Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon Vergeten..

Gewoon Vergeten..

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb die verstrooidheid al mijn ganse leven, volledig hetzelfde. gsm uur vergeten, sleutels zoeken, vergetn waarom ik in een kamer ben...
niks met drugs te maken

als het er natuurlijk maar gekomen is na het gebruik, kan je zelf wel uitvissen hoe het komt, niet?
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik terug denk aan de tijd dat ik elke 2 weken xtc slikte...

... dan kom ik uit bij een zwart gat.

Ik vind het er altijd op lijken dat zodra ik xtc slik, de weken daarvoor gewoon worden weggeveegd.

Denk eens na,
voordat je xtc slikte en wiet rookte, had je toen ook al last van een slecht geheugen?

Vooral wiet en xtc in combinatie laat jouw veel vergeten

Maar dit zijn allemaal mijn ervaringen, je komt er vanzelf achter of het blijvend is of niet. Door er mee door te gaan maak je wel veel kapot. En het lulligste van alles is nog wel, dat je na een tijdje nog maar vrij weinig voelt van je pilletje. Dan denk je; 'Had ik nou maar gewoon voorzichtig gebruikt, Nu heb ik parkinson-achtige aandoeningen, ik ben depressief en lelijk'!

peace
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat constant dingen vergeten heb ik ook al mijn hele leven, maar 6x per week wiet roken en zo vaak xtc gebruiken is sowieso al niet goed voor je lichaam (en geest), en het zal die vergeetachtigheid alleen maar versterken vermoed ik :wink:

Heb je er zelf al eens over nagedacht wat voor effect het zou kunnen hebben als je zo vaak drugs gebruikt? :confused:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drink je eigenlijk ook alcohol? dat zorgt ook wel voor dit soort dingen, vooral als je er een beetje bij blowt.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
sporten, goed slapen, lukt ook allemaal vrij goed
en alcohol drinken doe ik niet vaak tot helemaal niet,
de boodschap is overgekomen er komen tijden van droogte aan :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geloof er geen flikker van.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
kiekert zei:
Ik geloof er geen flikker van.
Klik om te vergroten...
IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijn :rolleyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeti zei:
kiekert zei:
Ik geloof er geen flikker van.
Klik om te vergroten...
IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat blijkt :)
Sorry, inkoppertje :rock:
Niet te serieus nemen :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Intoxication zei:
nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
Klik om te vergroten...
Haha, wat denk je zelf?
Klik om te vergroten...
Nee joh, daar kan het toch niet aan liggen. :rolleyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
OnderDeEik zei:
yeti zei:
kiekert zei:
Ik geloof er geen flikker van.
Klik om te vergroten...
IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat blijkt :)
Sorry, inkoppertje :rock:
Niet te serieus nemen :wink:
Klik om te vergroten...

:grin: No excuses Eik, Je mag me best harder dissen! Heb je Yeti ooit wel eens boos of verontwaardigd gezien op DF???
Wie op DF overspannen gaat reageren snapt niet dat we hier gezamelijk een luchthartig spel spelen in een virtueel domein waarvan de realiteitswaarde continu ter discussie staat :beer:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toevallig geen adhd?

en anders heeft het toch echt te maken met drugsgebruik, vooral als je je nog jong bent en je hersenen nog niet volgroeid, tast dat je korte termijn geheugen aan.
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#13
niks aan de hand, heb het soms zelfs ook, komt zeker niet door de drugs :wink:

grtz
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
weedlover zei:
niks aan de hand, heb het soms zelfs ook, komt zeker niet door de drugs :wink:

grtz
Klik om te vergroten...


of mischien was je dat vergeten :P
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxication zei:
hebben jullie daar ook zo n last van of zou het gewoon achter mn oren zitten?
Klik om te vergroten...

Dan zit het nog altijd tussen je oren :wink:

Maargoed, ik denk inderdaad dat het wel verband heeft met elkaar, en dan vooral het bijna iedere dag blowen. Als je de xtc houdt op 1 x in de drie weken is er echt niks aan de hand.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moes-4 zei:
Als je de xtc houdt op 1 x in de drie weken is er echt niks aan de hand.
Klik om te vergroten...
Eens in de 2 a 3 maanden is volgens mij veilig, qua serotonine-aanvulling. Hersenschade ligt misschien meer aan de dosering per keer, maar eens in de 2 a 3 weken xtc is sowieso veel te vaak. Als je dat een tijd volhoudt, kun je volgens mij problemen en schade verwachten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."