wat strak wil staan. Word er zelf altijd wel euforisch van. Visuals krijg je als je 2 dagen niet geslapen heb.. best leuk :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA is wat je zoekt. :wink:
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik las ergens dat als je onder invloed bent van MDMA , en al in negatieve mooth zat, je tijdens de trip nog dieper in een negatieve gedachtenspiraal komt.
Klopt dat?

Albino, welke pep bedoel je dan precies?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Persoonlijk herken ik dat niet van MDMA, heeft altijd een positieve uitwerking op mij.
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat mdma (mits je een normale dosis neemt!) negatieve gevoelens bij je op kan brengen. Ik zou je ook mdma aanraden. Misschien 2-cb? Maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee dus ik weet ook niet echt precies wat de uitwerkingen zijn.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
je zegt dat je niet super in je vel zit.

dan kan ik je alvast waarschuwen dat MDMA zeer verkeerd kan vallen.
zeer angstig worden, negatieve/para gedachten enz
maar het kan ook goed vallen, moeilijk te zeggen van te voren
en dan spreek ik uit eigen ervaring.

speed kun je beetje bij beetje doseren dus kun je langzaam zien of het je bevalt
(als je niet goed in je vel zit kan speed je ook erg onrustig , angstig enz maken)
maar omdat dit langzaam op te bouwen is (kleine puntjes nemen) is het te doen.

de UBER drug voor lekker in je vel te zitten, geen negatieve gedachtes, geen angsten,
en grote euforie vind ik GHB.

eigenlijk is het de snelst en best werkende antidepressiva die er is.

kijk alleen uit dat ALS je het gaat proberen dat het goed word gedoseerd.
je moet het eerst leren gebruiken als je er geen ervaring mee hebt.
ook kan het zijn dat je er de 1e paar keren weinig van merkt (alleen moeheid)

en gebruik het met mate.
vooral mensen die niet lekker in hun vel zitten , angstig zijn, of extrovert zijn
zeer verslavingsgevoelig voor ghb omdat het alle problemen lijkt te verdwijnen.
ben er zelf ook verslaafd aan geweest, en dat is geen pretje.

maar als je het in de hand kan houden en verstandig mee kan omgaan is het een perfecte drug
voor positieve gedachtes en grote euforie.

in mijn ogen meer euforisch dan mdma/speed/coke

veel mensen hebben alleen nog niet het egte effect van ghb gemerkt.
of ze pakken te veel en worden moe, of de 1e paar keren heeft het soms weinig psychisch effect.
of ze pakken te weinig.

GHB moet je egt leren te gebruiken en het gevoel te waarderen.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
MDMA is wat je zoekt. :wink:
Klik om te vergroten...


Helemaal mee eens, het euforisch in je topic naam schreeuwt al mdma. hehe.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHB ben ik het inderdaad ook wel mee eens, 5ml en ik voel me heerlijk. Maar ik ben een grote vent, dus ietsje minder zal het voor iemand anders vast ook wel goed doen. :grin:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gebruik nooit weed pillen zijn veel beter voor je zij iemand tegen mij.
ik ben gelijk maar overgestapt naar coke
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#11
thnx voor de reacties :wave:
ik ga me dan ook eens verdiepen in GHB . Ik zag in het programma Afkicken van BNN een kerel (Niels heet hij geloof ik) die een overdosis GHB had genomen. Ik was er redelijk van geschrokken en heb me daarom nog niet in verdiept.

Ik vraag me wel af hoe je GHB verantwoord gebruikt, natuurlijk zal dat per persoon verschillen, maar is het iets wat je bijv. maximaal 1x per week moet doen om het in de hand te houden, of 1x per maand?
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heroine :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb me wel eens vercrackt gevoelt van MDMA, vooral toen ik het op een fout feestje nam en ik ook nog dienst moest staan, ik voelde me echt fucking junkerig en naar... Iedereen die nuchter zich vermaken kon en ik met m'n leipe kop daartussen, schaamde me dood.

