#1
Drink je eigenlijk ook alcohol? dat zorgt ook wel voor dit soort dingen, vooral als je er een beetje bij blowt.
IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijnkiekert zei:Ik geloof er geen flikker van.
yeti zei:IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijnkiekert zei:Ik geloof er geen flikker van.![]()
![]()

Nee joh, daar kan het toch niet aan liggen.ExceptionalInsight zei:Haha, wat denk je zelf?Intoxication zei:nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?

OnderDeEik zei:yeti zei:IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijnkiekert zei:Ik geloof er geen flikker van.![]()
![]()
Dat blijkt
Sorry, inkoppertje
Niet te serieus nemen![]()

weedlover zei:niks aan de hand, heb het soms zelfs ook, komt zeker niet door de drugs
grtz
Intoxication zei:hebben jullie daar ook zo n last van of zou het gewoon achter mn oren zitten?
Eens in de 2 a 3 maanden is volgens mij veilig, qua serotonine-aanvulling. Hersenschade ligt misschien meer aan de dosering per keer, maar eens in de 2 a 3 weken xtc is sowieso veel te vaak. Als je dat een tijd volhoudt, kun je volgens mij problemen en schade verwachten.Moes-4 zei:Als je de xtc houdt op 1 x in de drie weken is er echt niks aan de hand.
Moes-4 zei:Als je de xtc houdt op 1 x in de drie weken is er echt niks aan de hand.Intoxication zei:hebben jullie daar ook zo n last van of zou het gewoon achter mn oren zitten?
ExceptionalInsight zei:Ze bedoelde vast 1 keer in de 3 maanden
Intoxication zei:ik ken mensen die perfect functioneren en die nog zotter doen dan mij..ExceptionalInsight zei:Haha, wat denk je zelf?Intoxication zei:nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
cropp zei:ik doe al jaren lekker ``zot`` als ik op de fiets zit denk ik dingen zoals``watthefak heb ik gister gegeten?``, ``wat heb ik afgelopen maandagavond gedaan?`` enz
geloof me, van blowen word je dom
ja dat is wel waar , van dat focussen op je doel, als ik zeg tegen mezelf ik leg ze hier dan vergeet ik het idd minder ipv ze onbewust daar te leggenDrientje zei:Van blowen wordt je niet perse dom. Je kunt tijdens je stonedheid gewoon geen informatie in je opnemen. Daarom is het niet verstandig om te blowen als je iets moet gaan doen wat je je later moet herinneren. Niet perse domheid meer een tijdelijke stop van informatie absorptie.
Xtc is heel schadelijk voor je hersenen. Je hersenen raken oververhit en er sterven meer cellen dan normaal gebeurd. Zeker de frequentie waarmee jij slikt zal er veel schade aan je grijze massa ontstaan.
Je bent nu al vergeetachtig, hoe moet dat als je zometeen 35 of ouder bent en je hebt een verantwoordelijke baan of bent vader van kinders? Denk niet alleen aan het nu, en het plezier wat je wilt hebben maar denk ook aan je toekomst en wat je wilt bereiken in dit leven.
Gelukkig is het lichaam heel flexibel en is er de mogelijkheid om je hersenen te trainen. De verloren cellen krijg je niet meer terug maar bij grote schade kan een ander deel van je hersenen de werking van de verloren cellen overnemen.
Een goede training voor je hersenen wanneer je heel vergeetachtig bent is hardop zeggen wat je
doet (of in jezelf, zolang je maar bewust bent). Als je je sleutels op de kast legt, zeg dan (tegen jezelf) ik leg mijn sleutels hier neer. Zo ben je bewust van de handeling die je doet en zul je je beter kunnen herinneren waar je je sleutels gelaten hebt. Zo ook met iets uit de koelkast pakken. Verzin waar je melk/water/kaas/boter voor nodig hebt, visualiseer dit en blijf dit voor je zien.
Niet alleen ben je vergeetachtig, je bent ook onbewust en niet gefocust op je doel. Als je moeder/vader/etc. iets aan je vraagt en je bent halverwege al vergeten waar het over ging wijst dat op een ongeïnteresseerde houding. Als je meer belangstelling hebt voor de mensen om je heen en je oprecht verdiept in hen en hun beweegredenen zul je zien dat je vanzelf onthoudt waar ze om vragen en zul je veel meer plezier in het leven krijgen.
Succes ermee!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."