Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon Vergeten..

Gewoon Vergeten..

35 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit wel met iets heel vervelend, en steeds overkomt het me vaker
daarnet zelfs nog mijn moeder zei tegen me dat ik een fles water moest halen in de garage, ik ging naar de garage, en ik deed gewoon de diepvriezer open, en dan viel het me ineens in: wat kwam ik hier nu zoeken, achja water natuurlijk ...
ook vaak heb ik dat ik bvb het uur wil weten door middel van naar mijn gsm te kijken ik kijk ernaar en steek m trug in mn broekzak maar blijkbaar was ik vergeten waarom ik mijn gsm opendeed en heb ik niet eens naar het uur gekeken, en zo gaat het maar door en door ik leg mijn sleutels erges een minuut later ben ik vergeten waar ik die gelegd heb en loop ik als een gare door mijn huis op zoek naar mijn sleutels, dan focus ik mij op waar ik allemaal gelopen heb toen ik nog mn sleutels in mn handen heb, blijkt dat ik daarvan ook al de helft vergeten ben..
ook op school gaat het nu minder

nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
hebben jullie daar ook zo n last van of zou het gewoon achter mn oren zitten?
'k moet het wel weten zodatk mn gebruik kan minderen
graag een deftig reply grtz
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxication zei:
nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
Klik om te vergroten...
Haha, wat denk je zelf?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Intoxication zei:
nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
Klik om te vergroten...
Haha, wat denk je zelf?
Klik om te vergroten...
ik ken mensen die perfect functioneren en die nog zotter doen dan mij..
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
je jonge breintje is gewoon vermoeid :grin: na drug gebruik sterven er meer hersen cellen af dan normaal en het weer aan maken van hersencellen gaat ook trager omdat je lichaam uitgeput is door het veelvuldig gebruik.
tip:


groetjheus matti :wave:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxication zei:
ExceptionalInsight zei:
Intoxication zei:
nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
Klik om te vergroten...
Haha, wat denk je zelf?
Klik om te vergroten...
ik ken mensen die perfect functioneren en die nog zotter doen dan mij..
Klik om te vergroten...

Dat kan aan heel veel dingen liggen. Misschien slaap je naast je regelmatige drugsgebruik ook te weinig, sport je niet of zijn er andere redenen waardoor je geestelijk minder fit bent. In ieder geval kan je denk ik wel vaststellen dat je drugsgebruik er sterk mee te maken heeft en is het wel zo verstandig zwaar te minderen of te stoppen.

Er zijn altijd mensen die vreemdere dingen doen, maar die zullen op hun eigen manier ook wel ergens last van hebben/krijgen.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
ik ken mensen die perfect functioneren en die nog zotter doen dan mij..
Klik om te vergroten...
Ik weet ook dat er mensen zijn die het lekker vinden om elkaar in de bek te schijten. Dat doe ik ook niet.

Niet iedereen is gelijk. 6x per week blowen is al teveel, maar 1x in de 2 tot 3 weken XTC is VEEL TEVEEL.

Ga je eens inlezen over wat XTC is en wat het met je kop doet, ipv zo dom te blijven gebruiken. Vooral je argumenten zijn echt dom.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoogstens 6 keer per week blowen? Dat is dus één dag niet? :')

En je gebruikt gewoon veel te veel xtc, lijkt me duidelijk. X is echt heel, heel slecht voor je en wordt door veel mensen onderschat qua schadelijkheid.
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb die verstrooidheid al mijn ganse leven, volledig hetzelfde. gsm uur vergeten, sleutels zoeken, vergetn waarom ik in een kamer ben...
niks met drugs te maken

als het er natuurlijk maar gekomen is na het gebruik, kan je zelf wel uitvissen hoe het komt, niet?
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik terug denk aan de tijd dat ik elke 2 weken xtc slikte...

... dan kom ik uit bij een zwart gat.

Ik vind het er altijd op lijken dat zodra ik xtc slik, de weken daarvoor gewoon worden weggeveegd.

Denk eens na,
voordat je xtc slikte en wiet rookte, had je toen ook al last van een slecht geheugen?

Vooral wiet en xtc in combinatie laat jouw veel vergeten

Maar dit zijn allemaal mijn ervaringen, je komt er vanzelf achter of het blijvend is of niet. Door er mee door te gaan maak je wel veel kapot. En het lulligste van alles is nog wel, dat je na een tijdje nog maar vrij weinig voelt van je pilletje. Dan denk je; 'Had ik nou maar gewoon voorzichtig gebruikt, Nu heb ik parkinson-achtige aandoeningen, ik ben depressief en lelijk'!

peace
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Intoxication zei:
nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat constant dingen vergeten heb ik ook al mijn hele leven, maar 6x per week wiet roken en zo vaak xtc gebruiken is sowieso al niet goed voor je lichaam (en geest), en het zal die vergeetachtigheid alleen maar versterken vermoed ik :wink:

Heb je er zelf al eens over nagedacht wat voor effect het zou kunnen hebben als je zo vaak drugs gebruikt? :confused:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drink je eigenlijk ook alcohol? dat zorgt ook wel voor dit soort dingen, vooral als je er een beetje bij blowt.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#13
sporten, goed slapen, lukt ook allemaal vrij goed
en alcohol drinken doe ik niet vaak tot helemaal niet,
de boodschap is overgekomen er komen tijden van droogte aan :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik geloof er geen flikker van.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
kiekert zei:
Ik geloof er geen flikker van.
Klik om te vergroten...
IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijn :rolleyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#16
yeti zei:
kiekert zei:
Ik geloof er geen flikker van.
Klik om te vergroten...
IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat blijkt :)
Sorry, inkoppertje :rock:
Niet te serieus nemen :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Intoxication zei:
nu, wiet roken doe ik hoogstes 6x/week en xtc misschien om de 2-3weken maar daar blijft het ook bij, zou daar nu echt enig verband mee zijn?
Klik om te vergroten...
Haha, wat denk je zelf?
Klik om te vergroten...
Nee joh, daar kan het toch niet aan liggen. :rolleyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
OnderDeEik zei:
yeti zei:
kiekert zei:
Ik geloof er geen flikker van.
Klik om te vergroten...
IK ook niet maar dat komt omdat wij bijna compleet braindeath zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat blijkt :)
Sorry, inkoppertje :rock:
Niet te serieus nemen :wink:
Klik om te vergroten...

:grin: No excuses Eik, Je mag me best harder dissen! Heb je Yeti ooit wel eens boos of verontwaardigd gezien op DF???
Wie op DF overspannen gaat reageren snapt niet dat we hier gezamelijk een luchthartig spel spelen in een virtueel domein waarvan de realiteitswaarde continu ter discussie staat :beer:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toevallig geen adhd?

en anders heeft het toch echt te maken met drugsgebruik, vooral als je je nog jong bent en je hersenen nog niet volgroeid, tast dat je korte termijn geheugen aan.
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#20
niks aan de hand, heb het soms zelfs ook, komt zeker niet door de drugs :wink:

grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."