Maar het zal wel veel minder ver gaan dan met paddo's. Als ik bad ga op paddo's is het echt 5 uur KUT, echt zwaar, zwaar kut.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik GHB maar eens in de maand, op het moment is het al weer anderhalve maand geleden dat ik het heb gebruikt.

Maar zorg gewoon dat je het niet gebruikt om je beter te gaan voelen wanneer je op het diepste punt van je depressie bent. Ga het ook niet gebruiken als slaap middel of iets. Dat zijn bij mijn weten de 2 punten waarop de meeste mensen verslaafd raken aan de GHB.

Overdoseren gaat niet zo snel zolang je maar onder de 5 ml blijft per uur, dus stel je bent van gemiddelt postuur, dan zou ik 3,5ml nemen, wachten tot je wat voelt. En pas een uur na inslag weer nieuwe doses nemen. Meestal krijg je GHB in een mooi klein wit buisje met een schroef dopje, die zijn precies 5ml tot de rand toe. Of als je groot inkoopt dan kun je die buisjes bij de smart shop halen, is makkelijk voor als je naar een feestje gaat. en ideaal om gewoon goed te doseren.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMA, GHB, of een lichte dosis 2-CB.

Have fun.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dat is bij iedereen verschillend, de een is verslavingsgevoeliger als de ander.
en het gaat erom dat je sterk genoeg blijft om er vanaf te blijven.

bij mij loopt het niet uit de hand met 2 keer in de week( vrijdag avond en zaterdagavond)
(en heel soms zondag overdag een beetje)

overdoseren (het is mij ook gebeurt in het verleden meerdere malen) ligt aan jezelf
en is gewoon niet na denkend teveel of te snel bij pakken.

het is ook niet zo dat je na 1 keer zegt van nu weet ik wat mijn dosering is en nu ga ik lekker
met een gtje op naar de kroeg.

leer hoe je het moet gebruiken en zoiezo in het begin altijd thuis, liefst met iemand erbij.

hoeveel je moet pakken is moeilijk te zeggen aangezien het ten 1e bij iedereen verschillend is.
en ten 2e is het afhankelijk hoe sterk geconcentreerd je ghb is.

vrijwel altijd geld hoe dikker/stroperiger je ghb is hoe sterker die is.
pas alleen op dat je niet met GBL te maken krijgt want dit is 2 maal zo sterk kwa werking. maar heel erg dun lijkt op water.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je bent toch niet achterlijk ofwel? Als je zon effect wil neem je of uppers of downers ( genoeg keus dus ) en geen psychedelics, hoe logisch kan het zijn.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Maar zorg gewoon dat je het niet gebruikt om je beter te gaan voelen wanneer je op het diepste punt van je depressie bent. Ga het ook niet gebruiken als slaap middel of iets. Dat zijn bij mijn weten de 2 punten waarop de meeste mensen verslaafd raken aan de GHB.
Klik om te vergroten...


inderdaad!!

ga ook niet jezelf voor de gek houden om te zeggen bijvoorbeeld doordeweeks,
ach 1 buisje kan geen kwaad, want dit groeit uit tot verslaving.
houd je aan je afgesproken dagen.
ik zou zeggen 1 keer per week kan weinig kwaad als je je daar ook egt aan houd!.
mij lukt 2 keer per week maar het ligt aan jezelf of je dit kunt.
vooral omdat ghb eigenlijk geen kater geeft als je het af en toe gebruikt is de verleiding nog groter om ff snel een gtje te pakken.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zou het gewoon lekker bij een lekker biertje houden :beer:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flip Trip zei:
DrippTone zei:
MDMA is wat je zoekt. :wink:
Klik om te vergroten...


Helemaal mee eens, het euforisch in je topic naam schreeuwt al mdma. hehe.
Klik om te vergroten...

Is ook wat ik dacht :)

Alleen niet te veel nemen, en je goed inlezen en voorbereiden ! 5-HTP, vitamine B en vers fruit voor en na, en goed de tandjes poetsen hehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."