#1
omdat het kan
omdat god ze maakt
omdat ze per toeval ontstaan
omdat er dealers zijn
omdat de regering ze verkoopt
![:tearsofjoy:]()
omdat god ze maakt
omdat ze per toeval ontstaan
omdat er dealers zijn
omdat de regering ze verkoopt
Mooi antwoord ^^lysergine25 zei:omdat het kan
omdat god ze maakt
omdat ze per toeval ontstaan
omdat er dealers zijn
omdat de regering ze verkoopt
![]()
Mike64 zei:Hopeloos zei:Deels voor het lekkere gevoel, de ervaringen enzo.
Maar een heel groot deel van me wil het ook om snel en veel te kunnen afvallen..
Dan snap ik dat jij jezelf hopeloos noemt...![]()
Ik vind 't eigenlijk van jullie beiden verkeerd dat jullie op zo'n reactie op deze manier reageren. Als het waar is wat deze persoon zegt dan is diegene ernstig ziek (ik vind eetstoornissen inderdaad vrij ernstig) en dan vind ik het niet goed om iemand daarom te gaan 'uitlachen'. Ik kan me best voorstellen dat jullie het zien als aandachttrekken of iets dergelijks, maar antwoordt dan gewoon niet. Ik ken niet iemand die dichtbij me staat die een eetstoornis heeft/heeft gehad, maar ik vind het wel een ernstig fenomeen.Bolea zei:Mike64 zei:Hopeloos zei:Deels voor het lekkere gevoel, de ervaringen enzo.
Maar een heel groot deel van me wil het ook om snel en veel te kunnen afvallen..
Dan snap ik dat jij jezelf hopeloos noemt...![]()
![]()
Hopeloos zei:Nee, ik lijd al heel lang aan een eetstoornis.
Dat kan je ook niet begrijpen tenzij je het zelf meemaakt, dat je er werkelijk alles voor doet om dunner te worden.
Je kan het noemen wat je wil, maar je bereikt er niks mee.
Ik eet sowieso nauwelijks, maar als er een manier is om dat hongergevoel helemaal kwijt te raken laat ik die niet voorbij gaan.
*.exe zei:@iraqio: alcohol is gif, al die andere dingen ook incl. thc
geen harddrugs en softdrugs maar hard use en soft use moet het onderscheid zijn.
[gebruik en misbruik eigenlijk]
je weet toch
Hopeloos zei:Deels voor het lekkere gevoel, de ervaringen enzo.
Maar een heel groot deel van me wil het ook om snel en veel te kunnen afvallen..
Amaranth zei:Ik vind 't eigenlijk van jullie beiden verkeerd dat jullie op zo'n reactie op deze manier reageren. Als het waar is wat deze persoon zegt dan is diegene ernstig ziek (ik vind eetstoornissen inderdaad vrij ernstig) en dan vind ik het niet goed om iemand daarom te gaan 'uitlachen'. Ik kan me best voorstellen dat jullie het zien als aandachttrekken of iets dergelijks, maar antwoordt dan gewoon niet. Ik ken niet iemand die dichtbij me staat die een eetstoornis heeft/heeft gehad, maar ik vind het wel een ernstig fenomeen.
Niet bedoeld als aanval op Bolea en/of Mike, gewoon een opmerking, vat het voor mijn part op als een verzoek :P
Mike64 zei:Maar bedenk ook dat er op deze wereld nog mensen rondlopen die om je geven en die het heel erg vinden om te zien hoe je jezelf naar de kloten helpt. Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe!
Bolea zei:Damned ,1000 X mijn excuses!!!!
Maar waar staat het dat lid"Hopeloos" aan eetstoornissen lijd?
Ben nu kwaad op mijzelf!!!
THC is Geen gif. Alcohol wel. De meeste dingen die op "ine" eindigen ook (cocaine, heroine, caffeine etc..)*.exe zei:@iraqio: alcohol is gif, al die andere dingen ook incl. thc
geen harddrugs en softdrugs maar hard use en soft use moet het onderscheid zijn.
[gebruik en misbruik eigenlijk]
je weet toch
iraqio zei:Hopeloos zei:Deels voor het lekkere gevoel, de ervaringen enzo.
Maar een heel groot deel van me wil het ook om snel en veel te kunnen afvallen..
rook wiet jij. krijg de vreetkick en voel het plezier van eten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."